poniedziałek, 9 marca 2015

MYŚLENIE JAKIE ROZDZIELIŁO CZŁOWIEKA Z GRAWITACYJNĄ SIŁĄ ŻYCIA TO MYŚLENIE DO MORDOWANIA PSYCHIKI

Człowiek w naturze jest psychiką opartą na grawitacyjnej sile życia. Ta psychika utrzymuje się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Myślenie jakie rozdzieliło człowieka z psychiką to  myślenie narzucone przez człowieka. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to myślenie jest do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że do okradania. Myślenie oparte na kłamstwie to myślenie przy pomocy którego człowiek oszukuje, że daje dobro, a faktycznie zabiera dobro. Życie morduje się przy pomocy mordowania psychiki. Ustanowienie przez ludzi myślenia do okradania prawem morduje życie w powolny sposób. Tak, że myśleniem opartym na kłamstwie posługuje się morderca życia. Psychika cierpi na myśleniu jakim się ją morduje. Na grawitacyjnej sile życia oparte jest ciało i to ciało mordują ludzie nazywający myślenie do mordowania prawem. Takich ludzi morderców życia jest wszędzie pełno. Opracowana przez ludzi kościoła przysięga małżeńska jest oparta na mordowaniu tego co stworzył Bóg, a czym jest życie. Przysięga oparta jest na słowach opartych na kłamstwie. Na słowach Boga  miłości się nie przysięga, gdyż miłość się  odczuwa. Myślenie jakim człowiek morduje psychikę jest w umyśle nieświadomym . Chorym psychicznie jest człowiek który ma w mózgu myślenie jakim zadaje cierpienie psychice. Zadawanie cierpienia psychice to mordowanie psychiki. Ogromna ilość ludzi chce zadawać cierpienie. Gdyby ludzie nie chcieli zadawać cierpienia to miliony ludzi czytałoby o moim odkryciu myślenia jakie jest w naturze mózgu na jakim psychika jest zdrowa. Przede wszystkim gdyby ludzie nie chcieli zadawać cierpienia to nie zepchnęliby psychiki opartej na myśleniu na jakim żyje.  Ludzie mówią, że szukają przyczyny cierpienia, a ja odkryłam, że ludzie chcą zadawać cierpienie. Ludzi obchodzą pieniądze jakie mają ludzie i korzystnie z seksu. Ludzi nie obchodzą czyjeś uczucia, a to co ludziom można zabrać. Zauważyłam,  że ludzie którzy brali pieniądze unijne, czy dotacje ( są to zabrane ludziom pieniądze) byli kontrolowani i zabierano im dużo więcej jak dostali. Wystarczyło, że jeden dzień się spóźnili z zapłatą czegoś dla ludzi władzy i niszczono im firmę. Z takich zniszczonych firm w ten sposób po około stu pracowników traciło pracę. Przez wiele lat mojego prowadzenia firm zobaczyłam, że kontrole przychodzą do firm którym można coś ukraść. Jak któryś z moich klientów coś wybudował to już po oddaniu inwestycji do użytku była kontrola. Ja z z czasem mówiłam do ludzi do których przychodziły kontrole, że przyszli ich okraść i to wskazuję ludziom pokazywanym w programach "Państwo w Państwie", czy w programie "Czarno na białym". Dostałam kiedyś zaproszenie do zobaczenia programu "Państwo w Państwie", ale ja już nie mam po co tego oglądać, gdyż ja wiem, że to świadome okradanie. Szkoda, że nie żyje Ordynator Szpitala Psychiatrycznego który zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, gdyż powiedziałabym mu, że ich okradli, a psychika tego nie wytrzymała, gdyż dla psychiki uczciwe zachowywanie się jest normalnym. Moim pierwszym odkryciem o podświadomości było, że wymaga ona od nas uczciwego zachowywania się, ale nikt prawie o uczciwości nie chciał słuchać. Ja pisałam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, że nasza psychika jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie jakie wszyscy mamy w naturze mózgu i na jakim wszyscy ze sobą żyjemy w zgodzie, ale nie chcieli o tym słuchać. Pisałam, że ludzie cierpią od wykonywania narzuconego myślenia ale to ich nie obchodziło. Nie wiedziałam wtedy, że uczuć nie ma kłamca. Stwórca widać, że opiera się tylko na myśleniu opartym na prawdzie i na nim stworzył psychikę szczęśliwą i zdrowe ciało. Ludzie mimo, że w naturze mózgu mają myślenie swojego Stwórcy to wymyślili myślenie do okradania ludzi i mówią, że przebudowują Bogu świat za pieniądze pochodzące z okradania na świat oparty na kłamstwie. Świat oparty na kłamstwie jest oparty na energii śmierci i umiera. Naukowcy występujący w programie o Atlantydzie mówią, że była to wysoko rozwinięta cywilizacja i mówią, że wtedy byli ludzie źli. Nie wiem czy wtedy było więcej ludzi złych czy teraz kiedy jest 73% energii śmierci we wszechświecie. Albert Einstein mówi, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a zatem śmierć ludzi i innych stworzeń jest oparta na energii śmierci pochodzącej od ludzi. Energia śmierci zadaje cierpienie psychice, a życie jest oparte na odczuwaniu. Człowiek który zadaje śmierć to bandyta. Stan ludzi jako bandytów jest taki, że 73% odczuwania jęczy z psychicznego bólu. Ludzie władzy mówią, że stworzyli Trybunał do walki z przemocą, a oni są stosującymi przemoc. Każdy człowiek narzucający myślenie jest człowiekiem przemocy. Wczoraj oglądałam program  "Niedziela z Januszem Gajosem". Zaproszeni goście mówili o wyjątkowości Janusza Gajosa i ja się z tym zgadzam. O wyjątkowości Janusza Gajosa mówił też Jan Englert ale zaznaczył, że te relacje są trudne z powodu tego, że Jan Englert jest dyrektorem, a Janusz Gajos podwładnym. Pokazuje to, że zło jest oparte na wykonywaniu stanowiska władzy. Naturalne relacje pomiędzy ludźmi oparte są na takim samym myśleniu, a tutaj wprowadzone myślenie władzy wprowadza złe samopoczucie pomiędzy ludzi. Długie wykonywanie narzuconego myślenia powoduje powstanie psychiki złoczyńcy, a wykonywanie narzuconego myślenia powoduje powstanie psychiki ofiary. Psychika która musi wykonywać czyjś polecenia to psychika cierpiąca. Ludzie władzy wprowadzili pomiędzy ludzi złe odczuwanie. Ja też wykonywałam stanowiska władzy i mimo, że zawsze występowałam przeciwko myśleniu władzy to wiem, że pracownicy nie mogą być szczęśliwi jeśli ktoś im wydaje polecenia co mają robić, a do tego ich kontroluje i wymierza kary za nie wykonywanie woli narzucającego myślenie. Byłam szczęśliwa jak pewnego dnia stało dużo ludzi przed otwarciem banku a usłyszałam kobietę jak wołała "Pani Basiu, pani Basiu" i była ucieszona. Ja jej nie poznałam, gdyż długo jej nie widziałam, a ona przypomniała mi, że u mnie pracowała. Było mi miło jak kiedyś jedna z moich pracownic która już pracowała w  innym miejscu przybiegła z szampanem w dniu kobiet i powiedziała, że tam w jej nowym zakładzie pracy była uroczystość, a ona myślała o tym żeby kupić szampana i jak najszybciej przyjść do mojego zakładu pracy. Spotkałam nawet kobietę już dorosłą która powiedziała, że dobrze że kiedyś dałam jej naganę bo to było słuszne. Ja jednak  już nigdy nie wykonywałabym żadnych stanowisk kierowniczych, gdyż jest to złem. Nie mogę sobie darować, że wysyłałam pieniądze do urzędów skarbowych, zakładów ubezpieczeń społecznych i innych urzędów. Pamiętam, że zawsze denerwowało mnie przysyłanie zarządzeń innych ludzi do wykonania. Od kiedy zaczęłam występować przed sądami myślałam, że teraz jak wskażę na okradanie przy pomocy nazwania myślenia do okradania prawem to Sędziowie zrobią porządek ze złodziejami. Wygrywałam wszystkie sprawy, ale kiedy zobaczyłam, że dane z gazety "Rzeczpospolita" pokazują, że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało to uznałam, że Sędziowie nie wiedzą, że ludzie którzy kradną posługują się innym myśleniem. Zaczęłam dopisywać w skargach, że ja rozwiązuję wszystkie sprawy przy pomocy swojego rozumu opierając się na uczciwości. Sędziowie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy z myśleniem władzy nazwanym prawem, a ja miałam do nich przejść i spowodować ażeby przegrane były bliżej 100%. Napisałam wtedy, że rozumiem, że za opieranie się na prawdzie mam mieć zabrane prawo wykonywania zawodu i dopisałam, że to już lepsze od zamordowania Stwórcy za to, że chciał ażeby Jego stworzenia opierały się na Jego myśleniu opartym na prawdzie. Prowadziłam nie tylko ponad sto firm ludzi prowadzących działalność, ale przedtem pracowałam w dobrych przedsiębiorstwach. Te przedsiębiorstwa były prowadzone w 95% przez mądrych dyrektorów. Przedsiębiorstwa miały wysokie zyski i ludziom żyło się dobrze. Wszystkie te przedsiębiorstwa zostały zniszczone przy pomocy rozporządzeń wydanych przez ludzi władzy. Moi byli dyrektorzy którzy przyczyniali się do wysokich zysków w przedsiębiorstwach i do dobrego życia ludzi mają emerytury z których ledwo się żyje. Ich pieniądze i innych ludzi którzy wytwarzali dochód mają ludzie wydający rozporządzenia.  Ci ludzie są chorzy, czyli zachorowała ich psychika od wykonywania czynności dla ludzi wydających rozporządzenia. Ludzie wydający rozporządzenia nie wypracowują żadnego dochodu, a zatem mają pieniądze z myślenia opartego na kłamstwie. Ludzie wydający rozporządzenia też są chorzy psychicznie, gdyż psychika jest zdrowa na myśleniu na jakim wykonuje się czynności oparte na prawdzie. Na myśleniu opartym na prawdzie ludzie wytwarzają dla siebie dobro, a nie dla jakichś ludzi władzy. Ludzie pracują też na ludzi kościoła którzy mówią, że prowadzą ludzi do Boga. Ludzie są stworzeni na myśleniu Boga, a więc jak można ich  prowadzić do Boga. Nie ma się co dziwić, że 73% energii zadającej życiu cierpienie jest we wszechświecie skoro ludzie na ziemi wprowadzili obowiązek wykonywania pracy dla ludzi wydających rozporządzenia. Okropne czego narobili ludzie, a jeszcze bardziej okropne kim są ludzie wymuszający wykonywania ich rozporządzeń. To co obchodzi ludzi wydających rozporządzenia to wygodne życie za wypracowane przez innych ludzi pieniądze i gwałty seksualne, gdyż narzucającego myślenie czyjeś uczucia oparte na miłości nie obchodzą. Ludzie wchodzący w seks z tymi łobuzami nabywają cierpienia.
Nazywanie wymiarem sprawiedliwości myślenia opartego na przemocy to dowód zmienionych stanów ludzi na psychopatów.
Wczoraj jeden z profesorów ksiądz mówi, że to sprawiedliwość dawać pieniądze dla ludzi kościoła. Ja mówię, że na myśleniu Boga nikomu nie zabiera się pieniędzy i nie żyje się za zabierane ludziom pieniądze tylko za zarobione przez siebie pieniądze.
Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucane zachowania i problemy to rozbieżne cele, a ja po przeczytaniu tego odkrycia natychmiast wiedziałam, że te rozbieżne cele to zdobywanie pieniędzy przy pomocy myślenia do okradania. Pomyślałam, że to przerażające jak dużo ludzi uważa za normalne życie z okradania ludzi.  Ludzie władzy i ludzie kościoła kupują za pieniądze zabrane ludziom lub wyłudzone od ludzi broń do zabijania ludzi. Mało, że żyją za pieniądze zabrane ludziom to wołają, że chcą ludzi mordować. To są sposoby myślenia ludzi na jakich Albert Einstein odkrył, że jest oparta energia śmierci i że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę.
Zauważyłam, że jak mówię do ludzi, że z tego co mówią Naukowcy Fizycy nie ma możliwości utrzymania życia na myśleniu narzuconym przez ludzi, to ludzie mówią, że tak na pewno będzie, ale nikt z nich nie mówi, że ma zamiar dobrze zachowywać się wobec ludzi i nie  żyć z ich okradania. Ci ludzie myślą, że to co ukradli jest ich, a życie się kończy, a ja im przekazuję, że cierpienie mają zapewnione i po śmierci i do czasu aż oddadzą to co ukradli i aż będą się wobec innych dobrze zachowywali.

                                                                                           Barbara Paul  
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz