wtorek, 24 marca 2015

SYSTEMY NEUROLOGICZNE WYKONUJĄ SŁOWA CZŁOWIEKA

Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że systemy neurologiczne zajmują się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że jest to wykonywanie narzuconych słów przez człowieka. Naturalne słowa człowieka są wykonywane na systemach neurologicznych zajmujących się wykonywaniem słów jakie są w naturze mózgu.
Odkryłam, że człowiekowi spełniają się jego słowa. Swoją wolę człowiek wyraża swoimi słowami. Słowami wypowiadamy prawdę albo kłamstwo. Do realizowania kłamstwa powstały w człowieku systemy neurologiczne zajmujące się wykonywaniem kłamstwa. Człowiek wykonuje swoje kłamstwa na systemach neurologicznych, a one zmieniają odczuwanie.  Na kłamstwie mamy do czynienia z wykonywaniem słów narzuconych przez człowieka. Tego wykonywania słów narzuconych przez człowieka człowiek dokonuje na systemach neurologicznych, czyli na energii. Na systemach neurologicznych oparte jest nasze odczuwanie i w przypadku narzucenia słów przechodzimy na odczuwanie oparte na narzuconych słowach. Na wykonywaniu słów narzuconych mamy do czynienia ze stanem gdzie jeden człowiek narzuca słowa, a drugi je wykonuje. Na wykonywaniu słów jakie są w naturze mózgu człowiek wykonuje swoją wolę.
Systemy neurologiczne pokazują nam, że zajmują się wykonywaniem naszej woli. Wielki ukłon składam przed Naukowcami z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za ich odkrycie, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, gdyż to odkrycie zaprowadziło mnie do odkrycia, że systemy neurologiczne zajmują się wykonywaniem woli człowieka. Odkryłam, że na systemach neurologicznych na jakich wykonujemy naturalne dla nas myślenie jesteśmy wolnymi ludźmi, a na systemach neurologicznych na jakich wykonujemy narzucone przez siebie myślenie jesteśmy uzależnionymi od wykonywania narzuconych przez siebie słów. To jest największe odkrycie w dziejach ludzkości i jest to moje odkrycie, ale brali w tym udział wielu z ludzi nauki opierających się tak jak ja na myśleniu na jakim oparty jest nasz rozum. Zatem dokonaliśmy na swoich rozumach wspólnego odkrycia. Ludzie narzuceniem myślenia znaleźli się pod władzą myśli jakie narzucili. To nie władza stosuje na ludziach przemoc tylko głupi człowiek wykonuje wolę stosującego na nim przemoc. To samo robią ludzie kościoła, a ludzie którzy wierzą w ich słowa są ich służącymi. We wszystkich domach, zakładach pracy, szkołach jest to samo jeśli ludzie posługują się narzuconymi przez siebie słowami. Na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów występuje złoczyńca i ofiara. Złoczyńca to człowiek narzucający wolę, a ofiara to wykonujący wolę złoczyńcy. Ludzie w Polsce, ale i w innych krajach tworzą organizacje do walki z przemocą, a ci których bronią mówią, że kochają tego kto czyni im zło i idą na seks ze złoczyńcą. We wczorajszym programie "Świat się kręci" podano, że w Europie co piąte dziecko jest wykorzystywane seksualnie. Występujący w programie ludzie mówią, że należy dzieci uczyć ażeby nie dawały się namówić na słowa ludzi wykorzystujących seksualne. Ja mówię, że ofiara jest połączona ze złoczyńcą złą energią opartą na narzuconych słowach i że namówi się tego kto ma w swoim mózgu myślenie o wykonywaniu woli człowieka. Ja znalazłam się w pracy w kontakcie z ustanowionym przez ludzi prawem i mówiłam i pisałam, że ludzie wykonujący prawo żyją w przemocy. Broniłam ludzi przed sądami, ale do czasu kiedy zaczęłam zauważać, że oni mówią, że mam ich bronić zgodnie z prawem. Wtedy zrozumiałam, że oni mają myślenie służących ludziom stosującym na nich przemoc i zrezygnowałam z prowadzonej działalności. To samo zauważyłam u mojego byłego męża i wielu innych ludzi, że narzucają słowa szukając sobie służących do ich wykonywania. Nie kłóciłam się gdyż to nie ma sensu, ale nie miałam zamiaru wykonywać woli łobuzów. Człowiek wymuszający wykonywania jego woli to łobuz. Człowiek łobuz kpi sobie z ludzi narzucając im słowa, a głupi je wykonuje. Mózg wykazuje, że nie ma rozumu i człowiek narzucający słowa i człowiek wykonujący narzucane słowa, a co bardzo dobrze widzą nieliczni z ludzi którzy utrzymują rozum. Dane statystyczne podają, że ludzie mają tylko od 5 do 10% rozumu i ja się nie dziwię skoro prawie wszyscy ludzie na ziemi wykonują wolę ludzi cwaniaków manipulujących ludźmi przy pomocy narzucania im do wykonywania słów. Nikt w mózgu nie znajdzie myślenia Adama i Ewy o których ludzie kościoła mówią, że ludzie przez ich grzechy cierpią. To ciemnym ludziom można wmówić. Ludzie oszuści się nie spodziewali, że dojdzie do odkrycia zawartości myślenia w ludzkich mózgach i do odkrycia, że ludzie na systemach neurologicznych wykonują wolę ludzi którzy nimi manipulują. Ludzie oszuści też się nie spodziewali, że dojdzie do odkrycia, że swoje manipulacje myślami mają w swoich mózgach, a na nich systemy neurologiczne psychopatów.
Człowiek funkcjonuje na systemach neurologicznych i wykonuje na nich myślenie jakim się posługuje. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że anatomia jest oparta na systemach neurologicznych i jak człowiek na nich wykonuje narzucone myślenie to stał się złoczyńcą, albo ofiarą. Wskazuję, że to na myśleniu narzuconym przez człowieka zmieniła się anatomia. Anatomia jest oparta na systemach neurologicznych i człowiek wykonując myślenie narzucone uśmierca swoje życie. Systemy neurologiczne oparte na narzuconym myśleniu przez człowieka dokonują uśmiercania życia wykonywaniem narzuconego przez człowieka myślenia. To człowiek sam się uśmierca. Ludzie na narzuconym myśleniu szukają takich ludzi jak Maria Szulc ażeby ich wyzwolić spod uzależnienia od myśli, ale inny człowiek nie usunie z nich narzuconych przez nich myśli na jakich cierpią i umierają. Ludzie wykonujący wolę władzy czy ludzi kościoła powinni iść do nich ażeby ich wyzwolili spod cierpienia, a oni modlą się do Boga ażeby nie cierpieć na wykonywaniu woli innych ludzi. Ja nie cierpię bo nie wykonuję woli innych ludzi, a do tego mam rozum. Trochę weszłam w wykonywanie narzuconego myślenia, ale zobaczyłam, że to oszuści, którzy okradają i mordują ludzi. Zobaczyłam przerażającą ilość ludzi złodziei i morderców. Piszę o tym wcześniej, że tak dużo ludzi potrafi mordować ludzi. Widać to w obozach śmierci które mordercy ludzi po to wybudowali ażeby ludzi do końca wykorzystać a później uśmiercić. Umysłowo chory Adolf Hitler mówił, że trzeba stosować na ludziach przemoc ażeby pracowali, ale o sobie nie mówił, że ma pracować. Znalazł głupich wykonujących wolę oprawców. Pełno ludzi ma przekonania o normalności dla nich wykonywania woli oprawców. W naturze mamy rozum, a po ludziach widać, że na narzuconym myśleniu nie mają rozumu. Napadają na ludzi przy pomocy narzucania słów i okradają ich mówiąc im, że to zgodnie z prawem. Tylko głupi uważa, że człowiek ma do niego prawo. Ja pisałam do sądów o przysłanie mi dokumentu na prawo do mnie, a oni mi to odsyłają, a zatem pokazują, że ludzi uważają za głupich którzy wierzą, że mają do nich prawo. Prawo to narzucone myślenie przez ludzi cwaniaków, a ludzie są tak ciemni, że doszli do wykonywania wyroków wydanych na nich przez innych ludzi. Ciemnota w kościołach przechodzi wszelkie granice. Wymyślili na ludzi straszaka mówiąc, że istnieje niewidzialny szatan który namawia do czynienia zła, a ciemni ludzie nie widzą, że wykonują wolę tych co ich straszą. Rozgrzeszanie ludzi to dowód uważania ludzi za tak ciemnych, że wierzą w to, że drugi człowiek może ich rozgrzeszać z uczynionego zła. Na tej ciemnocie ludzi systemy neurologiczne wykazują stan głupiego człowieka który jest służącym człowieka którego wolę wykonuje. Stan systemów neurologicznych wykazuje stan naszego rozumu lub braku rozumu w mózgu. Rozum jest oparty na umyśle świadomym a brak rozumu na umyśle nieświadomym. Odczuwanie jest oparte na systemach neurologicznych i człowiek odczuwa stan swojego braku rozumu jaki ma w umyśle nieświadomym. Na rozumie w mózgu człowiek ma wspaniałe odczuwanie oparte na systemach neurologicznych które wykonują myślenie oparte na rozumie. Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów na czynności organizmu, a ja mówię, że czynności wykonujemy na systemach neurologicznych, a one są oparte na energii. Zatem przekład zapisów na czynności organizmu to przekład myślenia na energię jaka jest w systemach neurologicznych. Na wykonywaniu myślenia jakie jest w naturze mózgu człowiek wykonuje czynności na systemach neurologicznych opartych na energii jaka jest przekładem myślenia Stwórcy na energię na jakiej stworzony jest człowiek. Na wykonywaniu myślenia narzuconego przez człowieka mamy do czynienia też z przekładem tego myślenia na energię i ta energia jest w systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie myślenie. Te systemy neurologiczne zajmujące się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Odkryłam, że te systemy neurologiczne wykonujące narzucone myślenie przez człowieka uśmiercają człowieka. Tego uśmiercania człowieka dokonują systemy neurologiczne poprzez zadawanie cierpienia narządom opartym na energii życia. Dokąd w mózgu nie było narzuconego myślenia przez człowieka dotąd człowiek funkcjonował na energii życia opartej na rozumie w mózgu który nie zna słów. Systemy neurologiczne na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie myślenie to systemy neurologiczne oparte na słowach jakie mózg zna. Naukowcy odkryli, że mózg wie, że narzucający zachowania i wykonujący narzucane zachowania mają rozbieżne cele. Ja odkryłam, że na tych narzuconych słowach powstał w mózgu człowieka umysł nieświadomy na jakim człowiek nie ma rozumu, jest chory psychicznie i ma chore ciało.

Ludziom, którzy powrócili do stanu opartego na myśleniu jakie jest w naturze mózgu przekazuję, że trzeba usunąć z siebie systemy neurologiczne oparte na złej energii na jakiej wykonywaliśmy narzucone słowa. Stan systemów neurologicznych opartych tylko na energii życia mają ludzie którzy nigdy nie  narzucili słów i którzy nigdy nie wykonywali narzuconych słów. Odkrycia naukowe dowodzą, że takich ludzi nie ma. Uważam jednak, że są ludzie którzy wyszli z narzuconego myślenia lub robią wszystko ażeby z niego wyjść. Wyjście z narzuconego myślenia jest poprzez wejście w opieranie się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. W takim stanie odczuwamy w sobie energię że ona wykonuje nasze słowa. Wtedy trzeba wypowiadać, że usuwa się narzucone słowa i energia która nas słucha usuwa z nas złą energię. Dokąd człowiek nie czuje, że nie jest uzależniony od słów dotąd jest pod władzą energii i nic mu nie pomoże wypowiadanie, że usuwa narzucone słowa. Jeśli człowiek nie czuje, że jego myślenie jest wolne, dotąd nie można wypowiadać, że usuwa się narzucone słowa, gdyż narusza to chorobę. Choroby są oparte na systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka. Najpierw trzeba nie mieć w mózgu narzuconych słów, a dopiero można usuwać złą energię.
Gratuluję rozumu ludziom z Uniwersytetu Cambridge przysyłającym mi nieustannie podziękowania i proponuję ludziom tam iść po przywrócenie rozumu.

Na doskonałość rozumu Stwórcy brak słów. Na paskudztwo jakimi jest większość z ludzi narzucających słowa też brak słów.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz