piątek, 13 marca 2015

BŁĘDNE UWAŻANIE PRZEZ NIEKTÓRYCH NAUKOWCÓW, ŻE MÓZG RZĄDZI CZŁOWIEKIEM

Są programy naukowe w których się mówi, że każdy człowiek ma swoją wizję rzeczywistości. Można usłyszeć, że mózg fałszuje, że żyjemy w fałszywej rzeczywistości, ale nikt nie mówi, że ta fałszywa rzeczywistość jest oparta na kłamstwie wprowadzonym przez ludzi. Ja mówię, że mózg natury nie ma w sobie żadnego fałszu i że na sto procent nie ma żadnego fałszu w mózgu człowieka który ma w nim tylko naturalne oparte na prawdzie myślenie. Naukowcy mówią, że nie wiemy jaką jest rzeczywistość wszechświata, a również, że prawdziwa rzeczywistość może jest uboższa jak ta którą widzimy. Naukowcy zadają pytanie, czy rzeczywistość w ogóle istnieje i że rzeczywistość jest nieodgadniona. Naukowcy zadają pytanie dlaczego tak trudno odkryć prawdę. Mówią, że można ustalić procent możliwości zachorowania na jakąś chorobę, oraz, że istnieje wspólność mózgów.
Jak słyszę takie słowa ludzi nauki to zgadza mi się to z danymi podawanymi  w Polsce przez gazetę "Rzeczpospolita", że ponad 99,5% ludzi przegrało w sądach sprawy. Przekazuję zatem ludziom nauki, którzy mówią, że świat jest nierzeczywisty, że jest on oparty na tych 99,5% przegranych ludzi z ludźmi posługującymi się myśleniem opartym na kłamstwie. Stan nierzeczywisty to stan myślenia jakie reprezentują ludzie władzy i ludzie którym zgadza się myślenie władzy. Na mózgu opartym na stanie rzeczywistym nikt nie znajdzie myślenia władzy. Ja jestem dowodem na to, że prawdy nie jest odkryć trudno, gdyż ja ją odkrywam wygrywając sprawy z kłamcami. Gdyby takich ludzi jak ja było więcej i gdyby ludzie oszuści nie zapisali, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z myśleniem opartym na kłamstwie to szybko byśmy ujrzeli świat rzeczywisty.  Nie ma prawa ludzi na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i ci ludzie są tak bezczelni, że zapisali ludziom w ustanowionym prawie, że im się wolno skarżyć tylko opierając się na ich myśleniu. To ich myślenie jest oparte na kłamstwie, gdyż wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na ich myśleniu. Przy pomocy tego innego myślenia okradli 99,5% skarżących się ludzi w kraju za 11 miesięcy roku 2004. To ci ludzie są odpowiedzialni za to że żyjemy w nierzeczywistym świecie opartym na kłamstwie. Albert Einstein mówi, że to przez sposoby myślenia ludzi grozi śmierć życia na ziemi i szczególnie przez sposoby myślenia ludzi w rządach. Ja mówię, że te sposoby myślenia ludzi mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, a co doskonale widać, że na tym myśleniu wszyscy ludzie mają cierpiące psychiki i ciała i są od innego myślenia umysłowo chorzy. Psychika i ciało są oparte na rozumie w mózgu który nie zna słów, a ludzie władzy znają słowa i inne jak oparte na prawdzie na jakich oparty jest rozum.
Mózg oparty na stanie rzeczywistym to mózg oparty na prawdzie. Mózgi ludzi władzy i ludzi którzy mówią, że postępują zgodnie z myśleniem władzy to są już nierzeczywiste mózgi, gdyż oparte na kłamstwie. To nie mózg rządzi tymi ludźmi, gdyż on odzwierciedla stan człowieka opartego na kłamstwie. To samo dotyczy ludzi kościoła i ludzi wierzących w słowa wypowiadane przez ludzi kościoła. To straszne, że ludzie nauki nie znają mózgu rzeczywistego jakim jest mózg oparty na prawdzie. Naukowcy pokazują, że są jakieś inne stany mózgu jak się wyłączą z patrzenia i słyszenia, a ja mówię, że oni odczuwają aktualny stan ich myślenia. W naturze nie ma żadnych rządzących człowiekiem mózgów. Natura mózgu jest wolna. To człowiek ze stanem natury mózgu jest wolny. Z tego co pokazują ludzie nauki to ludzie mają mózgi o których mówią, że to one ich prowadzą. Mój mózg nigdzie mnie nie prowadzi. Ja mam wolny mózg i nie pamiętam kiedy miałam w nim jakieś przeszkadzające mi myśli. Ludzie mówią o jakichś płynących myślach i że na chwilę je wstrzymują, a ja nie mam żadnych płynących myśli, ani nie wstrzymuję przepływu żadnych myśli. Ten stan nierzeczywisty wszechświata o jakim mówią ludzie nauki, to stan oparty na ludzkich mózgach z przerażającym w nich stanem kłamstwa. Gratuluję stanu mózgów ludziom, którzy czytają to co ja piszę o naszej prawdomównej naturze. Tym ludziom się to zgadza i dlatego czytają. Ludzie kłamcy robią sprzeciw na to co ja piszę o naszym prawdomównym mózgu. Ja wskazuję, że ja wszystkie sprawy na swoim prawdomównym mózgu wygrywam, a ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało. Wskazuję ludziom nauki na katastrofalny stan ludzkich mózgów opartych na tym co ludzie wymyślili. Wymyślane przez ludzi myśli i narzucane pozostają w mózgu. Proponuję poznanie odkryć naukowych o myślach z jakimi mózg się nie zgadza i wskazuję, że to na tych myślach jest stan nierzeczywisty. Ten stan nierzeczywisty oparty jest na tym co ludzie piszą w ustanowionym przez nich prawie. To nie są zapisy oparte na prawdzie i jak można mówić, że tak trudno jest odkryć prawdę.
Ja wskazuję, że mózg nam pokazuje na jakim myśleniu jest stan rzeczywisty i jest to myślenie jakie jest w naturze mózgu i mózg nam pokazuje stan nierzeczywisty jaki jest oparty na myśleniu jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Ja wskazuję, że na myśleniu opartym na prawdzie jest stan rzeczywisty psychiki i ciała i że na myśleniu jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele jest stan nierzeczywisty psychiki i ciała. Wskazuję, że wszystko co jest oparte na myśleniu władzy i kościoła jest stanem nierzeczywistym, gdyż wymyślonym przez ludzi. Jak ogromna jest ilość tego wymyślonego myślenia świadczy to co mówi prof. Maria Szulc, a ja potwierdzam, że ludzie nie znają myślenia podświadomości. Ludzie nauki potwierdzają to nie opieranie się ludzi na myśleniu podświadomości mówiąc o stanie nierzeczywistym jaki jest w ludzkich mózgach. Stan nierzeczywisty w ludzkich mózgach to stan oparty na kłamstwie. Stan rzeczywisty jest oparty na myśleniu jakie jest w naturze podświadomości, a stan nierzeczywisty jest oparty na myśleniu jakie jest w mózgu z nabycia od człowieka jakie to myślenie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja wskazuję, że ludzie mówią o tym co jest w naturze, że to jest ich i że oni wymyślili, że to jest ich. Jak ludzie usuną z mózgu kłamstwo to będą znali stan rzeczywisty. Takie słowa, że wszechświat może być uboższy jak widzimy to chwała Bogu, że tak jest, gdyż inny świat od naturalnego to świat oparty na kłamstwie. Wymyślanie ma skutek, gdyż nie żyjemy już w świecie opartym tylko na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu. Nikt nie znajdzie żadnych możliwości wystąpienia chorób w stanie rzeczywistym człowieka. Stan rzeczywisty człowieka to stan oparty na prawdzie, a ludzie nauki nie pokazują, że znają mózg oparty na prawdzie. To straszne, że ludzie są tak wielkimi kłamcami, że ludzie nauki pytają dlaczego tak trudno dojść do prawdy. Ja mówię, że dla mnie nie jest trudno bo ja nie mam zaburzonego kłamstwem mózgu. Prawda jest prosta, nie ma w niej nic trudnego. Prawda to uczciwe zachowywanie się. Ja nie wiem kiedy ludzie nabyli w mózgach tyle kłamstwa. Mózgi oparte na kłamstwie to mózgi oparte na nierzeczywistym stanie. Na ziemi mamy pełno sądów, a na myśleniu opartym na prawdzie nie ma możliwości wydawania przez ludzi wyroków w sprawie ludzi. Uznawanie, że ma się prawo do ludzi to kłamstwo i wielkie łobuzerstwo.To co powinniśmy robić to reagować na oszukiwanie, a na prawie ludzi oszust ma prawa. Oszust posługuje się innym myśleniem. Nie ma prawa innego jak Stwórcy bez innego myślenia. Stwórca wystąpił przeciwko oszustom, którzy wprowadzili na ziemi kłamstwo i mamy dzisiaj tego efekt gdyż mózgi z nierzeczywisty stanem, a na nich nienormalnych ludzi. Ażeby mówić, że ma się prawo do ludzi to trzeba mieć w mózgu myślenie oparte na kłamstwie. Ja piszę od dawna do wielu ludzi gdyż nie chcę uwierzyć, że wszyscy są kłamcami i powinni rozumieć, że na naturalnym myśleniu jesteśmy uczciwymi ludźmi. Uczciwy człowiek nie mówi, że ma prawo do ludzi. Ludzie kościoła rozgrzeszają ludzi z myślenia innego jak Stwórcy, a ja pytam skąd oni znają inne myślenie. Ludzie kościoła i ludzie władzy mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a nie mówią skąd znają inne myślenie skoro w naturze mózgu jest tylko myślenie oparte na prawdzie.
Mózg nie rządzi człowiekiem tylko realizuje dla niego wymyślone przez niego myślenie. Ta realizacja jest w nierzeczywistej energii opartej na nierzeczywistym myśleniu. Na tej nierzeczywistej energii oparta jest śmierć. Ludzie władzy i kościoła nie chcą słuchać o moim odkryciu naturalnego myślenia, a ja mówię, że oni świadomie prowadzą ludzi na śmierć.
Człowiek który mówi prawdę jest w zgodzie z mózgiem i utrzymuje swój naturalny stan na tym myśleniu. Człowiek, który kłamie odszedł od naturalnego stanu mózgu i ma zaburzony mózg myśleniem opartym na kłamstwie i na nim zaburzone ciało energią opartą na kłamstwie.
My nie mamy odkrywać świata opartego na prawdzie tylko ludzie muszą przestać kłamać to wtedy i nierzeczywiste ciała ludzi i nierzeczywisty świat powróci do stanu rzeczywistego opartego na prawdzie. Nie ma żadnych mózgów zbiorowych, gdyż każdy człowiek ma swój wolny oparty na rozumie mózg. To u oszustów mózgi są połączone kłamstwem jakie ich łączy.
Normalny mózg to mózg oparty na prawdzie. Wszystkie inne mózgi są nienormalne. Człowiek jest normalny jeśli w mózgu ma tylko myślenie oparte na prawdzie.
Świat nierzeczywisty to świat powstały na kłamstwie ludzi którzy mają zmienione mózgi. Ci ludzie ze zmienionymi mózgami opowiadają różne bzdury jakie wymyślili. Na tych zmienionych mózgach które przeszły na wymyślone myślenie ludzie żyją w nierzeczywistym świecie gdyż opartym na kłamstwie. Normalny człowiek  nie woła jak słychać to u ludzi władzy w Polsce, ze chcą wojny bo chcą mordować. Oni na tych swoich przekonaniach o normalności mordowania chodzą do kościoła i mówią, że dla nich przykazaniem jest "nie zabijaj". Ludzie kościoła też biorą udział w wojnach, a ludziom mówią, że to grzech zabijać. Pełno nienormalnych ludzi powstałych na myśleniu opartym na kłamstwie którzy mają zmienione mózgi na mózgi kłamców.
Naukowcy mówią, że każdy człowiek ma swoją wizję rzeczywistości, a ja mówię, że tylko na myśleniu opartym na kłamstwie, gdyż na prawdzie rzeczywistość u wszystkich jest taka sama.
Ludzie na myśleniu jakie jest w naturze mózgu mówią to samo. Ja wskazuję na stan ludzi na którym Maria Szulc chcąc pomóc ludziom uzależnionym od myśli musi się uczyć naturalnego dla nas głosu o energii podświadomości.  Ludzie żyją w nierzeczywistym świecie skoro nie mówią głosem o energii podświadomości. Nierzeczywisty świat jest oparty na zmienionych mózgach na myśleniu opartym na kłamstwie. Nie mówią głosem natury ludzie kłamcy. W stanie natury wszyscy ludzie mówią głosem o energii podświadomości.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz