czwartek, 12 marca 2015

BANDYCI DOKONUJĄ ROZBOJU PRZY POMOCY OSZUKIWANIA, ŻE SĄ PRZECIWKO PRZEMOCY I CIERPIENIU

Bandyci, którzy zamordowali Stwórcę mówią, że trzeba modlić się do Niego jak nie chce się cierpieć. Bandyci oskarżają o cierpienie Stwórcę, a Stwórca wykazuje w mózgu, że rozbieżne cele z Nim ma bandyta. Pisałam kolejno do ludzi prowadzących programy telewizyjne o zadawanym ludziom cierpieniu: do programu "Sprawa dla reportera", "Kawa na ławę". "Loża prasowa". "Szkło kontaktowe" i do wielu innych programów i podaję nazwiska ludzi do których pisałam w moich artykułach. Napisałam też do programu "Świat się kręci" pod adres zaczynający się od słów media i otrzymałam sprzeciw na to co piszę o odkrytym przeze mnie myśleniu jakie mamy w naturze swojego mózgu i na nim szczęśliwą psychikę i zdrowe ciało. W dniu wczorajszym prowadzący program "Świat się kręci" zachęcał ażeby napisać do nich jeśli się zna przyczynę cierpienia psychiki. Napisałam wczoraj i poszukałam adresu, gdyż Pan Kurzajewski mówił, że zaczyna się na słowa kontakt. Natychmiast otrzymałam wiadomość, że otrzymali moje pismo. W tym piśmie jest jasno napisane, że cierpienie psychice zadają ludzie posługujący się narzuconym myśleniem. Dzisiaj rano wysłałam moje odkrycie, że "Uszkodzenia psychiki i ciała są myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów". Zawiadomienia o otrzymaniu pisma już nie dostałam. Mózg zatem dobrze wie, że złoczyńca ma z Nim rozbieżne cele. Przerażająca jest ilość tych ludzi złoczyńców. Na moim blogu pokazują, że maleńka ilość ludzi jest zainteresowana cierpieniem opartym na myśleniu narzuconym przez człowieka. Ludzie szukają przyczyny cierpienia, a ludzie złoczyńcy pokazują, że ich nie ma. Na ziemi władza jest w rękach bandytów. Jezus na to wskazał, ale ludzie zgodzili się przejść na myślenie bandytów. Na całym świecie w kościołach są miliony ludzi, a nie ma kto ogłosić, że człowiek na myśleniu Boga ma rozum. Ludzie nauki przez wiele wieków odszukiwali z myślenia narzuconego przez ludzi, że człowiek w stanie natury ma rozum. Ten rozum człowiek ma na myśleniu swojego Stwórcy. Ludzie przeszli na myślenie ludzi którzy w świecie Boga dokonują rozboju. Wielcy złoczyńcy ludzie kościoła postanowili przekazywać ludziom, że cierpi się na myśleniu Boga i postanowili ich oszukiwać, że Bóg jest tak niedobrym, że każe ludziom cierpieć za grzechy innych ludzi. Ludzie władzy kościoła mówią, że u Boga są zakazane drzewa, ale nikt z ludzi tych zakazów w naturze wszechświata nigdy nie widział. Wskazuję ludziom którzy mają rozum, że na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu nie ma zakazów. Ja wskazuję ludziom którzy mają rozum na słowa Alberta Einsteina, że ludzie bandyci prowadzą ludzi na śmierć. 73% złej energii we wszechświecie to cierpienie zadane psychice myśleniem jakim posługują się ludzie bandyci. Ci ludzie bandyci oszukują, że wierzą w Boga, a nie ma kto ogłosić, że na myśleniu Boga człowiek ma rozum w mózgu i odczuwanie miłości. Pokazywanie ludziom obrazów z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością, a zadawanie cierpienia przy pomocy narzucanego myślenia to bandytyzm. Miłości nie ma w sobie bandyta. Ludzie którzy wykonują myślenie bandytów zwijają się z psychicznego bólu. Aktor Pan Krzysztof Pieczyński mówi, że kościół zahipnotyzował dwa miliardy ludzi, a ja mówię, że myśleniem do oszukiwania, Oszukiwany człowiek zrobił się posłuszny, Wojciech Lemański się sprzeciwił, to za nieposłuszeństwo zabrali mu prawo bycia księdzem. Mówią, że kościół jest oparty na myśleniu Boga, a za nieposłuszeństwo ludziom władzy kościoła pozbawiają prawa bycia księdzem. Wojciech Lemański mówi "mój kościół jest chory", a ja do tego dodam, że choroby są oparte na myśleniu do oszukiwania. Wszyscy ludzie którzy są chorzy zachorowali od oszukiwania. Oszukuje się przy pomocy myślenia. Uczciwym się jest też przy pomocy myślenia. Kiedy odkryłam, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania to ludzie władzy, kościoła, wymiaru sprawiedliwości i słusznie nazywani czwartą władzą dziennikarze nie chcieli o tym słuchać. Ludzie kościoła mówią, że czekają na powtórne przyjście na ziemię Jezusa, a ja widzę, że oni chcą Go znowu zamordować, gdyż widać, że ludzie funkcjonują na myśleniu do zadawania cierpienia i mordowania.
Ludzie stworzeni wspaniałymi istotami chcą zadawać cierpienie i mordować. Ci ludzie wytworzyli energię śmierci która ich uśmierca. Wielka energia śmierci o której mówi Albert Einstein i inni z rozumem Fizycy nadchodzi wykonać uśmiercenie życia na ziemi. Wolę człowieka wykonuje energia. Czynności wykonujemy na energii. Jak człowiek wykonuje czynności na energii opartej na myśleniu Stwórcy to ma życie, a jak na energii opartej na myśleniu narzuconym przez człowieka to ma śmierć.
O większości ludzi trzeba powiedzieć, że to kanalie.

                                                                                              Barbara Paul

                                                                     
                                                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz