niedziela, 8 marca 2015

ZŁĄ ENERGIĘ WYTWARZA CZŁOWIEK WYRAŻANIEM ZŁYCH EMOCJI

CZŁOWIEK WYPOWIADANIEM SŁÓW NA WYTWORZONYCH PRZEZ NIEGO ZŁYCH EMOCJACH ZADAJE CIERPIENIE

Naturalne emocje są oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Te emocje Naukowcy odkryli, że nie istnieją bez rozumu w mózgu który nie zna słów. Wytworzone przez człowieka złe emocje pozostają w nim i na nich oparte są wszystkie choroby, nieszczęścia i śmierć. Choroby są oparte na złej energii, a zła energia na złych emocjach wytworzonych przez człowieka. Złe emocje nie mają swoich układów z pierwiastków. Człowiek niczego z pierwiastków nie ułożył, on zlekceważył człowieka lub zwierzę, czy inne stworzenie wyrażeniem do nich złych emocji. W słowach opartych na prawdzie zawarte są dobre emocje i wypowiadanie ich powoduje, że wypowiadający i słuchający są szczęśliwi. Słowa oparte są na dźwiękach i dźwięki jakie są w słowach opartych na prawdzie są szczęśliwe gdyż oparte na układach z pierwiastków powodujących szczęśliwe odczuwanie. Dźwięki jakie są w słowach opartych na kłamstwie zadają cierpienie i śmierć. Może zleceniodawca marszu żałobnego Amadeuszowi Mozartowi o tym wiedział. Ludzie wyrażają do innych złe emocje, a one pozostają w człowieku i na nich człowiek cierpi i umiera. Człowiek nie powinien wykonywać czynności opartych na innych jak naturalne słowa, gdyż one uśmiercają życie człowieka. W słowach na jakich oparte jest prawo ludzi zawarte są złe emocje i ludzie wykonując to prawo uśmiercają siebie. Jezus na pewno mówił, że narzucone słowa uśmiercają życie, gdyż wskazał na to swoją śmiercią z rąk oprawców opartych na narzuconych słowach wyrażających do innych złe emocje. Śmierć jest oparta na złej energii na jakiej człowiek cierpi i umiera. Człowiek nabywa złych emocji opartych na złej energii wykonywaniem czynności na myśleniu narzuconym. Ludzie narzucający myślenie mają w sobie złe emocje i to oni je wytworzyli. W obozach śmierci ludzie wydający rozkazy śmierci to ludzie wyrażający złe emocje do ludzi którym wydają rozkazy śmierci. Ludzie wszyscy w naturze mózgu mają takie same emocje na rozumie w mózgu, który nie zna słów opartym na myśleniu opartym na prawdzie. Ludzie wydający rozkazy śmierci mają złe emocje, a ludzie wykonujący ich rozkazy boją się tych ludzi. Ludzie, którzy boją się innych ludzi nabyli złych emocji wykonywaniem czynności na myśleniu ludzi opierających się na kłamstwie. Ludzie w szpitalach psychiatrycznych są do nich przywożeni z powodu złych emocji. Ci ludzie są często tak agresywni, że trzeba im zakładać kaftany bezpieczeństwa i przywiązywać do łóżek. Psychika tych ludzi jest chora od złych emocji, gdyż dla natury naszej psychiki dobre emocje są normalnymi. W szpitalach psychiatrycznych leżą ludzie z wytworzonymi przez nich złymi emocjami i ludzie, którzy wykonywali czynności na złych emocjach. Ludzie psychicznie chorzy mają w mózgu umysł nieświadomy na jakim są umysłowo chorzy. Umysł nieświadomy jest oparty na innych słowach jak są w naturze mózgu i są to słowa oparte na kłamstwie. Ci ludzie zadają cierpienie wypowiadanymi przez nich słowami opartymi na kłamstwie. Jeden z mądrych lekarzy zauważył, że ja mam wyczulenie na słowa i ma on rację, a ja dodam, że ja mam też wyczulenie na dźwięki. Mogę siedzieć godzinami i słuchać muzyki wybitnych kompozytorów. Jeśli kompozytor napisał muzykę opartą na złych emocjach to ja jej nie słucham. Ja tą muzykę opartą na złych emocjach odrzucam tak samo jak oparte na kłamstwie prawo ustanowione przez ludzi kłamców. Myślenie oparte na kłamstwie jest oparte na złych dźwiękach i ono zadaje cierpienie odczuwaniu opartemu na dobrych dźwiękach. Prof. Maria Szulc pisze, że nauczyła się głosu podświadomości i że jest to głos o odpowiednim natężeniu, odpowiedniej modulacji i odpowiedniej intonacji. Ja mówię, że my tym głosem o energii podświadomości mówimy na wypowiadaniu słów opartych na prawdzie. Maria Szulc jak przemawiała tym głosem podświadomości to pomagało to ludziom uzależnionym od myśli złych. Pacjenci Marii Szulc to byli najczęściej alkoholicy, a alkoholicy wyrażają złe emocje do ludzi kiedy się napiją. Ludzie wypowiadający słowa jakie są w naturze mózgu też piją alkohol i nie są od niego uzależnieni. Uzależnienie od alkoholu jest oparte na złych emocjach, a złe emocje na złej energii. Nikt w naturze nie wypowiada słów opartych na złych emocjach poza ludźmi. Zmienione ciała ludzi są zmienione od wyrażanych przez tych ludzi złych emocji. Psychika psa Iwana Pawłowa zmieniła się od wykonywania czynności na narzuconych słowach przez Iwana Pawłowa. Ażeby narzucać słowa to trzeba mieć w sobie złe emocje, gdyż dobry człowiek nie znęca się psychicznie nad psem oszukując go, że daje się mu jedzenie, a faktycznie nie daje gdyż najpierw wymusza posłuszeństwa. W naturze człowieka nie ma złych emocji. Złe emocje są wytworzone przez człowieka i na nich człowiek znalazł się na złej energii na jakiej choruje psychicznie. Odkrycie naukowe, które mówi, że systemy neurologiczne zajmują się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to myślenie oparte na złych emocjach. Ludzie ze złymi emocjami wypowiadają złe słowa. Złe słowa są oparte na złej energii. Umysł nieświadomy jest oparty na złych słowach. Karol Jung kłócił się z Zygmuntem Freudem o to, że ludzie niby są stworzeni na uzależnieniu od myśli, a nie zwracał uwagi na to, że ludzie z umysłem nieświadomym są chorzy psychicznie. Ci wybitni psychiatrzy nie widzieli połączenia myślenia z psychiką, chociaż Zygmunt Freud widzi, że ludzie trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Psychoanaliza to połączenie myślenia z psychiką. Psychika jest oparta na emocjach i ludzi psychicznie chorych należy leczyć ze złych emocji. Złe emocje oparte są na kłamstwie i dobrze jest oduczyć kłamcę oszukiwania ale trzeba jeszcze wyleczyć człowieka z nabytych złych emocji na jakich ma chorą psychikę i ciało. Podanie leku umysłowo choremu powoduje, że on zaczyna zachowywać się uczciwie. Wskazuję na to lekarzom psychiatrom ażeby to zauważyli. Leki psychotyczne są opracowane na energii natury na jakiej człowiek ma dobre emocje i zachowuje się uczciwie. Leki pomagają, ale nie zmieniają złych odruchów w człowieku nabytych na złej energii opartej na złych emocjach. Wskazuję lekarzom na dowód na to, że człowiek przyjmując leki oparte na energii natury staje się dobrze zachowującym się wobec innych ludzi. Jest to dowód na to, że na energii natury zachowujemy się wobec siebie dobrze. Jak umysłowo chory nie przyjmuje leków to powraca na posługiwanie się myśleniem opartym na kłamstwie na jakim powracają w nim złe emocje. Ten powrót jest dlatego gdyż leki nie przywracają odruchów opartych na złych zachowaniach na odruchy oparte na dobrych zachowaniach. Odruchy są oparte na energii i ludzie na złej energii nabyli złych odruchów. Jeśli leki naprawią jakieś miejsce w ciele to nie przywrócą rozumu na jakim oparte jest ciało, a na braku rozumu człowiek funkcjonuje na złej energii. Jakąś złą energię lekarze mogą wyciąć, ale brak rozumu dalej produkuje złą energię. Ja wskazuję, że jeśli lekarze psychiatrzy zrobią to co neurolodzy w Toruniu i opuszczą szpitale to będziemy żyli wśród nienormalnych ludzi opartych na złych emocjach na jakich nie wiedzą co robią. Ja odkryłam, że ludzie wiedzą kto jest dobrze zachowującym się, gdyż zaskoczyło mnie, że ludzie na ciężkim oddziele psychiatrycznym witali mnie w drzwiach wyciągając od mnie rękę i mówili, że są zaszczyceni moim przybyciem. Inni chorzy pytali mnie czy jestem ordynatorem czy profesorem. Odpowiadałam, że nie jestem ani ordynatorem ani profesorem, a jeden z chorych stojących z boku powiedział, że proszę panią to widać, że pani jest profesorem. Innym razem siedziałam sama w lesie na przystanku i po chwili przyszło trzech chłopaków którzy opowiadali o swoich doświadczeniach z policją i mówili, że jak idą z rodzicami to policjanci ich nie biją. Ci chłopcy sprzątali bałagan na przystanku i mówili, że ja nie mogę siedzieć w takim bałaganie. Jeden a tych chłopaków powiedział do drugiego ażeby ściszył radio gdyż ja nie mogę siedzieć w takim hałasie. Ja nie wiedziałam dlaczego oni się tak wobec mnie zachowują, gdyż ja nawet z nimi nie rozmawiałam. Mój były mąż mówił, że ja powinnam mieć męża jakiegoś geniusza. Nigdy nie powiedział dlaczego tak uważa, ale on dodawał, że geniuszy nie ma. Te doświadczenia są dla mnie dowodem na to, że ludzie naturalnie wiedzą kto jest człowiekiem zasługującym na szacunek. Ludzie przy pomocy kłamstwa wyrażają brak szacunku do człowieka wyrażaniem do niego lekceważenia, gdyż oni chcą ażeby im służyć, a człowiek, który ma rozum oszustom nie służy. W jakimś stopniu weszłam w to służenie i gorzko za nie zapłaciłam. Zobaczyłam, że to oszuści. Ci oszuści świadomie poniżają ludzi. To prawidłowe, że są nienormalni na ich decyzjach o złym traktowaniu ludzi. Ci ludzie lekceważą ludzi i uważają ludzi, że są od służenia im. Ludzie którzy pozwalają na ich złe traktowanie to ludzie którzy wykonują wolę oszustów. Nienormalny stan ludzi jest oparty na wyrażaniu złych emocji do ludzi i na pozwalaniu na wyrażanie do siebie złych emocji. Nauka oparta na myśleniu narzuconym przez ludzi to nauka złego traktowania ludzi. Nauczenie żołnierzy zabijania ludzi oparte jest na złym traktowaniu ludzi wyrażaniem do nich złych emocji opartych na nienawiści do ludzi. Żołnierze po wykonywaniu zabijania ludzi przyjeżdżają z wojen chorzy psychicznie. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że zmieniona anatomia to zmienione odczuwanie i ono jest zmienione od złego traktowania ludzi opartego na wyrażaniu nienawiści do ludzi. Żołnierze potrafią zabijać ludzi którzy nie zrobili im nic złego. To zabijanie ludzi jest oparte na wytworzonych przez człowieka złych emocjach. Zła energia jest w człowieku na wytworzonych przez niego złych emocjach. To na tych złych emocjach ludzie mają depresje, stres, strach, lęki. Te depresje, stres, strach, lęki są oparte na złej energii która ma swoje oparcie w słowach opartych na kłamstwie. W rozkazie wydanym przez człowieka zawarte są złe emocje. W wezwaniach i nakazach wydawanych na myśleniu ludzi władzy zawarte są złe emocje. Ci ludzie słowami zapisanymi w wezwaniach, nakazach, wyrokach, karach, wyrażają złe emocje do ludzi. Człowiek na myśleniu jakie ma w naturze mózgu nie wydaje człowiekowi wyroku, nie pisze wezwań, nie wydaje nakazów, nie wymierza kar. Na myśleniu opartym na prawdzie człowiek ma dobre emocje. Ja nie robię nic złego ludziom wybranym jako władza, a oni mi robią zło, gdyż wymuszają ode mnie uznawania ich myślenia za prawo i czynią mi zło zabieraniem mi pieniędzy. Ci ludzie zabierają mi pieniądze mówiąc, że postępują zgodnie z prawem. Ja mówię, że ci ludzie którzy mówią, że ich myślenie jest dla mnie prawem są oszustami, gdyż kłamią, że mają do mnie prawo. Ci ludzie kłamcy naciągają na przejście na ich oparte na kłamstwie myślenie na jakim kpią sobie z ludzi i ze swojego Stwórcy. Ci ludzie kłamcy wyrażający złe emocje do ludzi, to ludzie którzy zepchnęli i wyparli podświadomość jaką odkrył Zygmunt Freud, że to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Ta psychika z zawartymi w niej treściami to psychika oparta na dobrych emocjach opartych na dobrej energii na jakiej Maria Szulc pomagała ludziom, którzy zepchnęli i wyparli podświadomość. Ci ludzie, którzy wyparli i stłumili podświadomość  mają w tej podświadomości z nabycia swoją psychikę opartą na złych emocjach opartą na kłamstwie. Ci oszuści siedzą w podświadomości, a więc są pod jej władzą.  Myślenie i psychika ludzi, którzy wyparli i stłumili naturalną podświadomość to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów a psychika wykazuje, że ten człowiek ma złe emocje.  Na emocjach oparte jest odczuwanie i złe emocje wprowadzili na ziemi ludzie wyrażający nienawiść do ludzi i do swojego Stwórcy. Tą nienawiść wyrażają słowami opartymi na kłamstwie. Jezus wiedział, że idzie na śmierć, gdyż wiedział, że ludzie na narzuconych słowach mają w sobie emocje nienawiści. Jezus wiedział, że ci nienawidzący innych ludzi  i Jego ludzie są w stworzonej przez Niego podświadomości i że są pod władzą narzuconego myślenia opartego na złych emocjach. Dowodem na to, że Jezus mówił, że stworzył nas na emocjach miłości są napisy na obrazach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Biskupi mówią "uczmy się miłości" a zatem mają inne emocje jak Stwórca. Wyrażający złe emocje do Stwórcy ludzie  Go zamordowali. Ludzie kościoła mówią, że nie wiedzą co to jest prawda i że miłości muszą się uczyć. Ludzie władzy też mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a zatem też nie mają miłości. Ludzie władzy mają w sobie emocje nienawiści a co bardzo dobrze widać w przysyłanych ludziom wezwaniach, nakazach, wymierzanych karach, a w warunkach wojny swobodnym zabijaniu ludzi. Zabija człowieka człowiek który nienawidzi człowieka. Wymierza kary człowiekowi człowiek który nienawidzi człowieka. Ja wskazuję, że cierpienie jest oparte na narzuconych słowach. Jezus nie cierpiał psychicznie, gdyż do cierpienia psychiki potrzebne są złe emocje oparte a narzuconych słowach. Człowiek który nie wykonuje narzuconych słów nie cierpi. Ja nie wykonuję narzuconych słów i nie cierpię, a mówię, że na mnie napadają ludzie opierający się na narzuconych słowach. Ludzie kościoła w drodze krzyżowej mówią o pojmaniu Jezusa. Pojmanie to napad. Ja piszę do sądów, że ludzie narzucający słowa napadają na mnie wymuszając wykonywania narzuconych przez nich słów. Piszę, że ci ludzie to złodzieje gdyż oni chcą ażeby za słowa jakie narzucili im płacić. Naukowcy występujący w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie zadający cierpienie i śmierć powinni mieć twarze potworów. Ci Naukowcy mają rację i ja wskazuję, że oni mają w sobie złą energię która zmieniła ich na ludzi potworów. Ci ludzie potwory są takimi złodziejami, że jeszcze z trupów wyrywali złote zęby. Złą energię ma w sobie człowiek który ma w sobie złe emocje. Ludzie ze złymi emocjami zadają cierpienie swoimi słowami. Nie wolno przyjmować tych słów do realizacji, gdyż zadają one cierpienie i śmierć jeśli się je wykonuje. Ja nie przeżywam złych słów gdyż ja wiem, że to zły człowiek. Nabyłam złych emocji wykonywaniem czynności na ustanowionym przez ludzi prawie i lekarz Neurolog miał rację mówiąc do mnie, że wysokiego ciśnienia nabyłam na wykonywanej pracy. Ja nie chciałam wykonywać tej pracy i mówiłam do Boga, że nie mam dokąd pójść ponieważ ludzie władzy o wszystkim co jest na ziemi mówią, że to ich i za wszystko każą sobie płacić. Kiedy zobaczyłam, że nikt z ludzi nie chce słuchać o posługiwaniu się myśleniem natury to zrezygnowałam z pomagania ludziom, gdyż zauważyłam, że oni też chcieli wykonywać wolę ludzi władzy. Pieśni śpiewane w kościołach oparte są na słowach jakie zadają odczuwaniu cierpienie. Popularne wśród kapłanów gwałty to nie jest opieranie się na miłości. Dorosłe kobiety opowiadają jak zapamiętały tylko trzask drzwi kapłanów którzy zostawiali ich jako dzieci zgwałcone, zakrwawione w ławkach kościelnych. Te kobiety opowiadają, że ciągle z tego powodu cierpią. To samo o swoim ciągłym cierpieniu opowiadają zgwałceni jako dzieci mężczyźni. Ludzie kościoła odrzucili emocje miłości jakie otrzymaliśmy od Stwórcy. Ci ludzie potrafią zadawać cierpienie gwałceniem ludzi i widać ich razem z ludźmi władzy na wojnach, a zatem potrafią zabijać ludzi. To zabijanie ludzi jest za pieniądze zabijanych ludzi. Nie daje się pieniędzy jeśli nie otrzymuje się za nie dobra. Człowiek dający dobro człowiekowi który jemu nie daje dobra daje dobro człowiekowi złemu. Zły człowiek to człowiek wyrażający złe emocje. Na energii jaka jest w naturze człowiek ma dobre emocje. Ludzie, którzy do mnie przychodzili a mieli w sobie dobre emocje pytali co tutaj jest, że człowiek tak się dobrze czuje. To bez wątpienia ci moi klienci mówili, że nie chcą chodzić do urzędów skarbowych i innych urzędów ponieważ tam są zimni, bezwzględni ludzie. Ci zimni ludzie wypowiadają słowa w których nie ma uczuć. Uczucia ma w sobie człowiek który ma w sobie naturalne emocje. Ludzie na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów mają złe emocje i te złe emocje zniszczyły ciało oparte na dobrych emocjach i wprowadzenie w miejsce dobrych emocji złych emocji spowodowało tworzenie się nowotworów. Na nowotworach człowiek cierpi, a cierpi dlatego gdyż nowotwór zniszczył dobre emocje na jakich oparte jest ciało. Ciało z nowotworami to ciało zmienione na złych emocjach. Ci ludzie z nowotworami mają w sobie inną energię jak jest w naturze człowieka. Inna energia to inna energia jak jest w naturze podświadomości. Wskazuję dla ludzi nauki, a szczególnie medycyny, że inną energię jak naturalną mają w sobie ludzie, którzy mają w sobie złe emocje. Albert Einstein widzi, że zła energia jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a ja wskazuję, że inna energia jak w naturze jest u ludzi którzy mają w sobie złe emocje i są to ludzie których myślenie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Te rozbieżne cele Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to narzucane zachowania i problemy, a ja odkryłam, że to wykonywanie woli człowieka. Odkryłam, że narzucone słowa są narzucone przez człowieka który chce ażeby inni ludzie służyli mu. Ten człowiek który chce ażeby służono mu wyraża złe emocje do ludzi i widać to wyrażanie złych emocji przez ludzi kościoła do Wojciecha Lemańskiego któremu za nieposłuszeństwo zabrali prawo wykonywania czynności księdza. Ludzie na myśleniu Boga mają emocje miłości do ludzi, a ludzie kościoła wyrażają złe emocje do Wojciecha Lemańskiego i ludzi, którzy chcą ażeby ich księdzem był Wojciech Lemański. Ludzie władzy kościoła pokazują, że nie ma być tak jak chcą ludzie tylko ma być tak jak chcą ludzie władzy kościoła. Ludzie władzy kościoła chcą ażeby księża wykonywali czynności na ich woli i przynosili im pieniądze. Tego samego chcą od urzędników ludzie władzy. Ludzie wykonujący czynności na myśleniu władzy i kościoła zajmują się przynoszeniem pieniędzy ludziom władzy i kościoła. Za te pieniądze wygodnie sobie żyją ci którzy narzucili, że ludzie mają wykonywać ich wolę i mają pieniądze na broń do zabijania ludzi. Tak, że wskazuję ludziom nauki, a szczególnie medycyny, że ludzie na wykonywaniu czynności na woli ludzi są służącymi ludzi narzucających wolę. Służący zachorowali i zachorowali ci którzy zrobili sobie z ludzi służących. Ci ludzie narzucający, że inni ludzie mają wykonywać ich wolę źle traktują ludzi od których chcą wykonywania ich woli. Złe traktowanie ludzi jest oparte na wyrażaniu złych emocji do ludzi. Ci ludzie lekceważą ludzi których uważają, że są od wykonywania dla nich czynności. Neurobiolog Eric Kandel słusznie otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja wskazuję, że anatomia ludzi wykonujących czynności dla ludzi władzy i kościoła i dla wszystkich innych ludzi narzucających wolę zmieniała się na anatomię cierpiącego służącego i anatomia narzucającego słowa na anatomię psychopaty. Cierpiąca ofiara  to człowiek pracujący dla ludzi wydających mu polecenia. Człowiek wydający polecenia to człowiek narzucający słowa. To słowa ludzi narzucających wolę i wykonujących narzucaną wolę mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i to ci ludzie mają na narzuconych słowach i wykonywaniu narzuconych słów inną w sobie energię gdyż opartą na złych emocjach. Ludzie wypowiadający słowa oparte na złej energii to ludzie, którzy zaczęli wypowiadać słowa złoczyńcy i słowa służącego złoczyńcy. Ludzie którzy mają rozum to widzą. Jak dużo jest ludzi złoczyńców świadczy ich milczenie na moje ich odkrycie, że są złoczyńcami wypowiadającymi słowa którymi zadają cierpienie. To prawidłowe, że Stwórca wykazuje człowieka wyrażającego złe emocje, że jest umysłowo i psychicznie chory i ma chore ciało. To prawidłowe, że człowiek wypowiadający słowa oparte na złych emocjach ma zmienioną anatomię na anatomię złoczyńcy i służącego złoczyńcy. Zmieniona anatomia to anatomia oparta na złych emocjach. Zmieniona anatomia to anatomia oparta na złych emocjach opartych na złej energii. Złe emocje to emocje wytworzone przez człowieka opierającego się na słowach opartych na kłamstwie. Na słowach jakie są w naturze mózgu człowiek ma emocje oparte na tych słowach i te słowa są oparte na energii jaka jest w naturze człowieka. Inną energię ma w sobie człowiek który ma w sobie złe emocje i ten człowiek jest oparty na słowach opartych na kłamstwie. Inna energia we wszechświecie to energia na słowach ludzi kłamców. Sposoby myślenia ludzi o jakich mówi Albert Einstein, że są na energii śmierci to sposoby myślenia ludzi kłamców. Inne prawo na ziemi jak prawo Stwórcy to prawo oparte na słowach kłamców. Ci ludzie kłamcy to złodzieje i bandyci którzy okradają przy pomocy słów opartych na kłamstwie. Ci ludzie złodzieje jak się im dobrowolnie nie daje tego co chcą to znęcają się psychicznie wymuszając wykonywania ich woli. Ci ludzie złodzieje jak nie mają co ukraść to mordują. Ludzie złodzieje napadają na kraje z których można coś ukraść.
Funkcjonujemy na doskonale skonstruowanym mózgu, który odrzuca słowa niezgodne z naturalnymi i funkcjonujemy na doskonałej energii, która odrzuca energię opartą na złych emocjach. Stąd w człowieku dwa umysły, gdyż oparte na różnych słowach i stąd w człowieku różne systemy neurologiczne gdyż oparte na różnych emocjach.
Lekarzom należą się ukłony za pomoc w cierpieniu, ale nie wolno pomagać ludziom którzy chcą zadawać cierpienie. Każdemu z nas zdarzyło się wejść w myślenie oparte na kłamstwie narzucone przez człowieka, ale człowiek powinien chcieć wyjść z myślenia przy pomocy którego zadaje się cierpienie. Ludzie oskarżają lekarzy neurologów, którzy opuścili szpital w Toruniu, że chodzi im o pieniądze, a ci oskarżający ludzie są kłamcami, gdyż ci lekarze w ogóle zrezygnowali z pieniędzy. Ja też zrezygnowałam z pieniędzy kiedy usłyszałam, że większość z moich klientów mówiła, że chce wykonywać wolę ludzi którzy zadali im cierpienie. Złe emocje zadają cierpienie dobrym emocjom, gdyż złe emocje są oparte na złej energii zadającej cierpienie, a dobre emocje są oparte na dobrej energii na jakiej człowiek jest wolny. Ludzie zadający cierpienie wiedzą o czym ja piszę i cicho siedzą ażeby mogli dalej żyć z okradania ludzi. Przekazuję to ludziom medycyny którzy są dobrymi ludźmi, a źli ludzie medycyny nie pomogą chorym ludziom, gdyż źli ludzie są oparci na słowach zadających cierpienie. Dobry lekarz to lekarz który ma rozum, gdyż anatomia jest oparta na rozumie.
Jednym z przykładów na zadawanie cierpienia słowami opartymi na wyrażaniu złych emocji jest wyrażanie złych emocji przez ludzi z partii PIS którzy opracowali słowa jakimi wyrazili złe emocje do posłanki z konkurencyjnej partii PO. To nie była naturalna miłość, gdyż oszukiwanie przy pomocy słów opartych na kłamstwie, że to miłość. Posłanka zamiast miłości otrzymała cierpienie, a rządząca partia PO powiedziała, że to zgodnie z prawem i zadała jej jeszcze więcej cierpienia gdyż zamknęła ją do więzienia. To otrzymane przez posłankę cierpienie oparte jest na słowach opartych na kłamstwie. Ludzi którzy mówią prawdę łączy miłość. Paskudni ludzie którzy kłamią zadają cierpienie, a ludzie kościoła namawiają ażeby wybierać jako władze ludzi zadających cierpienie.
Ludzie kościoła przyjmują pieniądze od ludzi władzy jakie ludzie władzy zdobywają przy pomocy zadawania cierpienia wymuszaniem wykonywania ich woli.

Ludziom opierającym się na dobrej woli przekazuję, że podświadomość wyprowadza nas ze złych decyzji i prowadzi do osiągnięcia doskonałego stanu  na jej myśleniu. Jeśli weszliśmy w złe myślenie to musimy z niego wyjść gdyż inaczej byśmy utrzymywali w sobie cierpienie. Trzeba opierać się na myśleniu podświadomości a ona prowadzi. Każdy człowiek opierający się na myśleniu podświadomości będzie miał dowody na to, że ona pomaga. Ludziom opierającym się na złej woli podświadomość nie pomaga i ci ludzie doświadczają narzuconego przez nich myślenia na jakim doświadcza się cierpienia i nieszczęść. Każde myślenie jest oparte na energii, a czynności wykonujemy na energii, a więc wykonujemy dla siebie skutek swojego myślenia.
Warto mieć skutek myślenia jakie jest w naturze mózgu gdyż jest oparte na dobrej energii.

                                                                                        Barbara Paul






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz