wtorek, 31 marca 2015

BRAK U LUDZI ROZUMU NA WYMYŚLONYM MYŚLENIU

Stwórca dał ludziom rozum, gdyż Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Braku rozumu ludzie nabyli na wymyślonym przez siebie myśleniu. Ludzie którzy nie mają rozumu wypowiadają słowa i są to słowa inne jak w naturze mózgu. Te inne słowa jak słowa na jakich stworzył nas Stwórca to słowa do oszukiwania. Ludzie na tych słowach do oszukiwania mówią, że w świecie w którym mieli możliwość urodzenia się są u siebie. Stwórca im na to, że nie mają rozumu. Stwórca wykazuje w mózgu myślenie do oszukiwania, że człowiek na nim nie ma rozumu. Na braku rozumu ludzie są chorzy psychicznie i mają chore ciała, gdyż brak rozumu nie jest oparty na energii życia. 73% złej energii we wszechświecie opartej jest na braku rozumu u ludzi. Ludzie na tym braku rozumu mają w sobie poplątaną energię na jakiej są chorzy psychicznie i mają chore ciała. Prof. Maria Szulc mówi, że ludzie nie znają myślenia podświadomości, a ja odkryłam, że myślenia podświadomości nie znają ludzie którzy nie mają rozumu. Podświadomość jest oparta na rozumie. Podświadomość to stan człowieka oparty na mózgu który nie zna słów. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Zygmunt Freud odkrył tą podświadomość, że jest wyparta i stłumiona, ale nie widział, że przez ludzi, którzy nie mają rozumu. Tą cześć opartą na braku rozumu widział Karol Jung i się kłócił z Zygmuntem Freudem, że on uważa, że ludzie są stworzeni na braku rozumu. Naukowcy też odkryli, że w mózgu jest myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że jest to myślenie na jakim ludzie nie mają rozumu. Powinnam stanąć przy Egipskim Sfinksie w którym jego autor zaznaczył, że ma rozum. Niezmierna to rzadkość rozum u człowieka i bez wątpienia wiedział o tym autor Egipskiego Sfinksa. Platon mówi, że dowiedział się od Sokratesa, a Sokrates od Solona, że Wielcy Egipcjanie pochodzili z zatopionej Atlantydy, a ja odkryłam, że oni ocaleli, gdyż na rozumie w mózgu mieli energię życia. Ludzie bez rozumu zatonęli na energii śmierci. Albert Einstein też mówi, że na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę, a ja odkryłam, że te sposoby myślenia ludzi są oparte na braku rozumu. Odkryłam, że energia natury oczyszcza świat ze złej energii. Dlatego ludzie umierają na złej energii, gdyż podświadomość jej nie chce. Naukowcy Fizycy mówią o dwóch grawitacyjnych siłach, że ciekawe czy wygra grawitacyjna siła życia czy grawitacyjna siła śmierci. Ja widzę po ilości ludzi na moim blogu, że ludzie z rozumem to rzadkość jak znalezienie diamentu.
Brak rozumu u ludzi Stwórca mózgu wykazuje w umyśle nieświadomym na jakim ci ludzie zaburzają porządek. Zrównoważona energia na jakiej oparta jest natura wszechświata  jest oparta na porządku w myśleniu. Porządek w myśleniu ma człowiek który mówi prawdę, a zajmująca się wiedzą o podświadomości Maria Szulc mówi, że ludzie nie znają myślenia opartego na prawdzie. Ja odkryłam, że ludzie nie chcą znać myślenia opartego na prawdzie, a zatem już dobrze się czują na braku rozumu. Ci ludzie na braku rozumu wynagradzają się za pieniądze zabrane ludziom. Człowiek, który ma rozum sam pracuje na swoje życie, a nie zabiera komuś pieniądze. Myślenie narzucone przez ludzi pokazuje jak bardzo nieuczciwymi są ludzie. Nieuczciwi ludzie opierają się na kłamstwie i dlatego nie chcą słuchać o myśleniu opartym na prawdzie. Ja wskazuję, że ci ludzie nie mają rozumu, gdyż rozum ma tylko człowiek opierający się na prawdzie. Ludzie którzy nie mają rozumu mówią, że ich musi drugi człowiek prowadzić do Boga. Ja mówię, że Bóg nie stworzył ludzi prowadzących do Niego, gdyż wszyscy w naturze mózgu mają takie same myślenie. Myślenie ludzi którzy nie mają rozumu jest ukierunkowane na pieniądze i to na czyjeś pieniądze. Za zabrane ludziom pieniądze opowiadają im o dobrych zachowaniach, a uczą się mowy ciała ażeby nie było widać, że są źle zachowującymi się. Ludzie do tego stopnia nie mają rozumu, że wymyślone przez nich myślenie nazwali prawem. Inne prawo jak oparte na rozumie to prawo oparte na braku rozumu. Człowiek ma rozum lub nie ma rozumu w zależności od myślenia jakim się posługuje. Ludzie przeszli na wykonywanie myślenia wymyślonego przez ludzi kłamców i dane statystyczne podają, że ludzie na wymyślonym myśleniu mają tylko od 5 do 10% rozumu. Taki dorobek mają ludzie na wymyślonym przez siebie myśleniu. Ludzie mają tytuły naukowe oparte na wymyślonym myśleniu, czyli na braku rozumu. Na myśleniu naszego Stwórcy nie trzeba tytułów naukowych od ludzi, gdyż każdy ma rozum. Trzeba by przejrzeć te tytuły naukowe nadane przez ludzi czy ludzie mają na nich rozum. Ja widzę po wypowiadanych przez ludzi słowach czy mają rozum czy nie mają rozumu i nic im tytuł naukowy nadany przez ludzi nie pomoże jeśli wypowiadają słowa świadczące o braku rozumu. W naturze wszyscy mamy rozum, a w wyniku wypowiadania słów przez ludzi znalezienie człowieka z rozumem to jak znalezienie diamentu. Wypowiadanie przez ludzi innych słów jak są w naturze mózgu spowodowało powstanie ludzi bez rozumu. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym, a inne odkrycia naukowe pokazują, że są w mózgu inne słowa, a ja odkryłam, że to słowa oszustów. Odkryłam te słowa po ustanowionym prawie. Wygrywałam wszystkie sprawy gdyż jak ma się w mózgu prawdę to słowa do oszukiwania się nie zgadzają. Mówiłam w sądach, że rozwiążemy wszystkie problemy opierając się na naturalnym dla nas myśleniu, ale Sędziowie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na słowach ludzi władzy. Ludzie władzy uznali, że ludziom trzeba napisać, że mają prawo skarżyć się tylko na ich myśleniu opartym na kłamstwie, a na kłamstwie rozwiązań problemów nie ma.  Ludzie władzy jeszcze wymierzają ludziom kary za nie opieranie się na ich myśleniu opartym na kłamstwie. W naturze mózgu jest tylko jedno myślenie, a teraz Naukowcy odkryli, że to myślenie ludzi władzy i ludzi wykonujących myślenie władzy jest też w mózgu i mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że ludzie na tym myśleniu nie mają rozumu. Naukowcy odkryli, że ludzie na tym braku rozumu mają swoje systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że na nich psychika i ciało jęczą z psychicznego bólu. Ludzie mają jedno i drugie myślenie w mózgu i teraz najczęściej są tak pomieszani, że wypowiadają jak chcą prawdę, a jak chcą kłamstwo. Ludzie poznali słowa oparte na kłamstwie i to jest ich dorobek. Na tym dorobku ludzi słów opartych na kłamstwie ludzie mają swój inny umysł w mózgu gdyż oparty na braku rozumu. Zygmunt Freud mówi, że trzeba psychoanalizy do szukania od czego zachorowała psychika. Ja mówię, że szkoda na to czasu, gdyż kłamca chce oszukiwać. Dobrze robią psychiatrzy, ze dają leki na psychikę opartą na braku rozumu i trzeba bardzo dużo wyprodukować leków na brak rozumu, gdyż ludzie wykonują czynności na myśleniu ludzi którzy nie mają rozumu. Jak nie będzie lekarzy psychiatrów z rozumem to nieliczni z ludzi z rozumem będą żyli w świecie wariatów. Dobrze, że natura robi z tym porządek, gdyż to straszne dla ludzi z rozumem żyć w świecie wariatów. Jest wielu ludzi którzy chcą ludziom pomagać, a ludzie którym się pomaga mówią, że dla nich myślenie oparte na kłamstwie jest prawem. Czy zatem jest sens pomagać ludziom jak chcą być nienormalni. Jak ludzie przestają brać leki to powraca ich nienormalny stan. Ludzie władzy zabierają ludziom pieniądze na leczenie ludzi, którzy są nieuleczalni na myśleniu władzy. Ludzie kościoła mówią, że ludzie władzy mają się z nimi dzielić pieniędzmi zabranymi ludziom, a w modlitwie "Ojcze nasz" mówią "Bądź wola Twoja". Wola Boga jest oparta na myśleniu Boga, a nie ludzi władzy. Ludzie kościoła namawiają ludzi do wybierania ludzi jako władzy nad stworzeniami Boga. To prawidłowe, że skonstruowany przez Boga mózg wykazuje, że na myśleniu narzuconym przez człowieka człowiek nie ma rozumu.  
Brak rozumu z powietrza się nie wziął. W naturze mózgu jest rozum.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz