niedziela, 22 marca 2015

CZŁOWIEK TO ENERGIA OPARTA NA MYŚLENIU JEJ STWÓRCY

Człowiek jest energią. Na energii Stwórcy jesteśmy jeśli posługujemy się myśleniem Stwórcy. Ze zmianą w nas energii mamy do czynienia jeśli narzucimy swoje myślenie. Na narzuconym przez siebie myśleniu jesteśmy również na energii ale na złej. Mózg wykazuje narzucone myślenie, że jest do rozbieżnych celów. Wszyscy na ziemi widzimy, że ludzie na ziemi wykonują swoje myślenie. Na wykonywaniu tego swojego myślenia jesteśmy na złej energii na jakiej cierpi psychika i ciało. W wyniku rozpoczęcia wypowiadania słów przez człowieka w mózgu pojawiło się myślenie od człowieka. Mózg kwalifikuje myślenie jakim posługuje się człowiek na zgodne z myśleniem jakie jest w naturze mózgu i na niezgodne z myśleniem jakie jest w naturze mózgu. Świadczą o tym dwie strefy w mózgu i są to strefy w których jest myślenie oparte na prawdzie, a pomiędzy tymi dwiema strefami mózg wykazuje myślenie, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że te rozbieżne cele mózg wykazuje, że to narzucone zachowania i problemy. Ja natychmiast wiedziałam, że to myślenie władzy i wykonywanie tego myślenia władzy, gdyż ludzie przychodzili do mnie ze swoimi problemami i wskazywali przy pomocy którego przepisu prawa wyrządzono im krzywdę. Ja wygrywałam wszystkie sprawy przed Naczelnym Sądem Administracyjnym w Warszawie, a od roku 2004 powołano wojewódzkie sądy administracyjne i najpierw trzeba było występować do sądu wojewódzkiego, a dopiero jak się przegrało to do sądu Naczelnego. W miesiącu styczniu 2005 roku gazeta "Rzeczpospolita" przeprowadziła badania chcąc poznać czy zmniejszyła się ilość skarg z powodu rozstrzygnięcia ich w wojewódzkich sądach i zobaczyłam, że za 11 miesięcy roku 2004 w kraju przegrało sprawy ponad 99,5% ludzi, a ja w województwie warmińsko-mazurskim przed którym najczęściej występowałam wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie. Postanowiłam wtedy dopisywać w skargach, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jeśli będziemy opierali się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie. Ja nie wiedziałam, że ludzie przegrywają dlatego, że władza posługuje się myśleniem opartym na kłamstwie i że robi to świadomie. NSA w którym przed powołaniem wojewódzkich sądów administracyjnych wygrywałam wszystkie sprawy wystąpił do Krajowej Izby Doradców Podatkowych o odebranie mi prawa wykonywania zwodu. Wtedy wiedziałam, że chodzi o okradanie ludzi przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. Nie broniłam się tylko napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to lepsze od za to samo ukrzyżowanie Jezusa. Było to w roku 2005 i wiedziałam już o odkryciu przez Neurobiologa Erica Kandela za które dostał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Mnie postanowiono odebrać prawo wykonywania zawodu z powodu mojego nie wykonywania czynności na myśleniu władzy, a więc jasnym dla mnie było, że ludzie mają zmienioną anatomię na wykonywaniu myślenia opartego na kłamstwie. W roku 2004 Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że rozbieżnymi celami jakie są w mózgu zajmują się systemy neurologiczne, a więc jasnym dla mnie było, że to na tych systemach neurologicznych ludzie wykonują myślenie oparte na kłamstwie i na nich jest zmieniona anatomia. Zmieniona anatomia jest zatem na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja doskonale widziałam, że moich klientów okradziono przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. W roku 2006 Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym, a Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dwa lata wcześniej odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów. Naukowcy ci odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne, a ja natychmiast wiedziałam, że inne systemy neurologiczne ma myślenie jakie jest w naturze mózgu i inne ma myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a zatem jasnym dla mnie było, że ta zmieniona anatomia jest na innej energii, gdyż anatomia jest oparta na energii. Jasnym dla mnie było, że psychika i ciało oparte na energii  Stwórcy zachorowały na energii opartej na myśleniu narzuconym przez człowieka. Książki prof. Marii Szulc zajmującej się podświadomością przeczytałam uważnie po kilka razy i wiedzę dwóch lekarzy psychiatrów Zygmunta Freuda i Karola Junga. Karol Jung kłócił się z Zygmuntem Freudem, gdyż uważał, że naturalnym dla człowieka jest umysł nieświadomy na jakim człowiek jest uzależniony od myśli. Zygmunt Freud jednak był przekonany, że to co odkrył nie jest umysłem nieświadomym i odkrytą przez niego psychikę którą widział, że jest wyparta i stłumiona z zawartymi w niej treściami nazwał podświadomością. To oczywiście prawidłowe nazwanie naszej natury. Ta wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami to nasza naturalna psychika oparta na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i zawarte w niej treści to myślenie oparte na prawdzie jakim ja się posługiwałam i wygrywałam wszystkie sprawy. Wygrywałam sprawy z kłamcami, ale do czasu jak się przyznałam, gdyż wtedy oskarżono mnie, że nie posługuję się myśleniem władzy. Ludzie władzy zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć  tylko zgodnie z prawem. Dzisiaj mamy to myślenie oparte na prawie ludzi w swoich mózgach i mózg wykazuje, że jest to myślenie do rozbieżnych celów i że człowiek wykonuje te rozbieżne cele na systemach neurologicznych. Systemy neurologiczne są oparte na energii, a więc człowiek znalazł się na swojej energii na której zwija się z bólu psychika i ciało. Człowiek też stał się umysłowo chorym na narzuconych słowach. Wszystkie choroby jakie są są oparte na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie myślenie. W tych systemach neurologicznych opartych na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka nie ma energii życia. Człowiek na narzuconym przez siebie myśleniu zaczął cierpieć i wszyscy ludzie zachorowali psychicznie, a szpitale na całym świecie mają pełno chorych na systemach neurologicznych w których nie ma energii życia.
Okrycia o mózgu i systemach neurologicznych są okropnym dowodem na to jak ludzie są nieuczciwymi, a wielu bardzo, bardzo złymi. Mamy doskonały mózg i doskonałe systemy neurologiczne wykonujące wolę ich Stwórcy.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz