czwartek, 5 marca 2015

UMYSŁ NIEŚWIADOMY OPARTY JEST NA WYKONYWANIU CZYNNOŚCI ZŁA

Już w momencie w którym dowiedziałam się o przyznaniu Nagrody Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności wiedziałam, że są to czynności zła. Natychmiast napisałam o tym do Neurobiologa Erica Kandela i do ludzi nauki. Można o tym się przekonać z moich artykułów które są na moim blogu. Natychmiast po moim przeczytaniu o odkryciu przez Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele wiedziałam, że są to czynności zła i można się o tym przekonać z moich artykułów jakie są na moim blogu. Znałam skutki wykonywania przez ludzi ustanowionego prawa jakim było ich cierpienie. Ja zanim dowiedziałam się o tych  odkryciach naukowych pisałam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, że wymuszaniem wykonywania przez ludzi narzuconego im myślenia zadają im cierpienie. Nikt z tych ludzi nie zareagował i musiałam dojść do odkrycia, że ludzie narzucający myślenie mają zmienioną anatomię na anatomię złoczyńców, a złoczyńcę nie obchodzi czyjeś cierpienie. Złoczyńca mówi do cierpiących ludzi, że mają się modlić do Boga gdyż to On zadaje cierpienie.
Mózg jest stworzony przez jego Stwórcę i ten mózg wykazuje myślenie do czynienia zła, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że myślenie do rozbieżnych celów mózg wykazuje, że to narzucone zachowania i problemy. Ustanowione prawo jest oparte na narzuconym myśleniu i skutkiem wykonywania tego myślenia jest cierpienie. Naukowcy odkryli, że myśleniem do rozbieżnych celów zajmują się systemy neurologiczne, a odczuwanie człowieka jest oparte na systemach neurologicznych, a zatem na myśleniu narzuconym człowiek przeszedł na odczuwanie oparte na narzuconym myśleniu przez człowieka. Na tych systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka zmieniło się odczuwanie człowieka narzucającego myślenie na odczuwanie złoczyńcy, a odczuwanie człowieka który ma problemy na odczuwanie cierpiącego człowieka. Ustanowione przez ludzi prawo jest oparte na innym myśleniu jak myślenie jakie jest w naturze mózgu. To inne myślenie jest oparte na służeniu ludziom czyniącym zło. Skutkiem ustanowionego prawa jest cierpienie ludzi od których wymusza się wykonywania narzuconego myślenia. Cierpienie ludzi to cierpienie psychiki opartej na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko organom opartym na narzuconych słowach: ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi i swoją śmiercią wskazał, że to ludzie mordercy zadający odczuwaniu cierpienie i śmierć. Zadawanie cierpienia psychice to mordowanie psychiki. Psychika jest oparta na uczuciach, a morderca nie ma uczuć. Jak dużo mamy ludzi morderców widać na przestrzeni wieków. Ci ludzie mordercy zadają cierpienie wymuszaniem wykonywania narzuconego przez nich myślenia. Ci ludzie mordujący uczucia to ludzie przemocy. Ludzie zawierają związki małżeńskie w oparciu o słowa, a psychika jest oparta na uczuciach miłości. Na myśleniu Boga łączy ludzi miłość, a ludzie narzucający słowa postanowili ażeby ludzie opierali się na słowach zawartych w przysiędze. Na przysiędze nakazuje opierać się złoczyńca. Od żołnierzy wymagają składania przysięgi ludzie którzy chcą ażeby żołnierze mordowali ludzi jakich każe im mordować ten kto każe im składać przysięgę. Przysięga małżeńska to przysięga o posłuszeństwie człowiekowi narzucającemu słowa. Ludzie kościoła mówią, że Wojciech Lemański nie może być księdzem gdyż jest nieposłuszny ludziom wymuszającym wykonywania ich woli. Ludzie w wymiarze sprawiedliwości powiedzieli do mnie, że będę miała odebrane prawo wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na przysiędze, że będę służyła ludziom władzy. To samo spotyka lekarzy którym ludzie władzy nakazują opieranie się na przysiędze. Ludzie władzy i kościoła wymierzają kary ludziom nie opierającym się na przysiędze, że będą posłuszni ludziom władzy i kościoła. Ludzie są chorzy na wykonywaniu czynności zła, a lekarze mają przysięgać, że będą służyli ludziom którzy zachorowali od wykonywania czynności zła. Lekarze Neurolodzy opuścili oddział Neurologii w szpitalu w Toruniu, a ludzie mówią, że to źli lekarze gdyż nie chcą być służącymi ludzi którzy zachorowali. Na myśleniu Boga nie ma służących, gdyż jest zapłata za wykonywanie czynności dobra. Ludzie nie mają być leczeni przez lekarzy wykonujących czynności pod przymusem, gdyż lekarzom trzeba zapłacić za wykonywanie czynności opartych na wolnej woli. Lekarze wykonujący czynności pod przymusem są służącymi ludzi stosującym przymus. Ci ludzie stosujący przymus wymierzają im kary za nieposłuszeństwo. Ludzie płacą za leczenie ludziom władzy którzy ich nie leczą, a płacić trzeba lekarzowi który leczy. Wszystkim ludziom ludzie narzucający wolę wymierzają kary za nieposłuszeństwo. Ludzie wykonujący wolę ludzi władzy nabyli takiej ciemnoty, że wierzą w zapis w Konstytucji, że są wolni. Wolność zabrali ludziom ludzie narzucający wolę i są to ludzie którzy narzucają swoją wolę przy pomocy narzuconych słów. Przerażająca jest ilość ludzi złoczyńców i ludzi którzy im służą. Ja wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i myślałam, że Sędziowie ucieszą się jak im powiem, że wygrywam na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie, ale okazało się, że zrobili sprzeciw. Wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na myśleniu naturalnym dla mózgu, ale ja nie miałam zamiaru się tym przejmować, że jacyś ludzie uważają, że mają prawo do wydawania mi pozwoleń na to jakim myśleniem mam się posługiwać.
Występowałam w obronie ludzi którym ludzie władzy uczynili zło. Na moim myśleniu opartym na prawdzie bezbłędnie widzę złoczyńcę, że to kłamca posługujący się innym myśleniem.
Mam przyjemność odkrycia, że ludzie na swoim myśleniu do czynienia zła nabyli umysłu nieświadomego na jakim są umysłowo i psychicznie chorzy. Wielu ludzi pozwala się oszukiwać, ale nikt nigdy nie oszuka swojego prawdomównego mózgu, gdyż ten prawdomówny mózg wykazuje oszusta w umyśle nieświadomym, że nie ma rozumu i ma na nim zmienione odczuwanie na odczuwanie złoczyńcy lub służącego złoczyńcy.

                                                                                              Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz