sobota, 7 marca 2015

MYŚLENIE JAKIE MÓZG WYKAZUJE, ŻE JEST DO ROZBIEŻNYCH CELÓW JEST POD WŁADZĄ SYSTEMÓW NEUROLOGICZNYCH. JEST TO MYŚLENIE KTÓRE ROZDZIELIŁO ROZUM Z ENERGIĄ

MYŚLENIE NARZUCONE PRZEZ CZŁOWIEKA ROZDZIELIŁO ROZUM Z ENERGIĄ ŻYCIA

Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Canergie Mellon odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy, które mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Zatem mamy dwa rodzaje systemów neurologicznych zajmujących się dwoma rodzajami myślenia. Człowiek jest zbudowany na systemach neurologicznych. Na systemach neurologicznych oparte jest odczuwanie, a Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez odczuwania. Odczuwanie w stanie natury jest oparte na systemach neurologicznych opartych na rozumie w mózgu który nie zna słów. Pomiędzy połączenie rozumu z energią jaka jest w naturalnych systemach neurologicznych weszło narzucone przez człowieka myślenie ze swoimi systemami neurologicznymi. To myślenie narzucone przez człowieka rozdzieliło rozum z energią jaka jest w naturalnych systemach neurologicznych. Na tym narzuconym myśleniu powstała w człowieku nienormalna osobowość z umysłem nieświadomym uzależnionym od energii jaka jest w systemach neurologicznych zajmujących się narzuconym myśleniem. Ta nienormalna osobowość oparta na braku rozumu jest pod władzą zajmujących się jej myśleniem systemów neurologicznych. To myślenie na jakim w człowieku jest nienormalna osobowość to narzucone myślenie przez człowieka i wykonywanie tego narzuconego myślenia. W człowieku powstała głupia osobowość oparta na myśleniu w którym nie ma rozumu. Ta bez rozumu osobowość jest chora psychicznie, gdyż oparta na nienormalnej energii jaka jest w systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone myślenie.
Człowiek, który ma rozum jest oparty na energii jaka jest w naturze człowieka.
Ludzie którzy mają rozum zadają pytanie tak jak Pan Janusz Głowacki  "o co chodzi". Ja odpowiadam, że o rozum. Rozum jest oparty na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a ludzie wprowadzili na ziemi opieranie się na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim nie mają rozumu. Wskazuję na mózg i systemy neurologiczne, że one wiedzą pod jakim względem człowiek nie ma rozumu i jest chory psychicznie. Ja od bardzo dawna przedstawiam dowody naukowe na to, że ciało człowieka jest chore na myśleniu narzuconym przez człowieka, a stan ludzi jest taki, że ludziom zgadza się myślenie ludzi, którzy nie mają rozumu. Jak nieliczni z ludzi jak Janusz Głowacki mają rozum a ponad 99% ludzi nie ma rozumu to powinni mówić gdzie oni się znaleźli. Ludzie wybrali sobie jako przedstawicieli ludzi którzy nie mają rozumu i wykonują ich myślenie. Ja się nie dziwię, że dr psychiatra Karol Jung był przekonany, że człowiek jest stworzony na umyśle nieświadomym na jakim jest uzależniony od myśli na jakich nie wie co robi i dokąd idzie, gdyż jakby wszyscy ludzie mają w mózgu umysł nieświadomy. Karol Jung nie wiedział, że ten umysł nieświadomy jest oparty na myśleniu narzuconym przez człowieka. Ludzie którzy mają rozum widzą, że ludzie wybierają sobie ludzi i wykonują ich myślenie. W stanie natury wszyscy ludzie mają w mózgu takie same myślenie i nie ma możliwości wykonywania myślenia ludzi. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Anatomia to nasza natura i ona jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Ta anatomia jest oparta na systemach neurologicznych opartych na rozumie w mózgu, który nie zna słów. Nie ma możliwości wykonywania myślenia opartego na rozumie człowieka, gdyż ludzie na rozumie posługują się myśleniem jakie mają w naturze mózgu. Wybierani przez ludzi ludzie posługują się narzuconym przez nich myśleniem, a w narzuconym myśleniu nie ma rozumu. Ludzie wykonują to narzucone myślenie i nabyli braku rozumu i dlatego dane statystyczne mówią, że ludzie mają tylko od 5 do 10% rozumu. Teraz widzimy w Polsce jak ludzie którzy chcą być przedstawicielami ludzi jeżdżą za pieniądze ludzi autobusami i namawiają ich za ich pieniądze ażeby ich wybrali. Dziennikarze ogłaszają co obiecują ci ludzie ludziom za pieniądze które im zabrali. Osobowość oparta na braku rozumu to własnie osobowość oparta na myśleniu narzuconym i wykonywaniu narzuconego myślenia. Ta osobowość oparta na myśleniu jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele  to osobowość oparta na myśleniu narzuconym i wykonywaniu narzuconego myślenia. Człowiek który nie ma rozumu obiecuje dobro za pieniądze ludziom zabrane. Ten kombinator myślami obiecuje co da za pieniądze ludziom zabrane. Ten kombinator myślami nie ma nic zdobytego na naturalnym myśleniu i obiecuje, że da z tego co ukradnie. Ta osobowość oparta na kombinowaniu myślami funkcjonuje na systemach neurologicznych na jakich jest chora psychicznie i ma chore ciało. Ta osobowość oparta na braku rozumu to nienormalna osobowość. Lekarzom psychiatrom zatem wskazuję, że psychicznie chora osobowość oparta jest na systemach neurologicznych opartych na narzuconym przez człowieka myśleniu. Lekarze psychiatrzy i wszyscy inni ludzie zajmujący się psychiką jeśli wykonują myślenie wybranych ludzi jako władza to też nie mają rozumu i są chorzy psychicznie.
Lekarze Neurolodzy w Szpitalu w Toruniu zostawili oddział z neurologicznie chorymi ludźmi gdyż od wielu miesięcy nie mogli dogadać się z ludźmi którzy mówią, że zarządzają zdrowiem. Ja wskazuję, że ten zarządzający zdrowiem ma umysł oparty na braku rozumu i to jest przyczyną niedogadywania się. Na systemach neurologicznych opartych na rozumie wszyscy ludzie się ze sobą dogadują, gdyż się rozumieją. Pewnej Pani która ubolewała, że zachorował jej pies powiedziałam ażeby nie dawała mu sztucznego jedzenia, a ona odpowiedziała, że lekarze weterynarii mówią, że pies jest chory neurologicznie. Ja mówię, że systemy neurologiczne są oparte na energii i one utrzymują swój stan jeśli dostają pożywienie oparte na takiej samej energii. Pies zaczął cierpieć neurologicznie tak jak cierpią ludzie odżywający się pożywieniem opartym na myśleniu ludzi który nie mają rozumu. To prawidłowa kara dla ludzi, którzy okradli swojego Stwórcę z Jego mienia i przyznali sobie prawo do ludzi. Nabycie braku rozumu i choroby psychicznej to prawidłowa kara dla ludzi posługujących się myśleniem do oszukiwania. Może Neurolodzy w Toruniu zrozumieli, że leczą ludzi którzy zachorowali na wykonywaniu myślenia władzy. Choroba neurologiczna oparta jest na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Na tym myśleniu ludzie mają inny umysł oparty na innych systemach neurologicznych. Umysł na jakim człowiek ma rozum odkrył dr psychiatra Zygmunt Freud. Dwaj lekarze psychiatrzy Zygmunt Freud i Karol Jung nie wiedzieli, że każdy z nich odkrył inny umysł oparty na innym myśleniu. Ja teraz wskazuję dla lekarzy, że każdy umysł ma systemy neurologiczne na jakich jest zdrowy psychicznie lub chory psychicznie. Jak lekarze postanowią nie leczyć ludzi, którzy chcą wykonywać myślenie ludzi władzy to ludzie, którzy zachorowali od wykonywania woli ludzi władzy niech do nich idą po zdrowie. Wskazuję wszystkim ludziom, że każdy jest tyle umysłowo chory ile ma w mózgu myślenia opartego na kłamstwie i że każdy jest tyle psychicznie chory ile ma systemów neurologicznych na jakich wykonuje swoje oparte na kłamstwie myślenie. Ludzie mówią, że przez całe wieki szukają o co chodzi, a ja odkryłam, że szukają utraconego rozumu.
Jeden z moich artykułów zatytułowałam "Walka o wolność to walka o rozum". Odkryłam, że ludzie opierający się na rozumie są ze sobą  zgodzie, a ludzie którzy nie mają rozumu walczą o wygranie na braku rozumu przy pomocy mordowania ludzi.
Ludzie którzy chcą powrócić na odczuwanie na systemach neurologicznych na jakich oparte jest zdrowie muszą z mózgu pozbyć się myślenia opartego na kłamstwie. Nie jest to łatwe ale innej drogi nie ma. Stan zdrowia człowieka zależy od tego ile ma w mózgu myślenia opartego na kłamstwie. Zdrowie jest oparte na prawdzie. Jezus wystąpił przeciwko ludziom opierającym się na innym myśleniu jak oparte na prawdzie, a ludzie którzy nie mają rozumu przybili Go do krzyża. Ludziom podoba się myślenie przy pomocy którego się oszukuje, ale oszukiwanie nie podoba się ludziom uczciwym, a przede wszystkim naszemu Stwórcy, który pokazuje, że człowiek który posługuje się myśleniem do oszukiwania nie ma rozumu. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu bezwiednie podporządkowuje się podświadomość, a ja odkryłam, że tego myślenia nie znają ludzie którzy znają myślenie do oszukiwania. Zatem cieszę się, że odkryłam sprawiedliwość Stwórcy, że u Niego człowiek posługujący się myśleniem do oszukiwania nie ma rozumu, jest chory psychicznie i ma chore ciało. Ja występowałam przed sądami i wskazywałam na przepis prawa oparty na kłamstwie przy pomocy którego okradziono mojego klienta. Wygrywałam wszystkie sprawy, a kiedy uznałam że trzeba powiedzieć Sędziom, że rozwiążemy wszystkie problemy jeśli będziemy opierali się na naturalnym dla nas myśleniu to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy. To myślenie władzy jest myśleniem opartym na kłamstwie i ci ludzie kłamcy zapisali ludziom w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem, czyli w  oparciu o kłamstwo. Ja mam dowody na to, że na swoim rozumie mam wygrane wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie do czasu powołania od roku 2004 Wojewódzkich Sądów Administracyjnych i że 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004 jakie to dane podaje gazeta "Rzeczpospolita" jest przeze mnie. To o co kłócimy się przed sądami to o myślenie. Ludzie oszuści którzy stanęli na czele mienia Stwórcy zapisali, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z ich innym myśleniem jak ludzie mają w naturze mózgu. Ludzie się z tym zgodzili i nabyli w mózgach myślenia opartego na kłamstwie na jakim nie mają rozumu i są chorzy psychicznie. Ci ludzie oszuści to wstrętni, podli ludzie wobec swojego Stwórcy który dał mi życie, rozum, inteligencję i doskonałą energię na jakiej wykonuje się doskonałe rzeczy. Ci ludzie oszuści za danie im życia wprowadzili w wszechświat 73% energii śmierci.
Naukowcy odkryli, że psychika nie istnieje bez rozumu w mózgu, który nie zna słów, a ja odkryłam, że rozum jest oparty na myśleniu opartym na prawdzie. Mordercy Stwórcy postanowili ludzi namówić na przejście na ich myślenie do oszukiwania na jakim zrobili sobie ludzi służącymi.
Jak ksiądz Wojciech Lemański nie chciał być służącym ludziom władzy kościoła to zabrali mu prawo bycia księdzem. Mnie Sędziowie też postanowili odebrać prawo wykonywania zawodu na myśleniu Stwórcy, a ja odkryłam, że na ziemi jest tak przerażająca ilość ludzi kłamców, że  cierpiącego odczuwania nabyło 73% stworzeń we wszechświecie. Ludzie na ustanowionym prawie utracili naturalną dla nas wolność, gdyż stali się służącymi ludzi narzucających myślenie. Ustanowione prawo mówi, że wolność mają ludzie umysłowo i psychicznie chorzy. Ja odkryłam, że na myśleniu Stwórcy wolność mają ludzie którzy mają rozum.
Daleko od rozumu odeszło bardzo wielu ludzi. Wielu ludzi mówi, że kiedyś powrócą do połączenia się z tym od czego się odłączyli. Ja odkryłam, że ludzie powrócą do rozumu od jakiego się odłączyli jak nie będą mieli w mózgu myślenia opartego na kłamstwie.
Ludzie oszuści mówią do ludzi o wspólnym dobru, a żadnego dobra nie dają. Stoją w pierwszych ławkach w kościołach ażeby oszukiwać, że są w zgodzie z Bogiem. Ludzie oszuści zabranym dobrem ludziom dzielą się z ludźmi kościoła. Tak ogromna ilość ludzi nikczemników wobec Stwórcy  który pozwolił im żyć w stworzonym przez Niego doskonałym świecie opartym na doskonałej energii na jakiej stworzył odczuwanie dla swoich stworzeń.

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz