wtorek, 31 marca 2015

NA MYŚLENIU BOGA CZŁOWIEK DO BOGA SIĘ NIE MODLI

Jeśli posługujemy się myśleniem Boga to jesteśmy na doskonałej energii na jakiej jesteśmy zdrowi i szczęśliwi. Modli się do Boga człowiek, który wyszedł z posługiwania się myśleniem Boga. Kościół nie jest oparty na myśleniu Boga i kapłani sami mówią, że nie wiedzą o jakiej to prawdzie mówił Jezus. Zatem ludzie kościoła są nieuczciwymi wobec Boga i wobec ludzi którym mówią, że prowadzą do Boga. Nieuczciwość jest oparta na innym myśleniu jak myślenie Boga i tą nieuczciwość ludzi kościoła widać w ich uważaniu, że pieniądze stworzeniom Boga się zabiera i z nimi dzieli. Ludzie prawie wszyscy wyszli z myślenia Boga i świadczy o tym odkrycie Zygmunta Freuda, który odkrył podświadomość, że jest wyparta i stłumiona. Podświadomość jest stworzona przez Boga. Cała natura wszechświata to podświadomość. Wszystkie stworzenia w naturze wszechświata to podświadomości. Zygmunt Freud odkrył w człowieku podświadomość, ale nikt nigdy nie odkrył w człowieku czegoś stworzonego przez ludzi na czym normalnym by było opieranie się przez człowieka na tym co człowiek stworzył. Człowiek na narzuconym przez siebie myśleniu nie ma nic a to co robi przy pomocy narzuconego myślenia to zło w świecie Boga. Człowiek siedzi z narzuconym przez siebie myśleniem w podświadomości i najczęściej chce czynić zło, gdyż ja widzę odrobinę ludzi, którzy chcą się posługiwać myśleniem Boga. Ludzie nie mają zamiaru naprawić uczynionego zła, a to co chcą to proszą Boga ażeby oni nie cierpieli. Tych ludzi nie obchodzi człowiek czy inne stworzenie któremu uczynili zło. Człowiek sobie może prosić, a to nic nie pomoże, gdyż człowiek prosi o to ażeby nie cierpieć na myśleniu przy pomocy którego uczynił zło. Myślenie na jakim człowiek cierpi jest w energii jaka jest w systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje swoje decyzje o uczynieniu zła. To nieładnie prosić ażeby nie cierpieć na uczynionym komuś złu. Jak człowiek naprawi to nie będzie cierpiał. Ludzie nie chcą naprawiać, gdyż wszyscy wykonują czynienie zła na myśleniu władzy. Na myśleniu władzy czyni się ludziom zło, a ludzie czyniący to zło idą do kościoła modlić się ażeby oni nie cierpieli. Kiedyś myślałam, że ludzie nie wiedzą, że czynią zło, ale jak zaczęłam pisać do ludzi o tym, że wykonuje się myślenie Stwórcy, a nie ludzi to zobaczyłam, że nie chcą się opierać na myśleniu Stwórcy. Ludzie mówią, że chcą mieć wszystko bezpieczne i mają pretensje do przewoźnika, że drugi Polot zabił 150 ludzi i zniszczył samolot. Ludzie chcą dać ludziom bezpieczne przeloty i mówią, że gdyby wiedzieli, że Drugi Pilot ma myśli samobójcze to by go nie zatrudnili. Zatem rozgorzała debata nad tym czy lekarze psychiatrzy powinni mówić, że ktoś jest chory psychicznie czy ma być to tajemnica. Ja na to odpowiadam, że wszyscy ludzie na innym myśleniu jak Boga są chorzy psychicznie. Zatem powinniśmy się bać wszystkich ludzi i siebie również. Ten strach jest oparty na złej energii. Człowiek na złej energii jest uzależniony od myśli. To na tych myślach człowiek chce czynić zło, gdyż ja tym co piszę jestem dowodem na to, że chcę czynić dobro. Ażebym  musiała napisać tysiące pism i tylko maleńka gromadka ludzi to czytała to znaczy, że ludzie chcą czynić zło. To, że ludzie wykonują czynności na myśleniu władzy jest dowodem na to, że chcą czynić zło. Ci ludzie robią zło innym ludziom przy pomocy wykonywania myślenia narzuconego przez ludzi. Ja też znalazłam się w kontakcie z ustanowionym prawem, ale widziałam, że ludziom robi się zło przy pomocy tego myślenia i wołałam ażeby ludzie władzy i wymiaru sprawiedliwości tego nie robili. Kiedy zobaczyłam, że to nic nie daje to chciałam jak najszybciej odejść z kontaktu z myśleniem do czynienia zła. Pisałam do władz kościoła, ale ich to też nic nie obchodziło.Wszyscy robili sprzeciw na myślenie jakie mamy w naturze mózgu. Prof. Maria Szulc postanowiła nauczyć się głosu o energii podświadomości ażeby pomagać ludziom uzależnionym od myśli złych. Maria Szulc nie wiedziała, że pomaga ludziom którzy czynią zło. Maria Szulc pisze, że przychodzimy na świat zastany, ale nie widzi, że ten świat jest już w rękach złych ludzi. Ludzie nie zwracają uwagi na przyczynę zła jaka jest w myśleniu. Ja widziałam, że ta przyczyna zła jest w myśleniu, gdyż za nic w świecie nie zgadzało mi się myślenie nazwane prawem. Moi mądrzy pracownicy to widzieli. Miałam wstręt do ustanowionego prawa. Kiedyś przyszedł Poborca Podatkowy z Urzędu Miejskiego i jak powiedziałam do niego, że chronię ludzi przed płaceniem podatków to wstał jak rażony prądem i wołał, że ja działam przeciwko władzy. Ja nigdy nie pozwoliłam moim klientom wyrządzić krzywdy. Niektórzy z ludzi mówili, że urzędnicy skarbowi się mnie boją. Ja odpowiadałam, że nie chcę ażeby mnie się ktoś bał, ale jeśli są to ludzie którzy czynią zło to niech się boją. Ja długo nie wiedziałam tak jak Maria Szulc, że ludzie są świadomie czyniącymi zło. Myślałam, że wszyscy są dobrzy. Wiedza Marii Szulc mocno mi się przydała, a za nią Zygmunta Freuda, Karola Junga i wielu innych ludzi. Widziałam złe prawo ludzi i podświadomość dobrą. Doszłam aż do odkrycia naturalnego stanu człowieka opartego na prawdzie i odkrycia drugiej osobowości siedzącej w podświadomości opartej na myśleniu narzuconym przez człowieka. Wiedziałam, że ta zła osobowość jest oparta na zapisach w ustanowionym prawie. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon spadło mi jak z nieba, gdyż pokazuje to ustanowione prawo, że jest w mózgu i że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Jasnym dla mnie było to co opisują Naukowcy o zróżnicowanych systemach neurologicznych, gdyż wiedziałam, że są oparte na zróżnicowanym myśleniu. Uniwersytet Carnegie Mellon przysyłał mi podziękowania za to co piszę, gdyż na pewno widział, że ja w stanie rzeczywistym na ustanowionym prawie widzę to co oni odkryli, że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Tymczasem Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a ja napisałam, że ustanowione prawo oparte na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to mózg który zna słowa. Podziękowania od tego momentu przestały przychodzić, ale nie wierzę, że Naukowcom którzy brali udział  w odkryciu przestało się zgadzać to co piszę, że to wypowiadane słowa i to samo zobaczyłam w Polsce. W tym samym czasie przestały do mnie przychodzić pisma i zapytania od dyrektorów z Departamentu Zdrowia, którzy na moje odkrycia zareagowali pisaniem do mnie wyrazów szacunku i uznania i pytali czego od nich oczekuję. Zatrudniono nową Dyrektor, a ona napisała do mnie, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych na jakich człowiek cierpi i umiera na narzuconym myśleniu przez człowieka. Dostałam jednak pozdrowienia.
Jak uświadomiłam sobie jak bardzo złymi są ludzie, gdyż przecież chcą cierpienia i śmierci ludzi to zrozumiałam, że Albert Einstein już to wie, gdyż pisze, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Zatem Albert Einstein też patrzy na myślenie jakim posługuje się człowiek. I Albert Einstein i ja też wyszliśmy z myślenia na jakim jesteśmy stworzeni, a świadczą o tym nasze związki z ludźmi nie opartymi na myśleniu Stwórcy. Albert Einstein pisze, że kobiety tylko przeszkadzają w życiu, a ja odkryłam, że ludziom którzy mają rozum przeszkadzają ludzie, którzy nie mają rozumu. To nie zatem kobiety czy mężczyźni przeszkadzają w życiu, a człowiek który nie ma rozumu. Na rozumie mało, że ma się wiedzę to jeszcze odczuwanie oparte na miłości. Odkryłam, że ludzie który nie mają rozumu nie mają emocji miłości. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że te emocje oparte na rozumie to miłość. To cudowny dar od Boga rozum i miłość. Nie mam wątpliwości co do tego, że Jezus mówił, że na Jego myśleniu Jego stworzenia mają rozum i miłość, gdyż świadczą o tym napisy na obrazach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Ludzie kościoła piszą, że wiedzą, że Bóg jest miłością, a mówią, że nie wiedzą jakim jest myślenie na jakim oparta jest ta miłość. Oni nie chcieli przejść na myślenie Boga gdyż na myśleniu Boga nie ma kościoła. Kościół jest oparty na narzuconym myśleniu, tak samo jak władza. Ci ludzie chcą ażeby ludzie wykonywali ich wolę. Ludzie oparci na kłamstwie nie mają miłości. Biskupi mówią "uczmy się miłości" ,a zatem nie mają energii na jakiej oparta jest miłość. Kapłani mówią do ludzi, że mają Bogu przysięgać, że będą się kochali, a ludzie nie rozporządzają energią na jakiej oparta jest miłość. W ludzkich domach na przysiędze jest przemoc i cierpienie i są one oparte na złej energii jaka jest w systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie myślenie.
Odkrycia naukowe pokazały mi, że człowiek ma w sobie systemy neurologiczne albo oparte na myśleniu opartym na prawdzie albo na myśleniu opartym na kłamstwie. Na systemach neurologicznych oparte jest nasze odczuwanie i ciało i na myśleniu opartym na prawdzie czujemy się dobrze, a na myśleniu opartym na kłamstwie źle.
Człowiek który narzuca myślenie to zły człowiek ponieważ on stosuje przemoc na psychice. W moim zajmowaniu się sporami ludzi zobaczyłam, że ludzie narzucający słowa są tak złymi, że wymuszają wykonywania narzuconych przez nich słów. Wymyślają sposoby okradania ludzi i wymuszają wykonywania słów przy pomocy których wymuszają. Nasza psychika cierpi od wymuszania, gdyż jest stworzona na myśleniu opartym na prawdzie na jakim jest wolna. Namawiam dobrych ludzi ażeby nie wykonywali narzuconych słów przez ludzi łobuzów, którzy okradają przy pomocy narzuconych słów. Ludzie na narzuconych słowach robią się ludźmi przemocy i później już mordują ludzi jak to widać w obozach śmierci. Naukowcy występujący w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie mają ludzkie twarze, a powinni mieć twarze potworów. Ja wskazuję, że ci ludzie potwory mają twarz złoczyńcy z nabycia gdyż na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jesteśmy dobroczyńcami. Nie należy czekać aż ludzie potwory zorganizują mordowanie ludzi na wojnach, gdyż należy ich widzieć w każdym momencie w którym mówią, że dla nich wojny są normalnymi i w każdym momencie w którym przy pomocy narzuconych słów wymuszają pieniędzy, albo zdobycia osoby np. do seksu. Ludzie zachorowali od wykonywania czynności na myśleniu narzuconym przez ludzi. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a zatem ludziom zmieniała się anatomia na wykonywaniu czynności na narzuconym myśleniu. Tą zmienioną anatomię mają ludzie narzucający wolę którzy często są już potworami i ludzie który wykonują ich wolę.
Nie należy prosić Boga ażeby nie cierpieć tylko nie wykonywać słów ludzi potworów jacy wymuszają wykonywania narzuconych przez nich słów. Nigdzie we wszechświecie nie ma cierpiącej psychiki bez myślenia narzuconego przez ludzi.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz