poniedziałek, 16 marca 2015

ŻYCIE JEST OPARTE NA SŁOWACH STWÓRCY ŻYCIA JAKIE SĄ W NATURZE MÓZGU

W stanie mózgu który nie zna słów istnieje tylko energia życia. Energia śmierci pojawiła się w człowieku w wyniku narzucenia słów przez człowieka. Energia śmierci jest oparta na słowach narzuconych przez człowieka. Odkrycia naukowe dowodzą, że w mózgu jest myślenie oparte na energii życia i jest myślenie oparte na energii śmierci. Odkrycia naukowe dowodzą, że w naturze nie ma energii śmierci i dowodzą, że śmierć na ziemi wprowadzili ludzie. Pokazuje, że tak jest Albert Einstein, który mówi, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi na sposobach myślenia ludzi. To zatem ludzie narzucający słowa i wykonujący narzucane słowa mogą sobie przyjąć do wiadomości, że jeśli szybciej się nie uśmiercą narzuconymi słowami to odbędzie się to w chwili nadejścia silnej energii śmierci o jakiej mówi Albert Einstein. Obecni Naukowcy Fizycy mówią, że życie na ziemi nie jest możliwe do utrzymania. Taki oto jest dorobek ludzi czujących się na narzuconych przez nich słowach, że są u siebie. To nie tylko to uważanie, że ludzie są u siebie, ale przemoc stosowana przez ludzi narzucających słowa. Ludzie wykonują wolę ludzi stosujących przemoc przy pomocy narzuconych słów przez ludzi władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości. Stwórca wystąpił przeciwko tym organom, a ludzie wykonują myślenie ludzi na których narzucone słowa Stwórca zrobił sprzeciw i wskazał, że ci ludzie zadają psychice cierpienie i śmierć. Ludzie przechodząc na narzucone słowa znaleźli się na energii uśmiercającej ich życie. Ja piszę od dawna, że wykonywanie prawa ludzi zadaje cierpienie i śmierć, ale oczywiście ludzi którzy zadają cierpienie i śmierć to nie obchodzi. Oni chcą ciemnych ludzi którzy wykonują ich myślenie. Ciało jest oparte na myśleniu i inne myślenie jak jest w naturze mózgu uśmierca człowieka. Zachowania ludzi na ziemi oparte na narzuconym myśleniu to dowody nikczemności ludzi. Ci nikczemni ludzie mówią, że szukają odkryć naukowych o funkcjonowaniu człowieka i czekają na powtórne przyjście na ziemię Jezusa, gdyż mówią, że nie wiedzą o co chodzi. Jak jasno przedstawiłam o co chodzi to tak chcą tego Stwórcy, że ukrywają wszystko co jest dowodem na Jego istnienie. Ludzie nauki a szczególnie medycyny mówią, że nie wiedzą  przez całe wieki co to jest świadomość, a wczoraj jak napisałam co to jest świadomość to bezczelni ludzie pokazywali mi, że nie wykazują w ogóle ludzi wchodzących na mojego bloga. Wchodziłam na poszczególne tytuły moich artykułów, a na blogu nie wykazywano, że ktoś wchodzi. Takich mamy ludzi w internecie i w ogóle ludzi. Ludzie pracujący w internecie piszą "Prześlij opinię". Napisałam wiele razy tą swoją opinię, że ukrywa się ilość ludzi wchodzących na mojego bloga, no to wczoraj od czasu do czasu pokazali, że ktoś wszedł. Jak weszłam na swoje już dawno odkrycie " Dwa rodzaje myślenia" to okazało, że w ogóle zniknęło z internetu. Po kilkakrotnym wejściu ukazał się ten tytuł mojego artykułu, ale za chwilę jak weszłam to znowu go nie było. Ludzie doszli do stanu ludzi kanalii. Ludzi kanaliami zrobiło narzucone myślenie. Jeśli ma się korzystać z internetu ludzi złoczyńców to lepiej nie korzystać. Wymuszanie pieniędzy to myślenie jakim posługują się ludzie narzucający słowa. Biją się o to co jest na ziemi i zabijają. Tych ludzi potworów widzą ludzie nauki w programie "Album nazistów", ale nikt z ludzi nauki nie reaguje na moje odkrycia wyjaśniające cierpienie i śmierć że są oparte na narzuconych przez człowieka słowach. Ludzie biorą wynagrodzenia od ludzi narzucających słowa którzy je zdobywają przy pomocy napadania na ludzi. Napadów na ludzi dokonują ludzie narzucający słowa przy pomocy zatrudniania ludzi do napadania na mienie ludzi i mordują ich przy pomocy wymuszania wykonywania narzuconych przez nich słów. Morderca za nie wykonywanie jego słów morduje. Jeśli po drugiej stronie też jest morderca to mordują ludzi i mówią, że jeśli morduje się zgodnie z prawem to ma się prawo do mordowania. Mówią, że to prawo do mordowania ludzi dali im ludzie, którzy ich wybrali.
Ludzie stojący na czele władzy mówią, że jest niepodległość, a Rolnicy w Polsce mówią, że chcą niepodległości. Nie ma w tej chwili wojny, a Rolnicy mówią, że chcą niepodległości. Mój kolega ze studiów Rolnik z doktoratem mówi do mnie, że rolnictwo pada, a jak zapytałam dlaczego to odpowiada, że Rolnicy nie chcą uprawiania ziemi i hodowli na przepisach ludzi władzy. Ja pytam dlaczego oni wykonują uprawę ziemi i hodowlę na narzuconym przez ludzi myśleniu, a nie na swoim myśleniu opartym na rozumie Stwórcy? To samo pytanie dotyczy wszystkich ludzi wykonujących myślenie narzucone przez ludzi którzy nazwali swoje myślenie prawem i wytworzyli we wszechświecie 73% energii śmierci.
Ludzie, którzy mówią, że dla nich prawem jest myślenie ludzi to ludzie, którzy mówią, że przeszli na wykonywanie woli złoczyńców. Do wybierania jako władzy ludzi złoczyńców namawiają ludzie kościoła. Ci faryzeusze opracowali modlitwę "Ojcze nasz" i wraz z ludźmi wypowiadają słowa  "Bądź wola Twoja".
Od ludzi w Polsce otrzymałam reakcje na odkryte przeze mnie myślenie jakie mamy w naturze mózgu tylko od dwóch ludzi i byli to dyrektorzy Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011. Ja to moje odkrycie myślenia na jakim oparte jest nasze życie wysyłam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, a oni dalej ciemnym ludziom opowiadają, że wierzą w Boga. To co otrzymałam z Instytutu Medycyny w Polsce to zapytanie jak się uzdrowić. No to odpowiadam, że nie narzucając słów i nie wykonując narzuconych słów. Jeśli słowa wypowiadane przez człowieka "nie narzucam słów" są prawdą to energia na jakiej stworzony jest człowiek wie i powraca na funkcjonowanie na słowach na jakich oparte jest życie.
Odkryłam, że energia życia oparta jest na słowach na jakich oparte jest życie i ona wie na jakich słowach my się opieramy. Dowodem na to, że energia jest wiedząca jest jej przejście na funkcjonowanie na energii śmierci na myśleniu narzuconym przez człowieka. Bardzo dobrze pokazuje to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które pokazuje, że energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach przeszła na uśmiercanie człowieka.

                                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz