niedziela, 15 marca 2015

POWSTAŁE Z MYŚLENIA OPARTEGO NA KŁAMSTWIE MÓZGI OSZUSTÓW

Odkrycia naukowe zaprowadziły mnie do odkrycia, że mózg przyjmuje myślenie narzucone przez człowieka i tworzy pod względem narzuconego myślenia człowieka oszusta. Naukowcy odkryli, że ludzie mają nierzeczywiste mózgi, a ja odkryłam, że one zrobiły się nierzeczywiste z powodu wprowadzenia w nie myślenia wymyślonego. Naturalne mózgi oparte są na myśleniu opartym na prawdzie i ludzie, którzy mają w mózgu tylko prawdę znają stan rzeczywisty. Stan rzeczywisty to stan zgodny z prawdą. Stan nierzeczywisty to stan oparty na kłamstwie. Odkryłam, że ludzi spotkała kara za oszukiwanie innych ludzi gdyż nabyli mózgów oszustów. Myśleniem narzuconym przez człowieka zajmują się systemy neurologiczne i one zmieniły stan ciała człowieka. Ciało jest oparte na odczuwaniu. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że jest tak dlatego ponieważ rozum z odczuwaniem łączy energia. Energia jaka łączy rozum z odczuwaniem to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Układ genetyczny pierwiastków odkrył Julian Ochorowicz o którym pisze się, że zjeżdżali się do niego naukowcy z całej Europy. Teraz ja odkryłam rozum na jakim jest oparty ten układ genetyczny pierwiastków. Odkryłam rozum Stwórcy.
Stwórca tak skonstruował mózg, że oddziela on myślenie Stwórcy od myślenia narzuconego przez człowieka. Odkryłam wspaniałą pracę mózgu, który wie jakim jest myślenie narzucone przez człowieka. Na tym myśleniu narzuconym przez człowieka powstał w mózgu drugi umysł jakim jest umysł nieświadomy. Umysł Stwórcy jest umysłem świadomym i my naturalnie jesteśmy wszystkiego świadomymi. Narzucenie przez człowieka myślenia spowodowało, że człowiek stał się nieświadomym. Widzi to Karol Jung który uważał nawet, że umysł nieświadomy jest naturalnym dla człowieka. Niektórzy z ludzi i jest ich ogromna ilość uważają, że człowiek ma  wymyślić myśli na jakich będzie wiedział co robi i dokąd idzie. To myślenie wymyślone przez ludzi ludzie zapisali, że jest prawem na ziemi i każdy kto pozna to myślenie to dowie się, że na nim człowiek nie wie co go czeka. Moi klienci dowiedzieli się, że zgodnie z prawem ludzi zabrano im pieniądze. Oni wykonywali prawo ludzi i nie wiedzieli, że zostaną okradzeni. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy zadał mi mądre pytanie gdyż zapytał dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Odpowiedź jest jedna: bo ich okradli.
W szpitalach psychiatrycznych leżą ludzie którzy zajmują się wykonywaniem myślenia władzy i ludzie którzy wykonywali myślenie władzy. To ich myślenie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucone zachowania i problemy to rozbieżne cele a ja wskazuję, że ludzie z tymi rozbieżnymi celami w mózgu są chorzy psychicznie. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez psychiki, a ludzie, którzy mają w mózgu narzucone myślenie są chorzy psychicznie. Odkryłam, że ludziom na narzuconym myśleniu zmieniły się odruchy i że można zauważyć, że to odruchy złodziei. Odruchy złodziei można poznać po tym, że biorą to co jest czyjeś jakby było ich. Oni nabyli przekonań, że to co jest czyjeś jest ich. Te przekonania są oparte na myśleniu do okradania. Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a zatem mają zmienione ciała. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia jest na myśleniu narzuconym przez człowieka i na wykonywaniu myślenia narzuconego przez człowieka. Anatomia nie zna myślenia na jakim można wykonywać wolę człowieka. Odkryłam, że ażeby anatomia była zmieniona to musiał zmienić się mózg o narzucone myślenie. Odkryłam zatem, że anatomia jest zmieniona o myślenie o jakie zmienił się mózg i Naukowcy odkryli, że jest w nim myślenie narzucone. Odkryłam, że to na tym narzuconym myśleniu Naukowcy widzą nierzeczywiste mózgi. Niektórzy z ludzi nauki mówią, że mózg powstał ażeby nas oszukiwać, a ja im wskazuję ażeby poznali ustanowione przez ludzi prawo i będą mieli dowód na to, że to ludzie są oszustami. Mózg nie powstał od ludzi oszustów, a Ten Kto stworzył mózg wykazuje myślenie oszusta w umyśle nieświadomym. Mózg funkcjonuje na myśleniu Tego Kto go stworzył. Mózg ma zaburzony kłamstwem człowiek który ma w mózgu myślenie przez siebie narzucone i jest to myślenie do oszukiwania. Nasz mózg jest prawdomówny i myślenie oszusta umieszcza w umyśle nieświadomym. Naukowcy którzy mówią, że mózg powstał ażeby nas oszukiwać nie odróżniają myślenia opartego na prawdzie od myślenia opartego na kłamstwie, a mózg odróżnia. Pomieszane myślenie jest w umyśle nieświadomym. W umyśle świadomym jest porządek. Ludzie nauki mogą zrobić to co ja i poprosić Sądy o przedstawienie prawa do człowieka. Sądy wydają wyroki w sprawie ludzi, a nie mają prawa do ludzi, a zatem oszukują, że mają prawo do wydawania wyroków w sprawie ludzi. Jeśli człowiek wydaje decyzję w sprawie tego do czego nie ma prawa to jest to napad. Ja często używam w pismach do Sądów, że myślenie narzucone jest myśleniem przy pomocy którego narzucający myślenie napada. Zgodnie z prawem ludzi jest wykonywanie narzuconego myślenia i w ten sposób dobrze się żyje złodziejom. Myślę, że może Pan Wladimir Putin dlatego przez tydzień się nie pokazuje gdyż może przeczytał to co piszę, że umowa oparta na narzuconym myśleniu nie jest umową tylko okradaniem. Umowa jest oparta na zgodnej woli i nie ma możliwości ażeby na zgodnej woli wykonywało się wolę narzucającego myślenie. Rosja zapłaciła wiele kar i jeszcze na nią chce się napaść oskarżając ją przy pomocy narzuconego myślenia. Złoczyńcą jest zawsze narzucający wolę. Ja nie wchodzę w inne sprawy gdzie może narzucać myślenie Wladimir Putin gdyż ja zawsze trzymam się oddzielnie każdego narzuconego myślenia.
Sprawiedliwość każdy ma w swoim mózgu i na nim cierpiące ciało jeśli posługuje się myśleniem opartym na kłamstwie. Jak człowiek naprawi oszustwo to ciało powróci na funkcjonowanie oparte na prawdzie. To, że ludzie nie znają myślenia opartego na prawdzie ma swoje odzwierciedlenie w stanach nierzeczywistych mózgów. Na tych nierzeczywistych mózgach Albert Einstein widzi, że ludzie narzucający myślenie zadali cierpienie 73% stworzeniom. Stworzenia Boga są oparte na odczuwaniu utrzymującym się na rozumie Stwórcy. Wszyscy widzimy, że stworzenia są rozumiejące. Zwróciłam uwagę na słowa moich klientów którzy mówili, że przyszli do mnie po pomoc ponieważ nie rozumieją języka prawniczego. Zatem wskazuję ludziom nauki, że stworzenia Boga są rozumiejące, a prawo ludzi oszustów jest nierozumiane. Wskazuję też na nierozumiane myślenie ludzi kościoła. Bóg się posługuje rozumianym myśleniem. To prawidłowe, że ludzie na nierozumianym myśleniu stali się nierozumiejącymi. To oszust mówi nierozumianą mową. Bóg mówi zrozumiałą mową. Napisałam tysiące pism i jeszcze nikt nie napisał do mnie, że czegoś nie rozumie. Ludzie władzy i w sądach też rozumieją, a piszą do mnie, że moje rozumiane myślenie jest niezgodne z prawem ludzi władzy i że trzeba mi zabrać uprawnienia do wykonywania zawodu na rozumianym myśleniu. To nie ja przegrałam jako  prawnik na myśleniu Boga, gdyż nie nabyłam mózgu oszusta.
                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz