niedziela, 8 marca 2015

MYŚLENIE MUSI BYĆ W ZGODZIE Z GRAWITACYJNĄ SIŁĄ ŻYCIA

Wielu ludzi mówi, że kiedyś powróci do czegoś z czym się rozłączyło. Często mówią, że to ze swoją połową się rozłączyli. Odkryłam, że to z czym się rozłączyliśmy to grawitacyjna siła życia.
W stanie natury wszystkie stworzenia są grawitacyjnymi siłami życia. Nikt nie był w stanie rozłączyć się z grawitacyjną siłą poza ludźmi, którzy mogą posłużyć się innym myśleniem które rozłączyło człowieka z grawitacyjną siłą życia. Jako grawitacyjne siły wszyscy byliśmy szczęśliwymi. Wszystkie stworzenia utrzymują swój stan odczuwania szczęścia jeśli jakiś zły człowiek nie wprowadził w nie narzuconego myślenia. Człowiek narzucający myślenie to zły człowiek, gdyż zadał szczęśliwemu odczuwaniu cierpienie. Narzucone myślenie rozdzieliło raczej wszystkich ludzi z grawitacyjną siłą. To co rozdzieliło człowieka z grawitacyjną siłą to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Na tym myśleniu do rozbieżnych celów powstała w człowieku zła grawitacyjna siła na której człowiek zaczął cierpieć. Ludzie, którzy wprowadzili narzucone przez nich myślenie w inne stworzenia zadali tym stworzeniom cierpienie, gdyż przeszły one z odczuwania szczęścia na grawitacyjnej sile życia na odczuwanie cierpienia na złej grawitacyjnej sile. Albert Einstein bardzo dobrze to widzi, że zła grawitacyjna siła oparta jest na sposobach myślenia ludzi. Grawitacyjna siła życia nie jest oparta na myśleniu ludzi gdyż jest oparta na myśleniu jej Stwórcy. Naukowcy Fizycy mówią, że grawitacyjna siła życia jest najważniejszą siłą we wszechświecie i mają rację. Na tej najważniejszej sile życia oparte są wszystkie stworzenia. Do stworzonego wszechświata przez jego Stwórcę wtrącili się ludzie i narobili niewyobrażalnego bałaganu narzuconym przez nich myśleniem. To w co wtrącili się ludzie przeszło na grawitacyjną siłę niszczącą życie i ludzie zaczęli umierać. W wyniku wtrącenia się ludzi do spraw Stwórcy zostało wprowadzone do wszechświata 73% zniszczeń. Wszystkie stworzenia w naturze wszechświata były szczęśliwe. Ludzie tak bardzo się rozpanoszyli w świecie Stwórcy, że ustanowili na narzuconym przez nich myśleniu prawo oparte na kłamstwie. Kiedy Stwórca przeszedł zareagować na narzucone przez ludzi myślenie to Go zamordowali ci którym dał życie i możliwość wypowiadania słów. Naukowcy odkryli, że ludzie są w naturze przygotowani do wypowiadania słów. Ludzie mają w naturze mózgu słowa oparte na prawdzie i na nich utrzymują się na grawitacyjnej sile życia. W ludzkich mózgach pojawiło się narzucone przez człowieka myślenie i na tym myśleniu człowiek jest na złej grawitacyjnej sile na jakiej cierpi odczuwanie stworzone na grawitacyjnej sile życia.
Ja też wyszłam z myślenia opartego na grawitacyjnej sile życia gdyż musiałam do niego wracać. Miałam silne przekonania oparte na myśleniu na jakim oparta jest grawitacyjna siła a to spowodowało, że ona ponad dwadzieścia lat temu mocno się jakby we mnie obudziła. Teraz rozumiem, że jej się zgadzało moje myślenie, a wtedy tą siłę czujemy. Ja często piszę, że czuję w sobie siłę, ale nic o niej nie wiem. Szukałam w źródłach z okresu Starożytności, a oni piszą, że ludzie pochodzący z dwunastu biblijnych plemion posługiwali się jakąś siłą i że przy jej pomocy wybudowano piramidy w Egipcie. Zajmująca się poznawaniem odkryć o podświadomości Maria Szulc pisze, że my niby czekamy na jakiś wyższy rozwój na jakim obudzi się w nas Nadświadomość. To jest nieprawdą, ale ja też kiedyś tak myślałam. W nas nie powinna się budzić żadna siła, gdyż my w naturze ją jesteśmy. My się z nią rozdzieliliśmy przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. Kłamstwo to nie żadna cywilizacja, a oszustwo. Wprowadzenie przez człowieka kłamstwa spowodowało zniknięcie z naszego odczuwania grawitacyjnej siły życia i pojawiła się słabość na złej grawitacyjnej sile opartej na kłamstwie. Na tej słabości ludzkie ciała chorują i umierają.
Ludzie w różnym stopniu odeszli od opierania się na myśleniu na jakim oparta jest grawitacyjna siła życia i ludzie mają tak długą drogę powrotu do grawitacyjnej siły życia z jaką się rozłączyli jak dużo mają w mózgu myślenia opartego na kłamstwie. Tego kłamstwa trudno jest się z mózgu pozbyć, ale ludzie którzy mają przekonania oparte na prawdzie mają krótszą drogę.
Trzeba wydawać uczciwe decyzje i w którymś momencie grawitacyjna siła się odezwie, gdyż będzie chciała połączyć się z nami. Ja nie wiedziałam, że muszę do niej powiedzieć ażeby połączyła się z moim myśleniem. Uważałam, że opieram się na jej myśleniu. Grawitacyjna siła jest rozumna i ona wie czy prawdą jest, że opieramy się tylko na jej myśleniu. Ona jest oparta na prawdzie i zgadza się jej jeśli my opieramy się na prawdzie. Jak czuje się, że ma się wolne słowa to jest to dowód opierania się na prawdzie. Ja mogłam już dawno powrócić do połączenia z grawitacyjną siłą bo bardzo dawno mam wolne słowa, ale nie wiedziałam, że mam jej powiedzieć ażeby przywróciła połączenie z moim myśleniem.
Odkryłam, że odkrywca układu genetycznego pierwiastków Julian Ochorowicz też dotarł do grawitacyjnej siły, ale on nie wiedział, że to grawitacyjna siła, gdyż pisze, że to podświadomość. Julian Ochrowicz pisze, że podświadomość trzeba rozżarzyć. To rozżarzanie to doprowadzanie do połączenia. Podświadomość nie jest kimś innym ażeby się z nią łączyć, gdyż my jesteśmy podświadomością. My się rozłączyliśmy z podświadomością myśleniem narzuconym jakie jest w mózgu i jak usuniemy to myślenie to powrócimy do naturalnego stanu. Naturalny stan to rozum w mózgu, systemy neurologiczne na jakich oparte jest ciało i grawitacyjna siła życia.
 
                                                                                                 Barbara Paul
                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz