piątek, 6 marca 2015

MYŚLENIE JAKIE JEST W UMYŚLE NIEŚWIADOMYM TO MYŚLENIE ZŁOCZYŃCY I WYKONUJĄCEGO WOLĘ ZŁOCZYŃCY

Myślenie narzucone przez człowieka to myślenie złoczyńcy i wykonującego wolę złoczyńcy. Złoczyńca to kat, a wykonujący wolę złoczyńcy to ofiara.To z myślenia kata i ofiary odkrył, że trzeba leczyć ludzi przy pomocy psychoanalizy Zygmunt Freud. Przy pomocy psychoanalizy trzeba leczyć ludzi których myślenie jest w umyśle nieświadomym na jakim są chorzy psychicznie i mają chore ciała. Nie jest to miłe odkrycie dla ludzi, ale taka jest prawda. Umysł nieświadomy jest oparty na myśleniu narzuconym przez człowieka i jest to myślenie którego człowiek użył do czynienia zła i który zgodził się na wykonywanie czynności zła. Ludzie nauki mogą sobie sprawdzić, że wszystkie choroby i nieszczęścia są oparte na myśleniu jakie jest w umyśle nieświadomym i że jest to myślenie narzucone przez człowieka. Albert Einstein widzi skutek tego myślenia narzuconego przez człowieka w złej energii jaka grozi śmiercią życia na ziemi. Myślenie narzucone oparte jest na złej energii i ono zadaje cierpienie człowiekowi i innym stworzeniom wykonującym to myślenie. Złoczyńca w naturze to człowiek narzucający myślenie. Kiedy przeczytałam o sprzeciwie Polaków na słowa Wladimira Putina, który powiedział, że Polacy współdziałali z nazistami to przypomniało mi się, że mój Ojciec mówił, że w jednej celi w obozie śmierci w Sztutowie siedział z człowiekiem o którym mówił, że był Kapo przez którego ich bili i że ten człowiek został Ministrem Kultury. Mój Ojciec został zamordowany po wojnie gdyż w roku 1961 i nigdy nie wydało się kto to zrobił. Dzisiaj myślę, że Ojciec zginął bo mówił, że człowiek który jest Ministrem Kultury był Kapo przez którego byli bici. Mój Ojciec zginął niewątpliwie dlatego bo tak jak prawie wszyscy ludzie to robią wykonują wolę ludzi narzucających myślenie jakimi są ludzie władzy. To energia łączy narzucającego myślenie z wykonującym myślenie. Kilka lat temu były Minister Finansów Pan Rostowski powiedział, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa jak teraz to za pięć lat była wojna. Na drugi dzień Minister Rostowski powiedział, że się pomylił, a ja widzę po tym co się stało na Ukrainie, że się nie pomylił. Wladimir Putin mówi, że już nie ma zabijania na Ukrainie, a Politycy w Polsce dalej mówią wszystko co najgorsze o Rosji. Organizowanie spotkań w sprawie śmierci Niemcowa to wtrącanie się w sprawy innego kraju. Obojętnie w jakie sprawy się wtrącamy to jest to źle zachowujący się człowiek. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu na jakim jesteśmy na energii życia człowiek jest dobrze zachowującym się. Jak ktoś ma wątpliwości co do tego, że nosi mózg swojego Stwórcy to niech pozna odkrycia naukowe i dowie się, że ten mózg reaguje na narzucone myślenie i wykonywanie narzuconego myślenia złą energią na jakiej człowiek ma odczuwanie kata lub ofiary. Ludzie wykonują wolę innych ludzi, a wola innych ludzi to zła wola. Pokazuję dowód na organizowanie mordowania ludzi przez ludzi których ludzie wybierają i mówią, że dla nich ich myślenie jest prawem. Ludzie zanoszą pieniądze tym ludziom czyniącym im zło. Nasz Stwórca stworzył nas na myśleniu na jakim wszyscy wyrażamy taką samą wolę. Wszyscy w naturze mózgu mamy takie same słowa, a na takich samych słowach nikt nikomu nie robi nic złego. Kpią sobie ze Stwórcy ludzie narzucający słowa. Na narzuconych słowach oparte są wszystkie religie. Ludzie zanoszą pieniądze ludziom opierającym się na innych słowach jak Stwórca. Na tych innych słowach człowiek ma umysł nieświadomy i na nim chorą psychikę i chore ciało. Sztaby ludzi medycyny na całym świecie zajmują się leczeniem ludzi których choroby są oparte na złej energii opartej na narzuconym myśleniu jakie mają w umyśle nieświadomym. Dyrektorzy Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 zareagowali na odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu, a na pewno dlatego zareagowali, że zgadzało się z ich wiedzą o anatomii. Pewnego dnia odwiedził mnie obecny Minister Sprawiedliwości i mówił, że jest zainteresowany moją wiedzą. Po dwóch dniach otrzymałam z Ministerstwa Zdrowia pismo, że nowej Dyrektor Departamentu Zdrowia nie zgadza się to co piszę o systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka na jakich człowiek cierpi i umiera. Uniwersytet Carnegie Mellon brał udział w odkryciu naukowym, które mówi, że mózg wykazuje narzucone myślenie, że to rozbieżne cele i że to myślenie ma swoje systemy neurologiczne. Otrzymałam od Uniwersytetu Carnegie Mellon około 400 podziękowań, a podziękowania przestały przychodzić od czasu jak napisałam, że narzucone myślenie to słowa jakie mózg zna, a Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Zatem jest bardzo wielu ludzi takich samych jak ci którzy zamordowali swojego Stwórcę. Naukowcy mówią, że człowiek w naturze jest przygotowany do wypowiadania słów i mówią, że kiedyś Bóg był znudzony gdyż wszystko funkcjonowało w doskonały sposób. Bóg dał ludziom życie i możliwość wypowiadania słów, a ludzie łobuzy wymyślili inne słowa przy pomocy których powiedzieli Jezusowi, że to ich myślenie jest prawem na Jego ziemi i wskazali na ludzi, że chcą wykonywać ich słowa, a nie oparte na prawdzie Jezusa i powiedzieli, że na ustanowieniu prawem narzuconych przez nich słów wydają wyrok śmierci na Tego Kto dał im życie.
Zatem przekazuję ludziom, że nic im nie pomoże psychoanaliza gdyż psychoanaliza nie usuwa z mózgu słów przy pomocy których człowiek czyni zło w świecie Stwórcy, a ludzie wykonują wolę ludzi czyniących zło. Ludzie w Instytucie Medycyny wiedzą, że dobrze wszystko odkryłam, gdyż zapytali mnie jak się uzdrowić. Poznałam myślenie na jakim podświadomość jest stworzona i poznałam myślenie narzucone przez ludzi. Poznałam myślenie Stwórcy na jakim oparty jest umysł świadomy i poznałam myślenie narzucone przez ludzi na jakim oparty jest umysł nieświadomy. Odkrycia naukowe pokazują, że wszyscy ludzie funkcjonują na narzuconym przez siebie myśleniu na jakim spotyka ich zło jakie czynią. O tym jakimi ludzie są złoczyńcami i sługami złoczyńców świadczy trzy czwarte energii śmierci we wszechświecie. Takiego odkrycia ludzie nie chcieli. Ludzie chcieli odkrycia, że na narzuconym przez nich myśleniu do czynienia zła mają dobrze funkcjonować. Ja odkryłam, że dobrze się funkcjonuje ale na systemach neurologicznych opartych na prawdzie.
Albert Einstein na pewno mówił do ludzi, że śmierć życia na ziemi grozi na sposobach myślenia ludzi, gdyż świadczą o tym jego słowa, że nie należy zaprzestawać w uświadamianiu ludziom grożącej na niewyobrażalną skalę katastrofy. Jak ludzie reagują na moje odkrycia to przedstawiłam. Oni chcą okradać i mordować. Nie ma po co modlić się do Boga o to ażeby nie cierpieć na wykonywaniu czynności zła, gdyż to nie jest myślenie Boga jakie jest w umyśle nieświadomym. Ludzie na umyśle nieświadomym mają zmienione odruchy na odruchy odpowiadające źle zachowującym się ludziom. Politycy i wielu innych ludzi mówi, że uczą się mowy ciała, a zatem wiedzą, że mowa ciała jest oparta na dobrych zachowaniach.
Zajęłam się podświadomością ażeby odkryć jej doskonałość i odkryłam, ale odkryłam też myślenie w mózgu narzucone przez człowieka na którym zobaczyłam, że wielu ludzi to wstrętni ludzie, a do tego złodzieje i mordercy. Ci złodzieje i mordercy to co chcą od Boga to seksu. Od tego seksu opartego na narzuconym myśleniu są uzależnieni, tak jak od każdego narzuconego myślenia. To uzależnienie jest oparte na złej energii na jakiej człowiek wypowiada słowa złoczyńcy. Prof. Maria Szulc nie wiedziała, że to ludzie czyniący zło przychodzą do niej uzależnieni od myśli, gdyż pisze, że pomagało im przemawianie do ich podświadomości głosem o energii podświadomości. Człowiek jest uzależniony od narzuconego myślenia i na nim cierpi psychicznie i choruje jego ciało. Ja też weszłam w myślenie narzucone przez ludzi, ale zobaczyłam, że to oszuści, złodzieje i mordercy i nie miałam zamiaru uważać ich myślenia za prawo.
Ludzie na narzuconym myśleniu mają zmienioną anatomię na różnego rodzaju złoczyńców i ludzi służącym złoczyńcom. Wielu już ma zmienioną płeć na narzuconym myśleniu i mówią, że to natura się pomyliła, ale widać, że reprezentują myślenie władzy. Myślenie władzy to nie jest natura.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz