sobota, 31 października 2015

NIE MA LEKU NA SYSTEMY NEUROLOGICZNE OPARTE NA MYŚLENIU ZŁOCZYŃCY I WYKONUJĄCEGO WOLĘ ZŁOCZYŃCY

Mózg oddziela myślenie narzucone przez człowieka w mózgu i zajmują się tym myśleniem inne systemy neurologiczne. Z tego stanu opartego na systemach neurologicznych opartych na narzuconym myśleniu nie ma wyjścia. Dokąd w mózgu jest narzucone myślenie dotąd w ciele są systemy neurologiczne oparte na narzuconym myśleniu. To na tych systemach neurologicznych oparte jest cierpienie i śmierć. Jak człowiek nie naprawia uczynionego zła i nie zmienia myślenia na myślenie jakie jest w naturze mózgu to wyleczenia nie ma. Dobrze widzi, że tak jest dr Deepak Chopra który pisze, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Deepak Chopra pisze, że to jakieś chore wydarzenie jest przyczyną zmory pamięci na jaką medycyna nie ma leku. Ja odkryłam, że to chore wydarzenie jest oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka. Dr Zygmunt Freud widzi, że jest sprzeciw podświadomości, a ja odkryłam, że na myślenie na jakim człowiek wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu. Pokazuje to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że mózg wykazuje narzucone myślenie w innym miejscu jak myślenie jakie jest w naturze mózgu i wykazuje, że to myślenie jest do rozbieżnych celów i Naukowcy ci odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Na funkcjonowanie człowieka na rozbieżnych z naturą mózgu celach nie ma wyleczenia. Te rozbieżne z naturą mózgu cele są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Kiedy to odkryłam, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to przestały do mnie przychodzić podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon i Departamentu Zdrowia w Polsce. Na Uniwersytecie Cambridge zgadza się moje odkrycie, że cierpienie i śmierć są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu, gdyż mam stamtąd około 3000 podziękowań. Otrzymałam sprzeciw z Uniwersytetu Cambridge na mój artykuł zatytułowany, że podatki płaci się na energii uśmiercającej życie i przez kilka dni nie przychodziły podziękowania. Jest to niejasne ponieważ ja cały czas piszę, że wykonywanie woli ludzi władzy jest oparte na energii śmierci i podziękowania przychodziły. Kilka dni podziękowania nie przychodziły, ale nie wiem czy to jest prawdą ponieważ zarówno w czasie kiedy korzystałam z internetu w T-Mobile jak i teraz w Play to potrafią ukrywać przychodzące podziękowania. Była taka sytuacja kiedy jeszcze otrzymywałam podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon, a przestały przychodzić podziękowania z Uniwersytetu Cambridge i napisałam prośbę do Uniwersytetu Carnegie Mellon ażeby przesłali moje artykuły do Uniwersytetu Cambridge na które nie otrzymałam odpowiedzi i okazało się, że na wszystkie Uniwersytet Cambridge przysłał podziękowania. Zatem mamy do czynienia ze świadomym uśmiercaniem ludzi przez ludzi władzy. Świadczą też o tym dwa pisma przysłane mi z Departamentu Zdrowia w Polsce przez inną Dyrektor jak dwaj Dyrektorzy którzy przysyłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania. Ta nowa Dyrektor pisze, że jej się nie zgadza to co zgadzało się poprzednim dyrektorom. Świadczy też o tym reakcja Ministerstwa Zdrowia w tym miesiącu na moje jasne przedstawienie, że systemy neurologiczne uśmiercają życie na wykonywaniu narzuconego myślenia, przesłane mi do spamu jako niechciana wiadomość. To co jest napisane w tym spamie to odpowiedź z Ministerstwa Zdrowia i z poważaniem Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce. Nic więcej. Zatem ludzie zanoszą pieniądze ludziom, którzy świadomie ich uśmiercają. Śmierć jest oparta na systemach neurologicznych na jakich wykonuje się wolę człowieka. Jasno pokazuje to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Człowiek który ma rozum wie, że jego mózg, psychika i ciało nie są stworzone przez wybranych ludzi którym zanoszą pieniądze i których wolę wykonują. Dyrektorzy z Departamentu Zdrowia w roku 2011 to etyczni ludzie, którzy chcieli zdrowia ludzi. Ci Dyrektorzy oprócz przysłanych mi pism z wyrazami szacunku i uznania od każdego z nich z osobna Pana Wojciecha Kłosińskiego i Pana Marka Dąbrowskiego przysyłali do mnie co jakiś czas zapytania czego od nich oczekuję. W jednym z pism ci mądrzy Dyrektorzy piszą ażebym na drodze swoich zainteresowań wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm, że potrzeba 100.000 głosów na wybranie swojego reprezentanta Posła i że muszą być jakieś reguły. Odpisałam na to, że Biolog stojący na czele Genetyki Mitochondrialnej w Paryżu prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły i że zatem my na zapisach myślenia jakie jest w naturze mózgu wiemy jak należy się zachowywać na tych zapisach i regułach. Napisałam też, że odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i że na tych wypowiadanych innych słowach funkcjonujemy na systemach neurologicznych które uśmiercają nasze życie. Ci mądrzy Dyrektorzy przysłali mi na to jeszcze jedno pismo już tylko z wyrazami szacunku i uznania i co jakiś czas przysyłali pisma z zapytaniami czego od nich oczekuję. To moje oczekiwanie to powrót ludzi na myślenie natury na jakim człowiek funkcjonuje na energii życia. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Ja odkryłam, że tym kto wyparł podświadomość jest wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu. Wskazuję na tych ludzi wypowiadających inne słowa, że są w kościołach i zapraszają Papieży do swoich krajów. Ci ludzie wiedzą od Jezusa, że stworzył nas na słowach opartych na prawdzie. Wiedzą też, że Jezus mówił, że myślenie oparte na prawdzie jest oparte na emocjach miłości, gdyż mają napisy na obrazach z Jezusem, że wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Ludzie kościoła mówią "uczmy się miłości", a energii nie da się nauczyć. Miłość jest oparta na energii. Nienawiść też jest oparta na energii ale na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach przez człowieka. Skutek przejścia ludzi na wykonywanie woli wybranych ludzi to pełno na ziemi szpitali i w nich jęczących z zadanego bólu psychice ludzi na systemach neurologicznych na jakich wykonuje się wolę ludzi. Albert Einstein już kilkadziesiąt lat temu pisze, że na sposobach myślenia ludzi i szczególne w rządach grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę, a ci ludzie kpią sobie z tego. Źli ludzie wiedzą, że ludzie wierzą w Boga i pokazują im, że oni też bo są w kościołach i pokazują co mówi Papież. Ci źli ludzie wiedzą, że ludzie wiedzą, że Albert Einstein dokonał odkryć o energii wszechświata, ale nie mówią, że Albert Einstein mówi, że na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach oparta jest zła grawitacyjna siła jakiej skutkiem jest śmierć.
Jezus dobrze wiedział, że ludzie narzucający słowa to świadomi złoczyńcy, gdyż wiedział, że do wykonywania woli ludzi trzeba wymyślić inne myślenie jak myślenie na jakim wykonuje się wolę Stwórcy. Trzeba być wielkim łobuzem ażeby za otrzymanie życia zrobić sobie ludzi stworzonych na woli Stwórcy swoimi służącymi. Papież i inni kapłani i ludzie władzy często mówią, że człowiek ma służyć. Ja mówię, że człowiek na słowach Stwórcy jest wolnym, a nie służącym. Służącym jest człowiek ludzi narzucających słowa.
                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz