sobota, 21 marca 2015

LUDZIE WŁADZY MÓWILI DO LUDZI, ŻE TRZEBA OGRANICZYĆ KORZYSTANIE Z INTERNETU Z POWODU ZŁYCH ZACHOWAŃ LUDZI

MOJE PISMO DO PLAY
( Wcześniej to samo robili ludzie z T-Mobile)

Szanowni Państwo!
Często zdarza się, że sprawy u Państwa są załatwiane przez miłych ludzi i są one załatwiane dobrze. Kilka dni temu jednak zadzwoniła do mnie jakaś Pani która powiedziała, że Państwo nie macie wpływu na dane podawane na moim blogu. Ja napisałam do Państwa, że jasno widać, że oszukuje się mnie zaniżając ilość ludzi wchodzących na mojego bloga. Dopóki nie pisałam o moim odkryciu opartym na odkryciach naukowych, że ludzie władzy i kościoła oszukują ludzi i że ludzie mają w mózgu to myślenie przy pomocy którego oszukują, to dane na blogu się zgadzały i pokazywano, że w ciągu godziny wchodzi po kilkadziesiąt ludzi z jednego kraju. Od długiego już czasu pokazuje się na moim blogu, że z innych krajów wchodzi jedna, dwie, a najwięcej kilkanaście osób i z Polski też znacznie mniej.
Państwo bierzecie pieniądze za transmisje danych. Dwa lata temu, a może i dłużej zdarzyło się, że nie otrzymałam podziękowań z Uniwersytetu Cambridge. Napisałam wtedy do reagującego wówczas na moje odkrycia Uniwersytetu Carnegie Mellon prośbę ażeby przesłali moje odkrycie do Uniwersytetu Cambridge i okazało się, że po tej mojej interwencji podziękowania przyszły. Jasnym dla mnie było, że ktoś oszukuje. Wtedy to korzystałam z usług T-Mobile. Kiedy jasnym dla mnie było, że oszukuje się mnie i na blogu i że Uniwersytet Cambridge nie przysyła mi podziękowań, to jak nie otrzymałam podziękowań z Uniwersytetu Cambridge to wysłałam wiadomość jeszcze raz i podziękowania przychodziły. Niektórzy z oszustów to zauważyli i wtedy jak widzieli, że otrzymałam podziękowanie to przysłali również to poprzednie. Dzisiaj musiał być jakiś oszust który nie wiedział, że mogłam za chwilę wysłać drugi raz wiadomość i na drugą wiadomość otrzymałam podziękowanie, a na pierwszą nie.
Ludzie władzy mówią, że ludziom chcieli ograniczyć możliwość korzystania z internetu mówiąc, że to z powodu złych zachowań ludzi. Ja mówię, że nie ma gorzej zachowujących się ludzi od ludzi władzy przez których oszukiwanie ludzie nabyli w mózgach nienormalnego stanu, a to gdzie ludzi prowadzą ludzie władzy i kościoła pokazuje Albert Einstein, że to grożąca całkowita śmierć życia na ziemi.

                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz