środa, 25 marca 2015

STAN RÓWNOWAGI W ENERGII, A TYM SAMYM ZDROWIA PRZYWRACAJĄ SŁOWA "NIE STOSUJĘ PRZEMOCY"

Słowa inne jak są w naturze mózgu są do stosowania przemocy. Rozbieżne cele jakie Naukowcy odkryli, że wykazuje mózg pomiędzy dwiema strefami, to słowa do stosowania przemocy. Równowagę w energii zburzyły słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom opierającym się na narzuconych słowach: ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi ponieważ ci ludzie wprowadzili na ziemi przemoc przy pomocy  wymuszania wykonywania narzuconych słów. Jezus swoją śmiercią z rąk przedstawicieli organów opartych na narzuconych słowach wskazał, że na narzuconych słowach jest cierpienie i śmierć. Wskazuję ludziom nauki, medycyny i wszystkim innym ludziom, że stan równowagi w człowieku na jakiej oparte jest zdrowie i życie jest zniszczony narzuconymi słowami. Odkryłam, że narzucone słowa są do stosowania przemocy. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy, a ja odkryłam, że na tych narzuconych słowach oparte jest ustanowione przez ludzi prawo, wymiar sprawiedliwości i kościół. Odkryłam, że ludźmi przemocy są ludzie narzucający słowa. Wygląda na to, że ponad 99% ludzi to ludzie przemocy. Ludzie przemocy stoją na czele władzy i opowiadają, że to inni ludzie są ludźmi przemocy i że to źli ludzie. Każdy człowiek który przyjmuje pieniądze od ludzi przemocy jest człowiekiem przemocy. Wszyscy ludzie zachorowali umysłowo i psychicznie od posługiwania się słowami do stosowania przemocy. To na tych słowach Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że zmienia się anatomia. To na te słowa wskazuje Albert Einstein, że grożą całkowitą śmiercią życia na ziemi, Śmierć, a przedtem cierpienie zadają ludzie którzy wymyślili inne słowa jak są w naturze mózgu. Ludzie zrobili to głównie dla pieniędzy. Pełno dziennikarzy, ludzi kultury, nauki, wskazują jak złymi są ludzie przemocy, a sami są ludźmi żyjącymi z przemocy. To dlatego tak mało ludzi jest zainteresowanych posługiwaniem się odkrytego przeze mnie myślenia jakie jest w naturze mózgu bo obchodzą ich pieniądze otrzymywane od ludzi władzy stosujących na ludziach przemoc. Do tych ludzi należą ludzie kościoła oszukujący ludzi, że prowadzą do Boga. Ludzie kościoła rozgrzeszają ludzi ze słów narzuconych na jakie Stwórca robi sprzeciw. Wskazuję ludziom medycyny, że wszystkie choroby są oparte na narzuconych słowach jakie ludzie mają z nabycia od siebie w mózgu. Zrównoważona energia na jakiej oparta jest konstrukcja człowieka oparta jest na słowach jakie są w naturze mózgu.
Nie mam wątpliwości co do tego, że to tylko Uniwersytet Cambridge rozumie moje odkrycia, gdyż doskonale rozumieją je inni ludzie, ale reagowanie ludzi z Uniwersytetu Cambridge jest dowodem na to, że zasługują na nazwę człowieka.
Mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek narzucający słowa i człowiek, który ma problemy. Ja odkryłam, że ten człowiek który ma problemy stosuje przemoc wykonywaniem narzuconych słów. Ludzie wykonujący słowa narzucone przez złych ludzi to służący złych ludzi. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja wskazuję, że ta zmieniona anatomia jest u ludzi którzy wykonują czynności na narzuconych słowach. Źli ludzie wykonują czynności na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach. To ci ludzie mają w sobie energię śmierci, która zburzyła w nich zrównoważoną energię.
Przekazuję ludziom, którzy nie wykonują czynności na narzuconych słowach ażeby powtarzali słowa "nie stosuję przemocy" i energia w człowieku przywraca się do stanu naturalnej równowagi. Przekazuję wszystkim ludziom, że Stwórca robi sprzeciw na narzucone słowa ponieważ są do stosowania przemocy. Stwórca wiedział na jakich słowach nas stworzyć i na Jego słowach jesteśmy przyzwoitymi, dobrze zachowującymi się ludźmi. Na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu funkcjonujemy na systemach neurologicznych opartych na energii życia. Słowa narzucone człowiek też wykonuje na systemach neurologicznych, ale te systemy neurologiczne dokonują niszczenia energii życia i prowadzą na śmierć.
Wstrętni ludzie otrzymali od Stwórcy życie, a przeszli na wykonywanie słów ludzi zadających cierpienie i śmierć.
Ja też pracowałam w kontakcie z ustanowionym prawem, ale zobaczyłam, że to prawo zadaje cierpienie i odeszłam. Mówiłam i pisałam o tym do bardzo wielu ludzi, ale oni chcą zadawać cierpienie i śmierć.
                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz