sobota, 7 marca 2015

POWRÓT NA ENERGIĘ ŻYCIA JEST POPRZEZ POWRÓT DO ROZUMU

Na rozumie w mózgu, który nie zna słów ludzie funkcjonują na energii życia. Ludzie narzucili myślenie i znaleźli się na energii śmierci. Jezus przyszedł na ziemię mimo, że wiedział, że idzie do ludzi którzy na narzuconym myśleniu są mordercami i wskazał ludziom, że człowiek narzucający myślenie to morderca uczuć. Naukowcy już odkryli, że Jezus sam szykował się na śmierć. Jezus wiedział, że do głupiego nie można przemówić. Albert Einstein mówi ażeby nie ustawać w uświadamianiu ludziom grożącej na niewyobrażalną skalę katastrofy a ja odkryłam, że to nic nie daje, gdyż do ludzi którzy nie mają rozumu nie można przemówić. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucający myślenie mają rozbieżne cele. Ja odkryłam te rozbieżne cele, że to okradanie ludzi. Odkryłam, że jak w umowie występuje narzucający słowa to jego celem jest okradzenie tego komu narzuca słowa. Tak ludzie z krajów, którzy nakładają na Rosję kary za nie dotrzymywanie umowy wymierzają jej kary za nie wykonywanie narzuconych przez nich słów przy pomocy których okradają. Tak wszyscy ludzie posługujący się narzuconymi słowami są złodziejami, którzy okradają przy pomocy narzucania słów. Encyklopedie prawidłowo podają, że warunkiem umowy jest zgodna wola. Ja wskazuję, że jak w umowie jest narzucona wola to jest to niezgodna wola narzucającego słowa. Ten narzucający słowa chce okraść i dlatego wyraża niezgodną wolę. Tak, że odkryłam, że mózg wie, że narzucający słowa to złodziej. Odkryłam, że ten złodziej jest człowiekiem stosującym przemoc i to ludzie złodzieje ustanowili na ziemi prawem myślenie oparte na narzuconych słowach. Widziałam, że moi klienci proszą mnie o pomoc gdyż cierpią od wymuszania od nich płacenia za narzucone słowa. Szkoda, że nie żyje dr Andrzej Lech Sobczak, który jako Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Ja odpowiadam wszystkim ludziom, którzy mają psychiczne problemy, że ich psychika zachorowała od wykonywania słów narzuconych przez złodzieja i przekazuję złodziejom, że ich psychika zachorowała od okradania przy pomocy narzuconych słów. Ludziom nauki wskazuję, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to myślenie złodzieja. Ludzie nauki odkryli, że ludzie złodzieje funkcjonują na systemach neurologicznych które zajmują się ich myśleniem do okradania i na nich są psychicznie chorzy i mają chore ciała. Ludzie, którzy chcą powrócić na systemy neurologiczne oparte na energii życia muszą pozbyć się słów przy pomocy których okradają innych ludzi. Człowiek który narzuca słowa to złodziej uczuć. Uczucia są oparte na energii i człowiek który wykonuje słowa złodzieja nabywa cierpiących uczuć. Złodziej od narzucenia słów do okradania traci uczucia. Ludzie uczciwi mają uczucia. Naukowcy opierający się na słowach do okradania mówią, że stworzą człowieka przyszłości na protezach. Ja mówię, że ten człowiek tworzący człowieka na protezach opiera się na słowach do okradania na których nie ma uczuć i dlatego mówi, że jego człowiek przyszłości to człowiek bez uczuć. Człowiek który ma rozum ma uczucia, a nie protezy. Nie dojdzie do stworzenia ludzi bez uczuć bo energia na jakiej oparty jest człowiek bez uczuć go uśmierci. Ludzie wykonujący wolę wybranych ludzi nabyli takiego braku rozumu, że wierzą w to, że ten kogo wybrali daje dobro. Człowiek który ma rozum widzi, że wszyscy ludzie wykonujący czynności na myśleniu wybranych ludzi zajmują się okradaniem ludzi z ich pieniędzy, a jak ludzie dobrowolnie nie dają to przysyłają komorników z udziałem policji którzy zgodnie z prawem opartym na myśleniu wybranych ludzi wyważają drzwi do ludzkich domów i ich innych pomieszczeń i dokonują napadu na mienie jakie mają ludzie. Ludzie którzy byli w obozach śmierci pamiętają jak ci którzy obiecali dobro zrywali z uszów kolczyki, a trupom złote zęby. Spalili ich lub rozstrzelali za to, że nie mieli już dla nich żadnego dobra. Poprzedni Minister Finansów w Polsce Pan Rostowski mówił, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa jak teraz to za pięć lat była wojna. Zobaczyłam, że ci co napadają napadają na kraje które mają dobro które chcą im ukraść. Rosja jest tym krajem. Inne kraje już okradli, a jak zobaczą, że mają jakieś dobro to na nich napadają. Ludzie z Islandii opowiadają, że byli najbogatszym krajem na świecie i że pewnego dnia ich ludzie władzy postanowili sprowadzić do ich kraju ludzi ze Stanów Zjednoczonych. Ludzie z Islandii opowiadają, że protestowali, że nie chcą marketów i banków ze Stanów Zjednoczonych, ale to nic nie dało gdyż ludzie władzy chcieli. Islandczycy opowiadają, że w ciągu kliku lat z najbogatszego kraju na świecie zrobili się dłużnikami banków ze Stanów Zjednoczonych. Ja to samo zobaczyłam w przedsiębiorstwach w których pracowałam i w firmach które prowadziłam. Prowadziłam przedsiębiorstwa i firmy które miały mądrych dyrektorów i były to bogate firmy, a z czasem zobaczyłam, że komornicy sprzedają ich domy a przedtem zabrali im wszystkie pieniądze jakie mieli.
Takie jest myślenie inne ludzi od myślenia ich Stwórcy. Moim pierwszym odkryciem w wyniku poznania podświadomości było odkrycie, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania. Ucieszona postanowiłam o tym mówić ludziom, a okazało się, że ponad 99% ludzi nie chce o tym słuchać.
To myślenie podświadomości o którym ludzie nie chcą słuchać to myślenie oparte na prawdzie. Prawda to myślenie jakim posługuje się uczciwy człowiek i u naszego Stwórcy ten człowiek ma rozum.
Ludzie władzy kościoła żyją z ludzi, którzy związki małżeńskie zawierają na narzuconych słowach, a nie na naturalnej dla nas miłości. Ludzie kościoła tak samo jak ludzie władzy politycznej żyją z okradania przy pomocy wymuszania wykonywania narzuconych przez nich słów.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz