środa, 11 marca 2015

MYŚLENIE INNE JAK JEST W NATURZE MÓZGU JEST DO NAPADANIA NA LUDZI I ICH MIENIE

Wybieranie przez ludzi ludzi władzy, to wybieranie przez ludzi posługujących się innym myśleniem jak jest w naturze mózgu ludzi również posługujących się innym myśleniem. Ci ludzie posługujący się innym myśleniem dokonują napadu na ludzi posługujących się myśleniem swojego Stwórcy, lub chcą ażeby wybrani przez nich ludzie napadali dla nich na innych ludzi i przynosili dla nich pieniądze. To inne myślenie jak jest w naturze mózgu mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że jest to myślenie do napadania na ludzi i ich mienie. Ja nie chcę wykonywać tego myślenia, a ci ludzie wybierani przez innych ludzi uważają, że dostali do mnie pełnomocnictwo od ludzi ich wybierających i napadają na moje pieniądze i wymuszają ode mnie uznawania ich myślenia za prawo. Ludzie wybierający ludzi władzy nie mają do mnie prawa. Ja nie wykonuję tego nieznanego mi myślenia do okradania i mordowania ludzi i odpowiadam, że to napad. Prof. Maria Szulc odkryła, że ludziom nie jest znane myślenie jakie jest w naturze, a więc ludziom jest znane myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do napadania na ludzi i ich mienie. Ludzie wykonujący ustanowione prawo wykonują zlecenia okradania i mordowania ludzi jakie otrzymują od wybranych przez nich ludzi. Odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, które mówi, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności dowodzi, że Stwórca reaguje na narzucone myślenie wykonywaniem przez systemy neurologiczne z narzuconego myślenia anatomii złoczyńcy. Odkryłam, że złoczyńca posługuje się myśleniem do napadania na ludzi i ich mienie. Ludziom medycyny przekazuję, że zmienione anatomie oparte są na myśleniu do napadania na ludzi i ich mienie i że ci ludzie są nieuleczalni. Dr Deepak Chopra pisze, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja odkryłam, że ta zmora pamięci to myślenie do napadania na ludzi i ich mienie.
Tym myśleniem do napadania na ludzi i ich mienie posługują się również ludzie kościoła. Ludzie kościoła mówią, że nie wiedzą jakie to myślenie oparte na prawdzie o jakim mówił Jezus. Ja odkryłam, że inne myślenie jak myślenie jakie mamy w naturze mózgu, to myślenie do napadania na ludzi i ich mienie.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz