sobota, 21 marca 2015

BÓG WYPUSZCZA LUDZI Z ROZUMEM. GŁUPOTA JEST Z NABYCIA

Odkrycia naukowe jasno dowodzą, że człowiek w naturze mózgu ma umysł świadomy oparty na rozumie i jasno dowodzą, że umysł nieświadomy oparty jest na braku rozumu i że jest on z nabycia na myśleniu narzuconym przez człowieka. W naturze mózgu jest myślenie Tego Kto stworzył tą naturę, a myślenie z nabycia to myślenie narzucone przez człowieka. Narzucenie myślenia spowodowało powstanie w człowieku drugiego umysłu w jakim ma człowiek narzucone przez siebie myślenie na jakim nie ma rozumu. Naukowcy milczą, a tylko Uniwersytet Cambridge przysyła mi podziękowania. Naukowcy przyjmują moje odkrycia oparte na odkryciach naukowych i nie ma kto wystąpić o przyznanie mi Nagrody Nobla za odkrycie, że ludzie na narzuconym przez siebie myśleniu nie mają rozumu. Na braku rozumu ludzie mają zmienioną psychikę i ciało. Mamy zatem na ziemi ponad 99,9% ludzi z brakiem rozumu i na nim chorą psychikę i ciało. Człowiek, który nazywa myślenie jakiegoś człowieka prawem nie ma rozumu. Kto wyleczy ludzi z braku rozumu skoro Zygmunt Freud był wyjątkiem człowieka, który odkrył, że w człowieku jest podświadomość, a teraz odkrycia naukowe dowodzą, że ta podświadomość oparta jest na rozumie. To natura podświadomości nie zna słów, a w podświadomości są słowa człowieka, który zna słowa i podświadomość wykazuje, że wypowiedzenie innych słów jak są w naturze mózgu oparte są na braku rozumu. Ludzie nauki powinni to ludziom ogłosić, gdyż może sami zaczną robić starania o przywrócenie sobie rozumu, a wtedy ich psychika i ciało zaczną przywracać się do zdrowia. Kiedyś było popularne, że w zakładach psychiatrycznych umysłowo chorzy nazywali siebie Napoleonami, a teraz jest znacznie więcej przywódców i mają większy wybór. Człowiek który wybrał sobie przywódcę i mówi, że dla niego myślenie przywódcy jest prawem nabył braku rozumu od przywódcy. Skąd przywódca ma brak rozumu można zajrzeć do mózgu, a ja wskazuję, że inne słowa jak są w naturze mózgu to słowa wymyślone przez człowieka, który kłamie. W naturze mózgu jest prawda. Naukowcy odkryli, że z natury wypowiadamy prawdę i nie są to słowa wybieranych przez ludzi przywódców politycznych czy religijnych. Mózg za to wykazuje myślenie kłamców, że je zna i że jest do rozbieżnych celów i na tym myśleniu ma człowiek inny umysł w którym nie ma rozumu i człowiek jest nieświadomy tego co robi. Tylko uparcie Uniwersytet Cambridge dowodzi, że ma rozum. Kiedyś jeszcze z Uniwersytetu Carnegie Mellon przysyłali mi podziękowania, ale jak ktoś przeczytał, że ja piszę, że rozbieżne cele jakie Naukowcy odkryli, że wykazuje mózg, że to słowa które zna mózg, to podziękowania przestały przychodzić. Zatem około czterystu podziękowań jakie dostałam z Uniwersytetu Carnegie Mellon otrzymałam od ludzi którzy mają rozum. Później już ktoś kto nie ma rozumu postanowił nie przysyłać mi podziękowań i to prawidłowe, gdyż brak rozumu z rozumem się nie zgadza. Jak zaczęłam przedstawiać dowody naukowe na brak rozumu na myśleniu narzuconym przez ludzi to na moim blogu zaczęli pokazywać, że jest bardzo mało ludzi którzy mają rozum, ale ja kiedyś widziałam, że w ciągu godziny wchodziło po kilkadziesiąt ludzi z jakiegoś kraju. Teraz jak pokazują ludzi z innych krajów to po jednym do kilku, a ja pamiętam, że dużo więcej było ludzi którzy mają rozum. Ludzie bez rozumu boją się, że na cały świat idą moje odkrycia i ludzie przestaną wykonywać ich oparte na braku rozumu myślenie. Ludzie władzy próbowali ograniczyć korzystanie z internetu, ale dobrze, że mądrzy młodzi ludzie im na to nie pozwolili.
W naturze naszego mózgu mamy myślenie na jakim mamy rozum, a jak człowiek narzucił myślenie to mózg umieścił je w umyśle nieświadomym i człowiek pod tym względem stał się bez rozumu i chorym psychicznie. Mózg oddziela myślenie pod względem rozumu i braku rozumu. Systemy neurologiczne oddzielają funkcjonowanie człowieka na rozumie w mózgu i na braku rozumu w mózgu. Rozum i brak rozumu oraz zmiana odczuwania mają odzwierciedlenie w człowieku. Systemy neurologiczne na jakich oparte są choroby są oparte na braku rozumu w mózgu, a więc ludzi trzeba leczyć z braku rozumu. Brak rozumu jest oparty na myśleniu do oszukiwania i zatem ludziom wróci rozum jak nie będą oszukiwali. Rozum jest oparty na uczciwych decyzjach. Ludzie kościoła mówią, że prowadzą ludzi do Boga, a odkrycia naukowe dowodzą, że na myśleniu kościoła ludzie nie mają rozumu. Stworzenia Boga opierają się na rozumie swojego Stwórcy, a nie na myśleniu jakichś ludzi, którzy mówią, że ludzi trzeba prowadzić do Boga. Mózg oddziela to prowadzenie do Boga, że człowiek na nim nie ma rozumu. Wszystkie stanowiska władzy oparte są na braku rozumu, gdyż na myśleniu narzuconym przez człowieka. Lekarze zajmują się leczeniem ludzi, a ja wskazuję, że na braku rozumu w mózgu nie ma możliwości wyleczenia ciała człowieka i że trzeba człowieka leczyć z braku rozumu. Dwaj lekarze psychiatrzy Karol Jung i Zygmunt Freud kłócili się o to czy człowiek z natury ma umysł nieświadomy na jakim nie ma rozumu. Karol Jung tak bardzo widział u ludzi normalność umysłu nieświadomego, że uważał, że Zygmunt Freud powinien nazwać podświadomość umysłem nieświadomym. Podświadomość jest oparta na rozumie, a umysł nieświadomy na braku rozumu i widać, że Zygmunt Freud miał rozum gdyż był przekonany, że podświadomość to nie jest umysł nieświadomy. Zygmunt Freud też dobrze widzi, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy, ale trzeba dodać, że to tych ludzi którzy mają umysł nieświadomy.  Kiedyś przeczytałam, że w Stanach Zjednoczonych normalnym jest mieć swojego psychoanalityka, ale odkrycia naukowe nie pokazują ażeby byli jacyś ludzie ze zdrową psychiką, a zdrowa psychika oparta jest na rozumie. Psychoanalitycy biorą wynagrodzenia od ludzi władzy, a władza jest oparta na braku rozumu. Ja wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, a Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu ludzi władzy opartym na braku rozumu. To nie tylko NSA nie zgadza się z moim myśleniem, gdyż prawie wszystkie sądy, a trochę ich jest z którymi miałam i mam do czynienia. Ulubionymi ludźmi dla dziennikarzy do przeprowadzania z nimi rozmów są politycy, a do mnie napisali, że moje oparte na rozumie myślenie jest niepożądane. Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a ja mówię, że mowa ciała jest oparta na rozumie w mózgu, który nie zna słów. Ludzie, którzy mówią, że uczą się mowy ciała znają słowa. Musieli innymi słowami się posługiwać skoro zmieniło im się ciało. To ciało nie przywróci się do opartego na rozumie na nauce opartej na słowach do oszukiwania. Te słowa jakie znają politycy to ich uważanie, że na ziemi są u siebie. Na myśleniu narzuconym przez ludzi mówi np. Prezydent Stanów Zjednoczonych, a dziennikarze podają, że to całe Stany Zjednoczone mówią. Tak samo mówią dziennikarze jak mówi ktoś z Unii Europejskiej, że to cała Unia Europejska mówi. Ja mówię, że ażeby mówić za cały kraj czy wiele krajów to trzeba by mieć myślenie tych wszystkich ludzi w swoim mózgu. Ludzie mówią "nie dała Bozia rozumu", a ja wskazuję, że w naturze mózgu na myśleniu Boga jest rozum. Brak rozumu jest oparty na myśleniu narzuconym przez człowieka. Albert Einstein widzi przerażający stan u ludzi na braku rozumu, gdyż mówi, że tyle wytworzyli energii śmierci, że grozi śmierć na całej ziemi. Ludzie bez rozumu biją się o to czego chcą od strony przeciwnej przy pomocy broni do zabijania ludzi. Mówią, że walczą o wolność. Ja wskazuję na mózg, że na rozumie człowiek jest wolny. Biją się ludzie o wolność, a Rolnicy w Polsce w stanie niby pokoju mówią, że chcą niepodległości. Rolnicy mówią, że nie chcą uprawiać ziemi i hodowli na przepisach unijnych. Ja do nich napisałam, że zdrowa żywność jest tylko na rozumie w mózgu i że w Polsce mamy jeszcze dużo zdrowej żywności i że trzeba ziemię i hodowlę prowadzić przez ludzi którzy mają rozum. Ziemia, zwierzęta, ludzie i wszystkie inne stworzenia oparte są na rozumie Tego Kto je stworzył.  Ludzie, którzy mówią, że dla nich jest prawem myślenie wymyślone przez ludzi zanoszą pieniądze ludziom na których myśleniu się opierają. Znalezienie umysłowo zdrowego człowieka graniczy z cudem.
Każdy z ludzi może poznać odkrycia naukowe tak jak ja to zrobiłam i dowie się, że w mózgu jest myślenie Stwórcy oparte na rozumie i jest myślenie oparte na braku rozumu narzucone przez człowieka. Każdy może poznać, że rozum jest oparty na systemach neurologicznych na jakich oparte jest życie człowieka, a brak rozumu jest oparty na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu na jakim jest cierpienie i śmierć człowieka.
Utrata rozumu i psychiczna choroba oraz chore ciała to prawidłowa kara dla ludzi złodziei którzy przy pomocy narzuconego przez niech myślenia mówią,  że urodzili się w swoim świecie.

Składam wyrazy najwyższego szacunku i uznania dla ludzi nauki opierających się na rozumie, gdyż gdyby nie oni to tam gdzie prowadzą ludzie na narzuconym myśleniu wskazuje Albert Einstein, że to całkowita śmierć życia na ziemi.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz