niedziela, 29 marca 2015

ANATOMIA JEST OPARTA NA WYKONYWANIU CZYNNOŚCI NA SŁOWACH OPARTYCH NA PRAWDZIE

Anatomia to nasze odczuwanie i ono jest oparte na wykonywaniu czynności na słowach jakie są w naturze mózgu. Te słowa jakie są w naturze mózgu to słowa oparte na decyzjach opartych na prawdzie. Anatomia odrzuca słowa oparte na kłamstwie i na nich człowiek funkcjonuje na odczuwaniu opartym na kłamstwie.
W naturze mózgu mamy tylko słowa oparte na prawdzie. Słowa oparte na kłamstwie to słowa narzucone przez ludzi i są to słowa zapisane jako prawo ludzi. Na słowach opartych na kłamstwie ustanowiona jest władza, wymiar sprawiedliwości i kościół. Są to organy przeciwko którym wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa. Jezus wystąpił przeciwko narzuconym słowom, a narzucone słowa to słowa oparte na kłamstwie. Ludzie przeszli na wykonywanie słów opartych na kłamstwie, a ich anatomia pozostała na słowach opartych na prawdzie. W mózgu powstał inny umysł do myślenia opartego na kłamstwie i jest to umysł nieświadomy. Na tym umyśle opartym na kłamstwie człowiek funkcjonuje na systemach neurologicznych na jakich jest psychicznie chory i ma chore ciało. Systemy neurologiczne oparte na kłamstwie są oparte na psychicznej chorobie opartej na słowach opartych na kłamstwie. Odkrycia naukowe pokazały nam, że z chwilą przejścia człowieka na opieranie się na słowach opartych na kłamstwie człowiek przeszedł na funkcjonowanie na umyśle opartym na kłamstwie na jakim dr psychiatra Karol Jung dobrze widzi, że człowiek nie jest świadomym tego co robi i dokąd idzie, gdyż jest uzależniony od myśli. Narzucone słowa to słowa wymyślone przez człowieka i człowiek nimi wyszedł z myślenia jakie jest w umyśle świadomym. To co niezgodne z umysłem świadomym mózg odrzucił i wykazuje w umyśle nieświadomym. Mamy więc Stwórcę i to doskonałego. Ja nigdy nie miałam wątpliwości co do istnienia Stwórcy i na pewno nie ma tych wątpliwości ten kto opiera się na słowach swojego Stwórcy. Kłamstwo nie ma nic wspólnego ze Stwórcą i dlatego ludzie którzy opierają się na kłamstwie nie wierzą w Boga. Ludzie kłamcy oszukują ludzi, że wierzą w Boga, gdyż zobaczyli, że ludzie wierzą w Boga, a postanowili zrobić ich swoimi służącymi. Długo ludzie na ziemi wykonują rolę służących innych ludzi. Ażeby być służącym kłamców to trzeba wierzyć w słowa kłamców. My wszyscy mamy w naturze mózgu słowa oparte na prawdzie i nam się nie zgadza myślenie oparte na kłamstwie. Człowiek musi się zgodzić z kłamcą, ażeby wykonywać jego wolę. Dlatego jak widać po odkryciach naukowych mózg wie, że rozbieżne cele ma narzucający zachowania i człowiek który ma problemy. Problemy są skutkiem wykonywania myślenia opartego na kłamstwie, a czym jest cierpienie. Problem oparty jest na cierpieniu. To cierpienie jest skutkiem wykonywania słów zapisanych przez kłamców jako prawo. Zatem ludzie na wykonywaniu słów kłamców nabyli cierpienia. Ludzie kościoła mówią do ludzi, że to Bóg zadaje cierpienie i trzeba się do Niego modlić jak nie chce się cierpieć. Ludzie stali się wykonawcami woli kłamców, a Boga proszą ażeby na słowach kłamców nie cierpieć. Ludzie kłamcy nabyli w mózgach wymyślonego przez nich kłamstwa, a ludzie wykonujący myślenie kłamców nabyli w mózgu decyzji, że ich wolą jest wykonywać wolę kłamców. Na tym myśleniu kłamców Naukowcy odkryli, że są systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych jest odczuwanie psychopaty i ofiary. Psychopata i ofiara to ludzie opierający się na słowach opartych na kłamstwie. Psychopata i ofiara mają swoje odczuwanie oparte na systemach neurologicznych na jakich wykonują swoje słowa oparte na kłamstwie. Stan ludzi jako kłamców jest przerażający, gdyż prawie wszyscy wykonują słowa kłamców. Ludzie nawet mówią, że dla nich prawem jest prawo ludzi, czyli kłamców. Ludzie wypowiadają te słowa kłamców na umyśle nieświadomym opartym na narzuconym przez człowieka myśleniu. Stwórca oddziela w mózgu myślenie narzucone przez człowieka i wykazuje go, że jest kłamcą. Kłamca ma zmienioną anatomię na anatomię psychopaty lub ofiary. Człowiek prawdomówny ma anatomię opartą na słowach Tego Kto anatomię stworzył. Maria Szulc pisze, że ciało człowieka zaczyna funkcjonować inaczej i że jest to funkcjonowanie w sposób tworzący chorobę od momentu sprzeciwu podświadomości. Odkryłam, że sprzeciw podświadomości jest na słowa oparte na kłamstwie. Zygmunt Freud odkrył podświadomość, że jest wyparta i stłumiona, a ja odkryłam, że słowami opartymi na kłamstwie. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami, a ja odkryłam, że to nasza naturalna psychika oparta na słowach opartych na prawdzie. Odkryłam, że ludzie kłamcy mają swoją psychikę opartą na kłamstwie i na niej  cierpią. Odkryłam, że podświadomość jest oparta na energii jaka jest w naturze człowieka i że wszystkie inne stworzenia to też podświadomość oparta na psychice funkcjonującej na słowach opartych na prawdzie. Ludzie kłamcy wprowadzili w stworzenia Boga ich słowa oparte na kłamstwie i stworzenia przeszły na cierpienie i wytwarzanie trującego pożywienia na złej energii na jakiej funkcjonuje kłamca. Kłamca siedzi w mózgu Stwórcy i czyni zło w świecie Stwórcy. Ci czyniący zło w świecie Stwórcy ludzie to ludzie opierający się na kłamstwie i ludzie, którzy wolę kłamców wykonują.
Przesyłam do ludzi nauki, a szczególnie medycyny moje odkrycie, że w mózgu jest myślenie Prawdomównego w umyśle świadomym i myślenie kłamcy w umyśle nieświadomym. Przesyłam odkrycie, że Prawdomówny i kłamca ma swoje systemy neurologiczne na jakim oparte jest odczuwanie. Ciało oparte na systemach neurologicznych Prawdomównego jest zdrowe, a psychika szczęśliwa, a ciało oparte na systemach neurologicznych kłamcy jest chore, a psychika nieszczęśliwa. Przesyłam moje odkrycie, że Prawdomówny opiera się na słowach opartych na prawdzie i ma na nich rozum, a kłamca opiera się na słowach opartych na kłamstwie na jakich nie ma rozumu. Neurobiolog Eric Kandel  otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie prawdy, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ta prawda to zmieniona anatomia na wykonywaniu czynności na słowach kłamcy. Ja wskazuję, że ta zmieniona anatomia oparta jest na systemach neurologicznych na jakich ludzie kłamcy wykonują swoje słowa oparte na kłamstwie.
Mamy pełno nienormalnych ludzi opartych na słowach opartych na kłamstwie. Ludzie kłamcy nauczyli ludzi opierania się na kłamstwie i zrobili nienormalnych ludzi. Ludzie opierający się na kłamstwie to nienormalni ludzie. Ci ludzie kłamcy nie mają swojego mózgu i są złoczyńcami czyniącymi zło w świecie Stwórcy który dał im mózg i odczuwanie oparte na słowach opartych na prawdzie. Na ziemi jest pełno chorych ludzi, których choroby są skutkiem wykonywania czynności na słowach opartych na kłamstwie. Ludzie mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, ale nie dodają, że wiedzą co to jest kłamstwo. Prawda to uczciwe zachowywanie się, a kłamstwo to nieuczciwe zachowywanie się. Samoloty, pociągi, statki, samochody prowadzone przez kłamców prowadzą ludzi na śmierć. Taki jest skutek nauki wprowadzonej przez ludzi kłamców.
Neurobiolog Eric Kandel odkrył systemy neurologiczne na jakich funkcjonuje kłamca. To u kłamcy jest zmieniona anatomia. To słowa kłamców mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów.
Mój sprzeciw na ustanowione prawo jest dowodem na to, że ludzie, którzy opierają się na prawdzie
robią sprzeciw na myślenie oparte na kłamstwie. Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu i inne Sądy też robiły sprzeciw na moje myślenie, a moje przekonania oparte na prawdzie są tak silne, że nie broniłam się i robiłam stanowczy sprzeciw na wykonywanie myślenia ludzi kłamców zapisanego jako prawo. Pewna Pani "Psycholog" zapytała mnie czy gdybym nie miała jedzenia dla siebie i dzieci to też nie wykonywałabym prawa ludzi, a ja odpowiedziałam, że życie jest oparte na wykonywaniu czynności opartych na prawdzie. Odpowiedziałam, że ja nie chcę żyć z okradania innych ludzi. Jestem bardzo osamotniona w tych moich przekonaniach. Ludzie są takimi kłamcami, że uważają, że mam się wynosić ze świata Stwórcy jak chcę się opierać na Jego słowach. Bardzo wielu ludzi mówi do mnie, że wiedzą, że ja mam rację ale oni będą wykonywali prawo ludzi. Ci ludzie chcą żyć z okradania innych ludzi. Dla tych ludzi jest normalnym, że za pieniądze zabrane ludziom produkuje się i kupuje broń do zabijania ludzi i szkoli się ludzi w mordowaniu ludzi. Ponad 2000 lat temu Stwórcę przybili do krzyża, a do teraz mają przekonania, że na ziemi Stwórcy są u siebie. Stwórca zgodzeniem się na przybicie Go do krzyża wskazał, że ludzie narzucający słowa zadają cierpienie i śmierć. Piłat do Jezusa powiedział, że zapyta ludzi czy Jego przybić do krzyża czy złoczyńcę Barabasza, a ludzie wołali, że złoczyńcę zostawić, a Jezusa ukrzyżować. Miliony ludzi złoczyńców widać jak wiwatują na cześć jednego z większych morderców jakim był Adolf Hitler. Zrozumiałam, że to dobrze, że będzie katastrofa o jakiej mówi Albert Einstein, gdyż oczyści świat z kłamców i z tego co wytworzyli na energii opartej na kłamstwie.
 
                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz