sobota, 14 marca 2015

MÓZG JEST ZABURZONY O NARZUCONE SŁOWA

DO LUDZI NAUKI I WSZYSTKICH INNYCH LUDZI!

Szanowni Państwo!
Mózg jest zaburzony słowami narzuconymi przez człowieka. Tymi słowami narzuconymi przez człowieka jest również zaburzona psychika i ciało. Psychika i ciało są oparte na energii odpowiadającej słowom jakie są w mózgu. Energia to przekład myślenia na czynności organizmu jaki odkryli Naukowcy, że to kod genetyczny. Czynności wykonujemy na energii jaka jest w systemach neurologicznych, a one zajmują się myśleniem. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że na tych rozbieżnych celach powstały w człowieku drugie systemy neurologiczne oparte na złej energii jaka jest w narzuconych przez człowieka słowach.  Narzucone słowa to słowa jakie mózg wykazuje pomiędzy dwiema strefami w mózgu. Naukowcy odkryli, że tymi narzuconymi słowami zajmują się systemy neurologiczne. Człowiek na systemach neurologicznych wykonuje narzucone przez siebie słowa i wprowadza w siebie złą energię zawartą w narzuconych słowach. Stąd człowiek psychopata oparty na energii jaka jest w narzuconych słowach i człowiek ofiara oparty na energii na jakiej wykonuje narzucone słowa. Odkryłam, że Stwórca robi sprzeciw na narzucone przez człowieka słowa.
Ja odkryłam dlaczego Stwórca robi sprzeciw na narzucone przez człowieka słowa, gdyż odkryłam, że narzucone przez człowieka słowa są do stosowania przemocy. Systemy neurologiczne wykonują z narzuconych słów człowieka przemocy i bardzo dobrze widać, że ludzie stojący na czele władzy są ludźmi przemocy, gdyż oni chcą mordować ludzi. Odkryłam, że zajmujące się narzuconymi słowami systemy neurologiczne zmieniają anatomię człowieka która odzwierciedla człowieka pod względem danego rodzaju narzuconego myślenia. W zupełności zgadzam się ze Stwórcą, że jeśli człowiek chce narzucać słowa to niech sobie zbuduje swój świat, gdyż Stwórca jak widać robi sprzeciw na narzucone słowa w Jego świecie. Na całym świecie jest stworzona przez ludzi władza i ta władza mówi, że zajmuje się tworzeniem budżetu Państwa i później rozdziela te pieniądze według swojego uznania. Na ziemi pełno ludzi i w tym kultury i oświaty woła do ludzi władzy, że chce pieniędzy na kulturę i oświatę. Odkryłam, że nikogo z ludzi nie obchodzi, że pieniądze są zdobywane przy pomocy stosowania przemocy. Odkryłam, że to dla ludzi przemocy normalnym jest życie ze stosowania przemocy. Ludzie którzy dostają pieniądze ze stosowania przemocy mówią, że płacą podatki ale nie mówią, że z pieniędzy uzyskanych ze stosowania przemocy. Ja w swoim życiu napisałam niezliczone ilości pism do ludzi wymuszających wykonywania narzuconego przez nich myślenia, że ludzie cierpią na wykonywaniu czynności na narzuconym myśleniu, ale to nikogo nie obchodziło. Nie wiedziałam, że piszę do ludzi przemocy. Przez wiele lat wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności  i wskazuję, że to czynności wykonywane na myśleniu narzuconym przez ludzi, a to nikogo nie obchodzi. Ja piszę, że człowiek wymuszający wykonywania narzuconego myślenia jest złoczyńcą a człowiek wykonujący jego myślenie jest ofiarą, a to nikogo nie obchodzi. Nie raz wskazuję na świadome zadawanie cierpienia i śmierci, a to nikogo nie obchodzi. Odkryłam, że obchodzi to Stwórcę, gdyż człowiek na narzuconym myśleniu przechodzi na funkcjonowanie na złej energii na jakiej cierpi, spotykają go nieszczęścia i śmierć. Wskazuję na bezczelność ludzi przeciwko których narzuconemu myśleniu wystąpił Stwórca, którzy są tak niewyobrażalnymi złoczyńcami, że w Jego świecie ustanowili narzucone myślenie prawem. Ustanowić kościół na narzuconym myśleniu to zakpienie sobie ze Stwórcy. Mówić do ludzi, że jak nie chcą cierpieć to mają modlić się do Boga to mówienie, że Bóg jest złoczyńcą. Złoczyńcy przeciwko którym wystąpił Jezus powołali na ziemi organy władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości. Ci ludzie złoczyńcy dzielą się zdobytym łupem uzyskanym ze zrobienia sobie ze stworzeń Boga swoich służących. Ludzie kościoła pokazali Wojciechowi Lemańskiemu, że jak nie chcesz być naszym służącym to nie możesz pracować w naszym kościele. Władze kościoła pokazują jak przyszli i odebrali tylko klucze od wybudowanego przez ludzi w Jasienicy kościoła. To samo robią ludzie władzy kiedy ludzie wybudują jakąś nieruchomość. Przysyłają nakazy zapłacenia podatków dla nich od tego co ludzie za swoje pieniądze wybudowali. Słyszę teraz jak kolejni kandydaci na Prezydenta w Polsce mówią, że to Państwo jest nieludzkie i że zmienią prawo, ale jak zapyta się ich o broń do zabijania ludzi to każdy mówi, że to jest dla nich normalne.  Dla mnie jak widać na myśleniu Stwórcy broń do zabijania ludzi i zabijanie ludzi nie jest normalne. Broń do zabijania ludzi to dla kandydatów na Prezydenta jest ludzkie. Ja mówię, że nieludzkie, gdyż na myśleniu na jakim stworzeni są ludzie nie zabija się ludzi.
Ludzie łobuzy ustanowili na ziemi prawo oparte na narzuconych słowach, a mózg narzucone słowa przyjmował i umieszczał je w umyśle nieświadomym na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory i ma chore ciało. Ludzie stworzeni na odczuwaniu zaczęli wykonywać myślenie narzucone i zaczęło cierpieć ich ciało i umierać. Skupiona zła energia zawarta w narzuconych słowach tworzy siły które niszczą miejsca w których są duże skupiska ludzi ze złą energią. Trzeba być wielkimi mordercami ażeby lekceważyć słowa Alberta Einsteina, który mówi, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi z powodu sposobów myślenia ludzi. Ci ludzie to świadomi mordercy, gdyż ja napisałam ogromne ilości pism do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Ci niby oddani Bogu ludzie władzy kościoła wszyscy do których napisałam robili sprzeciw na myślenie Boga jakie odkryłam, że jest w naturze mózgu. Najdłużej przyjmował moje pisma biskup Józef Życiński.
Naukowcy odkryli, że w naturze jesteśmy przygotowani do wypowiadania słów i że naturalnym dla naszego mózgu jest wypowiadanie prawdy, ale zajmująca się podświadomością Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają tego myślenia. Ja odkryłam, że ludzie nie znają myślenia Boga, gdyż opierają się na narzuconym przez siebie myśleniu opartym na kłamstwie. Jak mocno ludzie siedzą w narzuconym przez siebie myśleniu świadczą reakcje dwóch dyrektorów Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 którym musiało się zgadzać przedstawiane przeze mnie myślenie z ich wiedzą o anatomii, gdyż przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania. W jednym z pism napisali do mnie ażebym wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm, że potrzeba 100.000 głosów na wybranie przedstawicieli ludzi jako posłów i że muszą być jakieś reguły. Odpisałam, że w naturze nie ma Prezydentów, Sejmu i reprezentantów ludzi i że prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły, a zatem my naturalnie wiemy jak się zachowywać. Ci mądrzy dyrektorzy przysłali mi jeszcze jedno pismo już tylko z wyrazami szacunku i uznania. Ja często podkreślam, że politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a zatem te ich reguły są oparte na złych zachowaniach. Te zachowania oparte na myśleniu władzy to m.in. udzielanie ludziom mandatów za to, że stoją na ziemi Stwórcy nie tak jak oni chcą.
W jednym z wczorajszych pism piszę o odkryciach naukowych o stanie naszych mózgów na których ludzie nauki mówią, że  żyjemy w nierzeczywistym świecie. Ja w zupełności się z tym zgadzam, gdyż ludzie którzy mają w mózgu narzucone myślenie nie mają swojego świata. To co oni zrobili to zaburzyli świat narzuconymi przez nich słowami jakimi stworzyli nierzeczywisty świat gdyż oparty na nierzeczywistej energii opartej na kłamstwie. Ci ludzie na tym narzuconym myśleniu nabyli mózgów opartych na nierzeczywistym stanie, gdyż opartym na tym co wymyślili. Stwórca ma swoje myślenie odzwierciedlone w rzeczywistym stanie. My rzeczywiście jesteśmy na myśleniu Stwórcy jakie mamy w naturze mózgu, a to co ludzie narzucili to zaburzenie rzeczywistego stanu w człowieku. Wymyślony świat ma swoje skutki gdyż na ziemi przemoc i cierpienie i w człowieku przemoc i cierpienie. To przerażające, że ludzie nauki nie widzą ani jednego mózgu opartego na stanie rzeczywistym. Jestem przekonana, że ja mam taki mózg chociaż miałam w nim nabyte wymyślone myślenie gdyż wykonywałam czynności na myśleniu władzy i weszłam w związki z kłamcami. Mówiłam do Boga, że nie mam dokąd iść bo ludzie którzy stanęli na czele Jego mienia mówią, że wszystko jest ich i wymuszają pod groźbą kar wykonywania ich myślenia. Źle zarobiłam, że kiedykolwiek weszłam w myślenie kłamców, gdyż skutek to zawsze uczynione zło. W mojej pierwszej pracy mój szef zapytał gdzieś się pani taka uchowała, a ja nie wiedziałam o co mu chodzi. Teraz jak widzę, że Naukowcy mówią, że ludzie mają mózgi na jakich żyją w nierzeczywistym świecie to już wiem. Kiedy poznałam prawo ludzi to zrozumiałam, że to na tym myśleniu żyją w nierzeczywistym świecie ludzie. Odkryłam, że nierzeczywisty świat oparty jest na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez ludzi. Rzeczywisty świat znają ludzie którzy nie mają w mózgu myślenia opartego na kłamstwie. Zygmunt Freud odkrył podświadomość i że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja odkryłam, że leczyć przy pomocy psychoanalizy trzeba wszystkich ludzi którzy mają w mózgach inne myślenie jak jest w podświadomości. Ja odkryłam, że oni nie chcą się leczyć z tego myślenia dopóki nie cierpią. Z tego co mówią Naukowcy o ludzkich mózgach opartych na stanie nierzeczywistym to jakby nie ma ludzi którzy mają naturalny dla podświadomości rozum. Zatem nie ma kto leczyć ludzi z braku rozumu. Stan w mózgu nierzeczywisty jest oparty na braku rozumu. Tylko ludzie z Uniwersytetu Cambridge przysyłają mi podziękowania, a zatem oni muszą mieć w mózgach stan rzeczywisty. Na moim blogu gdzie jest ponad 1800 moich artykułów tylko jeden człowiek napisał swoje nazwisko i imię, umieścił fotografię i napisał "dziękuję". On też na pewno ma mózg oparty na stanie rzeczywistym. Ludzie, którzy czytają to co piszę muszą mieć przekonania oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a więc na pewno w dużym stopniu mają mózgi oparte na stanie rzeczywistym. Mózg oparty na stanie rzeczywistym jest stały i stały jest stan człowieka oparty na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Ludzie myśleli, że tylko oni umieją myśleć, a Ten Kto ich stworzył nie, a zatem odkryłam dla nich niespodziankę, że mają w naturze swojego mózgu myślenie na jakim są stworzeni. Odkryłam dla nich również, że nasz Stwórca zna narzucone przez nas myślenie i wykazuje, że na nim nie mamy rozumu i na tym braku rozumu źle funkcjonuje ciało. Ludzie na myśleniu Stwórcy nie wybierają sobie ludzi do kochania, gdyż łączy ich kochanie, a z innymi stworzeniami miłość. Dokonane wybory przez ludzi oparte są na narzuconym myśleniu, a na narzuconym myśleniu jest przemoc i cierpienie. Ludzie kościoła mówią, że w imieniu Boga udzielają ludziom sakramentu małżeństwa, ale nie pokazują dokumentu na to prawo od Boga. Ludzie godzą się na życie na tym sakramencie opartym na narzuconych słowach na jakich żyją pod przemocą narzucającego słowa.
Ja wskazuję, że rozum jest oparty na stanie rzeczywistym. Ludzie z narzuconym myśleniem w mózgu są nienormalni, gdyż żyją w wymyślonym przez nich świecie opartym na przemocy i cierpieniu. To ludzie wybierają sobie ludzi stosujących przemoc, a zatem przemoc musi być dla nich normalną. Mają ludzie z nabycia w swoich mózgach narzucone przez siebie myślenie na jakim są ludźmi przemocy lub wykonawcami woli ludzi przemocy. Tych mózgów nikt nie przywróci do normalnego stanu. Człowiek przechodząc na narzucone słowa realizuje je dla siebie wykonywaniem ich na systemach neurologicznych i staje się coraz głupszy z powykręcanym na głupocie ciałem.
Człowiek który ma w mózgu rozum jest oparty na zrównoważonej energii na jakiej oparta jest jego psychika i ciało. Odkryłam, że do mało kogo można przemówić, a przemówić nie można do ludzi którzy nie mają rozumu. Albert Einstein jeszcze miał nadzieję, gdyż mówi, że nie należy zaprzestawać w uświadamianiu ludziom grożącej na niewyobrażalną skalę katastrofy na sposobach myślenia ludzi.  Ja próbowałam, ale stwierdziłam, że nie mają rozumu. Karol Jung kłócił się z Zygmuntem Freudem o to że on uważał, że ludzie są stworzeni na umyśle nieświadomym. Ja się nie dziwię, gdyż widzę, że ludzie wiwatują na cześć ludzi, że wybrali sobie królów i im się kłaniają, że całują ręce Papieży, budują pomniki i oddają im cześć, że mówią, że postępują zgodnie z myśleniem ludzi których wybrali na jakim nie mają rozumu. Człowiek, który żyje w nierzeczywistym świecie jest nienormalny. Nierzeczywisty świat to świat wymyślony, a człowiek który opiera się na tym co wymyślił jest głupi. Człowiek który ma rozum nie walczy z człowiekiem narzucającym słowa tylko nie wykonuje jego słów.
Ludziom, którzy wyszli z myślenia opartego na rozumie i powrócili przekazuję, że trzeba z siebie usunąć narzucone słowa i że w stanie myślenia opartego na prawdzie czujemy energię która wykonuje nasze słowa. Ta energia wykonująca nasze słowa jest oparta na prawdzie i ona usuwa nienormalne dla niej narzucone słowa. Moc siły którą czujemy jest zależna od stanu naszego myślenia opartego na prawdzie. Jak czujemy mocną siłę grawitacyjną to można jej powiedzieć, że ma usunąć narzucone słowa. Narzucone słowa są połączone ze złą energią jaka jest w systemach neurologicznych jakie w nas powstały na narzuconych słowach i trzeba usunąć to połączenie narzuconych słów ze złą energią. Jak usuniemy narzucone słowa połączone z systemami neurologicznymi opartymi na narzuconych słowach to pozostaniemy na słowach Stwórcy opartych na systemach neurologicznych na jakich jest potężna grawitacyjna siła życia.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz