wtorek, 10 marca 2015

BRAK ROZUMU JEST OPARTY NA WYPOWIADANIU INNYCH SŁÓW JAK SĄ W NATURZE MÓZGU

Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Ja odkryłam, że ten rozum pochodzi od Tego Kto stworzył człowieka, gdyż jest w naturze mózgu.
Rozum pochodzi od Tego Kto ma rozum, a Kim jest nasz Stwórca, a brak rozumu pochodzi od tego kto nie ma rozumu, a kim jest człowiek. który narzucił inne myślenie. Rozum oparty jest na myśleniu opartym na prawdzie jakim posługuje się Stwórca, a brak rozumu oparty jest na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez ludzi, a szczególnie ludzi władzy i kościoła.
Rozum jest oparty na umyśle świadomym, a brak rozumu na umyśle nieświadomym. Na umyśle świadomym człowiek funkcjonuje na energii życia, a na umyśle nieświadomym na energii śmierci. Takie odkrycie przesyłam do ludzi nauki jakiego dokonałam w oparciu o odkrycia naukowe dokonane przez ludzi opierających się na rozumie.
Takie odkrycie przesyłam do ludzi medycyny ażeby wiedzieli, że choroby i nieszczęścia są oparte na złej energii opartej na braku rozumu nabytym na myśleniu narzuconym przez człowieka.
Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest normalnym.
Naukowcy też znają umysł nieświadomy i wiedzą, że na nim człowiek jest umysłowo chory i chory psychicznie.
Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez psychiki, a ja odkryłam, że bez zdrowej psychiki i zdrowego ciała opartego na energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków.
Myślenie oparte na kłamstwie powykrzywiało energię w człowieku w różne możliwe strony i na tym powykrzywianiu człowiek ma chore ciało. Chore ciało jest oparte na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim człowiek z nabycia wypowiada słowa oparte na kłamstwie. Pewna pani Psycholog o złych zachowaniach uczniów powiedziała, że to defekt, ale nie dodała, że to defekt osiągnięty na myśleniu opartym na kłamstwie. Zatem ludzie zajmujący się psychologią muszą zauważyć, że ludzie o których mówią, że mają defekty wypowiadają słowa oparte na kłamstwie i mają odruchy źle zachowujących się ludzi. Złe zachowania są oparte na powykrzywianej w ludziach energii na myśleniu opartym na kłamstwie. Wczoraj była duża plansza w internecie z napisem od pokazywanego człowieka, że kościół zahipnotyzował dwa  miliardy ludzi, a ja mówię, że to nie hipnoza tylko spotkania ludzi opierających się na danym rodzaju kłamstwa. Ludzie władzy to też ludzie skupiający się ze sobą na danym rodzaju kłamstwa. Jest wiele różnych religii i wiele różnych partii politycznych, a wszystkie one się różnią opieraniem się na danym rodzaju kłamstwa. Ludzie przechodzą od religii do religii i z partii do partii tam gdzie są ludzie bardziej odpowiadający im pod względem kłamstwa jakim się posługują. Na rozumie jaki jest w naturze mózgu ludzie mają myślenie takie same, gdyż rozum jest oparty tylko na myśleniu opartym na prawdzie. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom opierającym się na narzuconym myśleniu, ale ludzie do dzisiaj wolą to myślenie na jakim nie mają rozumu. Każdy głupi się kłóci, że to on ma rację i większości z ludzi trzeba by robić badania mózgu ażeby im przedstawić dowód na to, że nie mają rozumu. Takie badania ludzie potrafią już robić, gdyż Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon to zrobili. Odkryli oni, że w mózgu jest myślenie jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Ludzie władzy natychmiast postanowili to odkrycie ukryć.  Ja natychmiast po przeczytaniu tego odkrycia wiedziałam, że te narzucone zachowania i problemy są oparte na braku rozumu, gdyż znam prawo ustanowione przez ludzi, które nie ma rozwiązań. Na myśleniu jakie nie ma rozwiązań powstał człowiek który nie ma rozumu. Ci ludzie bez rozumu nie rozwiązują problemów, a biją się. Na ulicach widać chuliganów którzy nie mają rozumu i biją się o rozum, ale to i tak im nie przywraca rozumu. Napisałam artykuł, że walka o wolność to walka o rozum, ale to nie pomogło, gdyż ludzie władzy dalej mówią, że organizują wojnę. Na przestrzeni dziejów nigdy nie widać ażeby w wyniku wojen wrócił ludziom rozum. Zawsze po wojnach ludzie znowu wybierają swoich przywódców. Przywódca to człowiek oparty na braku rozumu i to widać, że wypowiada słowa które są dowodami na brak rozumu. Na rozumie ludzie nie mają przywódców. Człowiek który ma rozum nie ma przywódcy, gdyż on wie co ma robić. Ludzie opierający się na słowach wybranych przez siebie przywódców kończą w szpitalach psychiatrycznych, lub leczą się u psychiatrów, a w najlepszym przypadku mówią, że każdy ma swojego psychoanalityka. Psychoanalitycy też mówią, że opierają się na myśleniu ludzi wybranych jako przywódcy no i mamy stan ludzi, że jak spotkam kogoś kto ma rozum to jestem w zachwycie. Taka przyjemność to niezwykła rzadkość. Tak, że jeśli czyta mnie człowiek, który mówi, że kościół zahipnotyzował dwa miliardy ludzi to kościół który ma swoich wyznawców opierających się na braku rozumu. Ludzie którzy mają rozum opierają się na myśleniu swojego Stwórcy.
Stan ludzi bez rozumu jest ogromny i potwierdza to odkrycie zajmującej się podświadomością prof. Marii Szulc która pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości. Maria Szulc pisze, że podświadomość bezwiednie podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu, a ja wskazuję na odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, że to nieznane ludziom myślenie oparte jest na rozumie. Dr psychiatra Zygmunt Freud odkrył, że ta  oparta na rozumie podświadomość jest wyparta i stłumiona, a ja odkryłam, że przez brak rozumu na jaki przeszli ludzie. Mamy teraz w podświadomości umysł oparty na rozumie i umysł oparty na braku rozumu. Maria Szulc widzi, że ten umysł oparty na rozumie jest nieznany, a ja odkryłam, że u ludzi króluje brak rozumu. Te dwa rodzaje myślenia są w podświadomości. Szkoda, że tak mało ludzi ma rozum. Tylko uparcie zgadza się rozum ludziom z Uniwersytetu Cambridge od których mam około 2000 podziękowań. Bardzo długo rozum też się zgadzał ludziom z Uniwersytetu Carnegie Mellon gdyż mam stamtąd około czterystu podziękowań, ale jak napisałam, że narzucone zachowania i problemy to wypowiadane słowa przez ludzi to musiał tam usiąść ktoś kto nie ma rozumu gdyż podziękowania przestały przychodzić. Ja wskazuję ludziom nauki, że słowa w których nie ma rozumu to wypowiadane przez ludzi słowa inne jak są w mózgu który nie zna słów. Przesyłam moje odkrycie, że słowa oparte na braku rozumu to wypowiadane słowa przez ludzi inne jak są w naturze mózgu.
Przekazuję ludziom nauki, że na braku rozumu jest w ludziach inna energia na jakiej mają inne odruchy i są to odruchy źle zachowujących się ludzi.
Podoba mi się konstrukcja mózgu która oddziela rozum od braku rozumu.
To prawidłowe, że ludzie kłamcy nabyli braku rozumu.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz