piątek, 13 marca 2015

ODKRYCIA NAUKOWE DOWODZĄ, ŻE ZŁE FUNKCJONOWANIE CZŁOWIEKA JEST TYLKO NA NARZUCONYCH SŁOWACH

Człowiek narzuceniem słów wyszedł z raju i wszedł do piekła. Na słowach jakie są w naturze mózgu człowiek jest wolny, zdrowy i szczęśliwy. Stwórca dał nam wolną wolę, ale na Jego myśleniu, gdyż wola narzucona przez człowieka jest inną wolą. Na innej woli mamy inny umysł, inną psychikę i inne ciało. Stwórca oddziela w mózgu myślenie na jakim nas stworzył od myślenia przez nas narzuconego, oraz oddziela odczuwanie na Jego myśleniu od odczuwania na narzuconym myśleniu przez człowieka. Na myśleniu Stwórcy człowiek ma rozum, wolną psychikę i zdrowe ciało, a na myśleniu narzuconym przez człowieka człowiek nie ma rozumu, psychika jest pod przemocą, a ciało jest chore.
Człowiek posługuje się myśleniem, a na myśleniu oparta jest psychika i ciało. Cierpienie i śmierć wprowadził sobie człowiek narzuceniem myślenia. Jesteśmy stworzeni na energii, a na innym myśleniu jak Stwórcy jest inna energia. Inna energia to zła energia i ludzie wypowiadają słowa oparte na złej energii. Zajmująca się podświadomością Maria Szulc dobrze wiedziała, że chcąc pomóc ludziom uzależnionym od myśli złych musi do nich przemawiać głosem podświadomości. Nikt nie zwracał uwagi na to i również Maria Szulc, że uczyła się głosu o energii podświadomości i że nie mówią głosem o energii podświadomości ludzie, którzy mówią inne słowa jak mówi podświadomość. Maria Szulc pisze, że uczyła się głosu o energii podświadomości który jest głosem o odpowiednim natężeniu, odpowiedniej modulacji i odpowiedniej intonacji. Dla mnie jest jasnym, że na tym natężeniu, modulacji i intonacji Stwórca stworzył Jego słowa. Skąd się wziął Stwórca tego nie wiemy, ale cieszmy się, że jest i że na Jego doskonałych słowach nas stworzył. Na jego słowach mamy w mózgu rozum i wspaniałe odczuwanie, a na nim zdrowe ciało. Ciało w stanie natury utrzymuje swój stan na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Człowiek na słowach Stwórcy jest inteligentnym, mądrym, ma szacunek do innych ludzi i innych stworzeń i wszystkie stworzenia Boga mają doskonałe umiejętności. Każdy z nas na myśleniu Stwórcy wykonuje to co lubi i jest szczęśliwy z powodu tego co wykona.  
Narzucone na ziemi słowa przez ludzi są dowodami na to, że to ludzie -chuligani. Ludzie są chuliganami pod względem narzuconych słów. Zła energia jaką wprowadzili na ziemi ludzie jest dowodem na to, że ludzie są takimi chuliganami, że dokonali tak niewyobrażalnego bałaganu we wszechświecie, że doprowadzili go do stanu grożącej śmierci na ziemi. Stwórca stworzył idealne warunki do życia, a teraz Naukowcy mówią, że trzeba budować jakieś statki pływające i kosmiczne i uciekać z ziemi. Ludzie poniszczyli wszystko i chcą uciekać. Tak robią ludzie którzy nie mają rozumu. Uwielbiany przez miliony ludzi Adolf Hitler był mistrzem niszczenia mienia i uśmiercania życia. Ludzie chorzy na schizofrenię niszczą rzeczy. Na umyśle Stwórcy ludzie tworzą rzeczy, a na umyśle opartym na myśleniu narzuconym przez ludzi ludzie niszczą rzeczy. Dr psychiatra Karol Jung uważał, że dla ludzi normalnym jest umysł nieświadomy na jakim ludzie nie wiedzą co robią i nie wiedzą dokąd idą. Karol Jung nie zauważył, że ludzie z umysłem nieświadomym nie mają rozumu i są chorzy psychicznie. Dzisiaj mamy już odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Na emocjach oparte jest nasze odczuwanie, a zatem naturalne odczuwanie nie istnieje bez rozumu w mózgu. Ja odkryłam, że myślenie narzucone przez ludzi oparte jest na innym myśleniu jakim jest myślenie oparte na kłamstwie i że na nim mają umysł inny jakim jest umysł nieświadomy. Człowiek który nie ma rozumu mówi, że może się coś uda, a człowiek który ma rozum wykonuje pracę dokładnie. Przekonanie Karola Junga, że dla człowieka normalnym jest umysł nieświadomy ma swoje uzasadnienie w postępowaniu ludzi, którzy mają umysł nieświadomy. Są to ludzie, którzy chcą mieć i nie obchodzi ich, że to jest komuś zabrane. Pełno mamy takich ludzi żyjących z tego co wybrani przez nich ludzie zabrali innym ludziom. Ci ludzie mówią, że to co mają to zarobili, a ja mówię, że to co mają to zabrali innym. Wykonywanie czynności na narzuconym myśleniu to okradanie ludzi. Można nazwać okradanie pracą, ale u złodziei. U naszego Stwórcy żyje się z wypracowanego dobra. Dobro wytwarzamy na słowach Stwórcy, a  okradamy na słowach narzuconych przez ludzi.  Też weszłam w to myślenie jakie zapanowało na ziemi, gdyż pracowałam w kontakcie z ustanowionym prawem. Widziałam, że ludzie cierpieli i pisałam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, że ludzie cierpią na wykonywaniu myślenia narzuconego przez ludzi. Nikt nie chciał o tym słuchać, a ja nie wiedziałam, że ludzie mają już silne przekonania oparte na kłamstwie na jakim stało się dla nich normalne życie z okradania innych ludzi. Zawsze lubiłam wiedzę i uważam, że na rozumie Stwórcy lubimy zdobywać wiedzę. Prawdziwą perełką była dla mnie książka Marii Szulc "Potęga podświadomości". Maria Szulc opiera się na nauce, a nauka oparta jest na rozumie i ja dlatego na pewno lubię naukę. Jest wśród ludzi nauki też pełno oszustów, którzy mają takie przekonania, że np. zbudują człowieka przyszłości na protezach. Nie dodają, że będzie to człowiek oparty na braku rozumu, gdyż ludzie którzy mają rozum są oparci na uczuciach. Narzucone przez ludzi słowa narobiły takiego bałaganu we wszechświecie, że nie można powiedzieć, że chorymi na schizofrenię są tylko ludzie, którzy leżą w szpitalach psychiatrycznych. To, że ludzie mają umysł nieświadomy jest dowodem na to, że są umysłowo chorzy. Karol Jung był przekonany, że normalnym dla ludzi jest umysł nieświadomy, a tu też psychiatra Zygmunt Freud mówi, że nie. Zygmunt Freud był przekonany, że odkrył coś innego jak umysł nieświadomy. Zygmunt Freud musiał mieć rozum. Umysł nieświadomy jest oparty na innych przekonaniach jak odkryta przez Zygmunta Freuda podświadomość. Z tego co ja piszę widać, że mam  silne przekonania oparte na naturalnym myśleniu. Kiedy odkryłam, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania to byłam szczęśliwa, że powiem o tym wszystkim ludziom i już wszyscy będziemy szczęśliwi. Okazało się, że była cisza, a jak duży kłamca to robił sprzeciw. Kiedy uświadomiłam sobie, że Maria Szulc mówi, że uczy się głosu podświadomości, to zdałam sobie sprawę ze stanu ludzi jako kłamców. Głos podświadomości to głos naszej natury, a tu Maria Szulc ma jedne z najlepszych wyników w pomaganiu uzależnionym ludziom i uczy się głosu podświadomości. Pomyślałam Boże gdzie ja jestem. Przeczytałam słowa mądrego Alberta Einsteina, że z powodu sposobów myślenia ludzi grozi śmierć życia na ziemi. Naukowcy Fizycy też mówią, że w naturze wszechświata najważniejszą jest grawitacyjna siła życia, a Albert Einstein mówi, że ona jest zakrzywiona i że to zakrzywienie grozi śmiercią i że ta śmierć oparta jest na sposobach myślenia ludzi. Nie wiem czy Albert Einstein domyślał się, że to ludzie wymyślili słowa na jakich oparta jest śmierć, ale mówi, że chciałby poznać myśli Boga. Ja nie wiedziałam, że odkryłam słowa Boga, ale widziałam, że wszystkie przepisy prawa ludzi są sprzeczne z moim myśleniem. Wygrywałam w sądach wszystkie sprawy i ponieważ widziałam, że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało to zaczęłam dopisywać w skargach, że rozwiążemy wszystkie sprawy jak będziemy opierali sie na naturalnej dla nas uczciwości. Wtedy wystąpiono o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, a ja natychmiast wiedziałam, że chodzi o to, że mam opierać się na kłamstwie, gdyż napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa. Jak słyszę od ludzi władzy jak mówią, że są uczciwymi i mówią coś o Bogu to widzę wstrętnych nikczemnych ludzi. Najbardziej o Bogu mówią ludzie kościoła a nie mówią skąd wiedzą więcej od innych ludzi skoro w naturze mózgu wszyscy mamy to samo myślenie Boga. Ludzie wykonujący myślenie kłamców przestali wiedzieć o co chodzi i zaczęli być posłusznymi narzędziami w rękach ludzi złoczyńców. Ludzie złoczyńcy wiedzą o co chodzi i kpią sobie z wyrobionego  posłuszeństwa u ludzi którzy grzecznie wykonują ich wolę mimo, że cierpią. Wchodzą nawet do komór gazowych i stają do rozstrzelania, a bandyci kpią z nich wyszydzaniem ich i deptaniem ich godności. Opierający się na myśleniu Boga Wojciech Lemański widać, że ma rozum, gdyż mówi, że jego kościół jest chory. Ludzie z rozumem są jak diamenciki, gdyż taką rzadkością. Ludzie kłamcy pracowali nad wprowadzeniem w ludzi tyle kłamstwa, że stali się mówiącymi, że myślenie oparte na kłamstwie jest dla nich prawem. Zygmunt Freud odkrył, że w człowieku jest podświadomość i że to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami, a ja zobaczyłam niewyobrażalne bagno jakie jest z nabycia w podświadomości na jakim Karol Jung widzi umysł nieświadomy. To bagno to nabytek na kłamstwie. We wszechświecie nie ma niczego co nie byłoby podświadomością, gdyż ludzie kłamcy nie mają swoich mózgów i psychiki. Ludzie kłamcy siedzą w podświadomości jej Stwórcy i są oszustami i chuliganami we wszechświecie. Ci paskudni ludzie potrafią mówić, że nie wiedzą o co Bogu chodzi. W programie "Świat się kręci" prowadzący pokazuje cierpienie ludzi i prosi piszcie do nas jak wiecie jak wyjść z cierpienia, a jak napisałam, że trzeba wyjść z posługiwania się słowami przy pomocy których stosuje się psychiczną przemoc to już drugi raz zawiadomienia o otrzymaniu ode mnie pisma nie dostałam. Tak samo świadomie opowiadają inni dziennikarze, że są niby ubolewającymi nad cierpiącymi ludźmi i że są przeciwko przemocy, a mocno pilnują ażeby ludzie wykonywali prawo oparte na przemocy.
Liczne zakłady psychoterapeutyczne i coraz więcej szpitali psychiatrycznych zajmuje się przywracaniem ludzi do normalnego funkcjonowania, a ci ludzie powracają do wymuszania od nich uznawania za prawo myślenia do stosowana przemocy i życia w przemocy. Naukowcom występującym w programie "Album nazistów" przekazuję, że tych ludzi potworów jakich tam widzą jest przerażająca ilość. Funkcjonujące na ziemi prawo ludzi to prawo ludzi potworów. To na wykonywaniu czynności na tym myśleniu ludzi potworów Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że zmieniona jest anatomia. To ludzie potwory i ludzie wykonujący ich wolę mają zmienioną anatomię na ludzi potworów i służących potworom. Potwór Adolf Eichman mówił, że dla niego jest prawem myślenie potwora Adolfa Hitlera i wywoził wagonami na śmierć stworzenia Boga które mówiły, że dla nich jest prawem myślenie potworów. Ci ludzie nabyli głosu o energii potworów i głosu o energii służących potworom. Jak dużo jest energii śmierci we wszechświecie świadczy przerażająca ilość narzuconych przez ludzi słów gdyż wszędzie na ziemi funkcjonuje prawo ludzi złoczyńców. Ci ludzie wiedzą, że świadomie zrobili z ludzi swoich służących. Mówią do ciemnych już ludzi, że oni im służą. Albert Einstein ma rozum i mówi, że prowadzą na śmierć. To bardzo dobrze widać u ludzi władzy w Polsce, że wołają, ze chcą mordować i przyjmują przyjęcia ludzi którzy chcą mordować. Mogą sobie wymyślać co chcą na Wladimira Putina, a ja cieszę się z rozumu Wladimira Putina, że nie daje się wciągnąć w mordowanie. Gdyby na jego miejscu byli niektórzy z przywódców partii politycznych w Polsce to już dawno byłoby mordowanie ludzi. Wygrywałam wszystkie sprawy dlatego, że zawsze w każdym przedmiocie sprawy patrzę na przyczynę sporu, gdyż tam siedzi złoczyńca. Ja nie mieszam ze sobą spraw tak jak robią ludzie którzy chcą mordować i pokazują co złego robi Wladimir Putin. Niech ci ludzie wytłumaczą dlaczego jak mówią, że ktoś jest mordercą to oni też. Rosji nałożyli mnóstwo kar, a kary wymierza złoczyńca. Warunkiem umowy jest zgodna wola, gdyż inaczej nie jest to umowa. Jeśli strona wymierza kary to jest to złoczyńca wymuszający wykonywania jego woli. Jak wymusza się wykonywania woli to nie jest to umowa, gdyż umowa to zgodna wola. Narzucający wolę wyraża niezgodną wolę i jest to złoczyńca. Na myśleniu Stwórcy nie mamy innych słów ażeby wyrażać inną wolę i komuś wymierzać kary.  
Stwórca dał nam możliwość wypowiadania słów i dał nam wolną wolę. Stwórca nie miesza myślenia swojego z myśleniem narzuconym przez człowieka, gdyż każde myślenie jest w mózgu oddzielone i każde myślenie ma swoje skutki. Ludzie wybierają sobie władze, a na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie ma ludzi inaczej myślących i dlatego nie może być władzy. W kościołach też jest władza, a władza posługuje się innym myśleniem na jakim chce posłuszeństwa i wykonywania jej woli.
Ludzie wykonujący narzucane słowa są ludźmi żyjącymi w przemocy. Przemoc stosuje człowiek narzucający słowa. Ludzie wykonują czynności na energii, gdyż jesteśmy energią i na wykonywaniu narzuconego myślenia nabyli psychiki żyjącej w przemocy. Ludzie narzucający słowa nabyli psychiki ludzi przemocy. Ludzie stosujący przemoc robią co mogą ażeby ludzie nie dowiedzieli się, że oni na nich stosują przemoc. Udają, że nie wiedzą o czym piszę, gdyż tak chcą zadawać ludziom cierpienie i śmierć. Ludzie narzucający słowa chcą wykonywania ich woli, a  Stwórca chce ażebyśmy byli wolnymi ludźmi. Jeśli ludzie chcą wykonywania woli ludzi stosujących przemoc to ich myślenie jest razem z ludźmi stosującymi przemoc w umyśle nieświadomym na jakim ich psychika i ciało są pod przemocą narzuconych przez nich słów. Na narzuconych słowach ludzie mają pomieszanie myśli w mózgach na jakich są nienormalni. W naturze mózgu jest porządek w słowach i ludzie na nich wiedzą co mówią i co robią. Ludzie wołają o pomoc do Boga a wykonują słowa ludzi kłamców, a więc niech sobie do nich idą po pomoc. Nie daje się pieniędzy do dyspozycji innych ludzi, a co doskonale widać po tego skutkach, że żyją sobie za czyjeś pieniądze i kupują broń do zabijania ludzi. Niech nikt nie prosi Boga o to ażeby nie cierpieć na wykonywaniu woli ludzi, gdyż to nie są słowa Boga. Na słowach Boga nikt nie musi o nic prosić. Na energii Boga jest wszystko co najlepsze, a przede wszystkim życie. To łobuzerstwo posługiwać się innym myśleniem jak Bóg i opowiadać o Bogu i uczciwości. To ludzie kanalie. Dobrze, że każdy musi przeżywać swoje słowa do czynienia zła i że po wypowiadanych słowach widać, że to kanalia.  Może sobie każdy wymyślać i robić co chce ale musi przeżywać narzucone przez siebie słowa. Ja nie muszę zaglądać do mózgu jakie w nim ma słowa człowiek który mówi o Bogu, a jest władzą. Człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu ma w sobie złą energię a to energia rządzi człowiekiem i wszechświatem. To jest świat jego Stwórcy i ten kto mówi, że jest w nim prawo człowieka jest oszustem. Prawo ludzi to słowa oszustów. Prawo oszustów jest oparte na okradaniu ludzi. Skutkiem prawa ludzi jest cierpiący,wykorzystany człowiek. Prawo ludzi Stwórca wykazuje w umyśle nieświadomym w którym nie ma rozumu i człowiek jest chory psychicznie. Bez myślenia opartego na kłamstwie nie istnieje prawo ludzi.
Oszukani ludzie nie mogą mieć pretensji do ludzi którzy ich oszukali, gdyż to oni pozwolili się oszukać. Mamy prawdomówny mózg i wiemy kto jest oszustem.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz