środa, 28 października 2015

MÓZG WYKAZUJE, ŻE W WYNIKU WYPOWIADANIA SŁÓW PRZEZ LUDZI POWSTALI LUDZIE Z BRAKIEM ROZUMU

W stanie mózgu który nie zna słów Naukowcy odkryli, że jest rozum. Naukowcy też odkryli, że w mózgu jest myślenie oparte na braku rozumu i że mózg wykazuje, że jest to myślenie do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że to myślenie jakie mózg wykazuje, że na nim człowiek nie ma rozumu to myślenie na jakim człowiek wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że na tym myśleniu jakie mózg wykazuje, że na nim człowiek nie ma rozumu jest zapisane, że to prawo ludzi. Ludzie wykonują to prawo ludzi i nabyli od ludzi którzy ustanowili to prawo braku rozumu. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta psychika z zawartymi w niej treściami, a ja odkryłam, że podświadomość wykazuje te treści które wyparły podświadomość, że na nich człowiek nie ma rozumu. Psychika i ciało są oparte na rozumie a ludzie opierają się na braku rozumu. Cały świat zachorował umysłowo i psychicznie na braku rozumu nabytym od ludzi którzy swoim myśleniem opartym na braku rozumu wyparli rozum.
                                                                                               Barbara Paul

1 komentarz:

  1. Zapraszam na mojego bloga, JA będę zaglądać tu zaciekawił mnie ten wpis...

    OdpowiedzUsuń