piątek, 20 marca 2015

NA MYŚLENIU BOGA SIĘ WIE, A NIE WIERZY

Mówienie, że wierzy się w Boga jest tym samym co mówiłoby się, że wierzy się, że ma się Matkę. O Matce się wie, że jest i o swoim Stwórcy też się wie, że jest. Ja nie mówię, że ja wierzę w Boga tylko mówię, że wiem, że On jest. Człowiek wie, że ma Stwórcę jeśli posługuje się Jego myśleniem. Ludzie którzy mówią, że wierzą w Boga nie posługują się myśleniem Boga. Myślenie Boga oparte jest na wiedzy, a nie na wierze. Ja nie mam wątpliwości co do istnienia Boga i nie mam tych wątpliwości dlatego, że opieram się na Jego myśleniu. Każdy człowiek, który opiera się na myśleniu Boga mówi to samo co ja, że on wie, że Bóg jest. Np. w Polsce Pan Marek Piekarczyk. Miliony ludzi na całym świecie chodzi do kościoła i mówią o różnych swoich wiarach, a rację ma prof. Maria Szulc, która mówi, że ludzie nie znają myślenia podświadomości. Podświadomość to nasza natura i my na jej myśleniu wiemy. My myślenie Boga mamy w naturze swojego mózgu i ażeby człowiek mówił, że wierzy w Boga to on musi nie posługiwać się myśleniem Boga. Można to u ludzi sprawdzić czy posługują się myśleniem Boga, a najbardziej dowodzą odkrycia naukowe, że ludzie posługują się myśleniem opartym na kłamstwie. Odkrycia naukowe dowodzą, że jakby wszyscy ludzie mają w sobie systemy neurologiczne na jakich wykonują narzucone przez siebie myślenie oparte na kłamstwie. To myślenie jest w sprzeczności z Bogiem. Gdyby ludzie chodzący do kościoła posługiwali się myśleniem Boga to w ludzkich mózgach powinno być tylko myślenie Boga, a tak nie jest. Ja napisałam ponad dwa tysiące pism opartych na myśleniu Boga i wydałam pięć książek i stwierdzam, że maleńko jest ludzi którym zgadza się myślenie Boga. Wszyscy Przywódcy Kościoła powinni czytać wszystko co piszę o myśleniu Boga jakie mamy w naturze mózgu, a oni nie chcą nawet słuchać o tym myśleniu. My wypowiadaliśmy słowa zanim człowiek narzucił swoje słowa oparte na kłamstwie. My powinniśmy mieć w swoich mózgach tylko myślenie jakie otrzymaliśmy od Stwórcy, a tymczasem odkrycia naukowe dowodzą, że we wszystkich mózgach jest myślenie z jakim mózg się nie zgadza, gdyż Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucone myślenie jest do rozbieżnych celów. Ludzie różnych religii biorą udział w wojnach a wojny są oparte na kłamstwie. Na myśleniu Boga wszyscy ludzie żyją ze sobą w zgodzie gdyż wszyscy posługują się takim samym myśleniem. W kościołach jest inne myślenie jak Boga, gdyż jest to niezrozumiałe myślenie, a myślenie Boga jest jasne i wszyscy je rozumieją. Większość z ludzi występuje przeciwko przedstawianemu przeze mnie myśleniu, a to znaczy, ze nie posługują się myśleniem Boga. Ludziom się już nie zgadza myślenie jakie mają w naturze mózgu. Ja na myśleniu Boga wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i jestem dowodem na to, że w każdej sprawie wskażę kto oszukał, czyli uczynił zło. Ludzie przegrali w kraju 99,5% spraw, a ja sama w województwie warmińsko-mazurskim wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie, a zatem dlaczego moje myślenie jest inne jak 99,5% ludzi którzy przegrali sprawy i dlaczego ja wiem kto jest kłamcą, czyli posługującym się innym myśleniem jak Bóg, a oni nie.
Ludzie, którzy mówią, że wierzą w Boga nie posługują się myśleniem Boga.
Wiara oparta jest na kłamstwie. Wiedza oparta jest na prawdzie.
Nie uczy się religii ludzi posługujących się myśleniem Boga. My w naturze mózgu mamy wiedzę od Boga na jakiej wiemy. Religia nie ma oparcia w wiedzy, a to co nie ma oparcia w wiedzy oparte jest na kłamstwie. Dzieci które uczą się tego czego nie rozumieją wprowadzają w siebie kłamstwo na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Nauka wymyślonego myślenia przez ludzi jest przyczyną, że bardzo dużo ludzi jest chorych na schizofrenię i liczba tych chorych ciągle bardzo rośnie. Schizofrenia jest oparta na wymyślonym przez ludzi myśleniu. Na myśleniu Stwórcy człowiek ma rozum, a nie chorobę umysłową.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz