poniedziałek, 12 października 2015

GRAWITACYJNA SIŁA ŻYCIA ZGADZA SIĘ USUNĄĆ Z NAS NARZUCONE MYŚLENIE

W stanie mózgu który nie zna słów jesteśmy grawitacyjnymi siłami życia. Grawitacyjna siła życia jest oparta na rozumie. Wyjście z rozumu jest wyjściem z grawitacyjnej siły życia i wejściem w brak rozumu oparty na grawitacyjnej sile niszczącej życie.
Od dawna piszę, że czuję w sobie siłę która reaguje na wypowiadane przeze mnie słowa. Doskonale czuję jak wypowiadane przeze mnie słowa poruszają ciało. Poruszanie ciała to poruszanie energii, a zatem energia jest oparta na słowach. Energia jaka jest w naturze wszechświata jest oparta na słowach Stwórcy tej energii. Ludzie na słowach w naturze mózgu są energią opartą na rozumie Stwórcy. Ten stan potwierdza odkrycie naukowe, które mówi, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Na emocjach oparte jest nasze ciało, a emocje na rozumie, a zatem ciało jest oparte na rozumie. W stanie natury ciało jest w zgodzie z rozumem. Narzucenie myślenia powoduje zaburzenie zgodności ciała z rozumem. Niezgodność ciała z rozumem jest oparta na oparciu ciała na braku rozumu. Odkrycia naukowe nam to pokazują, że w stanie mózgu który nie zna słów mamy w mózgu rozum i na tym rozumie oparte ciało na systemach neurologicznych. Naukowcy, którzy odkryli, że są systemy neurologiczne zajmujące się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów odkryli systemy neurologiczne oparte na braku rozumu. Ja odkryłam, że wykazywane przez mózg narzucane zachowania i problemy są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Zatem odkryłam, że systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach zajmują się myśleniem opartym na braku rozumu. Mózg jak widać wie jakie myślenie jest oparte na rozumie, a jakie jest oparte na braku rozumu. To myślenie jest przyczyną, że człowiek ma rozum, albo nie ma rozumu. Mózg wie na jakim myśleniu człowiek ma rozum, a na jakim myśleniu nie ma rozumu. Wyszliśmy z rozumu narzuceniem myślenia i ja wskazuję na stan ludzi, którzy mówią, że dla nich prawem jest myślenie oparte na braku rozumu. Człowiek, który mówi, że wymyślił myślenie i nazwał je prawem nie ma rozumu. Ludzie umysłowo chorzy osiągnęli na ziemi wielki sukces, gdyż niczego nie użyli do osiągnięcia tego sukcesu poza wymyślonym myśleniem. Ten sukces ludzie umysłowo chorzy osiągnęli dzięki oszukiwaniu, że dają dobro. Ludzie kościoła skądś wiedzą, że jest niby niewidzialny szatna namawiający do czynienia zła, a ja mówię, że Bóg nie stworzył nikogo poza ludźmi którym dał możliwość wypowiadania słów. Wskazuję na mózg, że Stwórca mózgu wie kto co robi przy pomocy myślenia. Stwórca wiedział, że występując przeciwko ludziom narzucającym słowa występuje przeciwko tym szatanom którzy namówili prawie wszystkich ludzi na przejście na posługiwanie się narzuconym myśleniem. Mózg wykazuje narzucone myślenie w umyśle nieświadomym opartym na braku rozumu, a więc to Stwórca decyduje o stanie człowieka w oparciu o jego myślenie. To Stwórca mózgu zdecydował ażeby mózg wykazywał na rozumie posługiwanie się Jego myśleniem, a na braku rozumu posługiwanie się narzuconym myśleniem przez człowieka. Dzisiaj na całym świecie mamy ludzi stojących na czele mienia Stwórcy opartych na braku rozumu. Mnie nigdy by nikt nie namówił na to ażebym stanęła na czele ludzi opartych na braku rozumu. Ludzie wykonujący prawo ludzi nabywają braku rozumu, gdyż rozum i brak rozumu oparte są na myśleniu. W kogo myślenie się wchodzi staje się służącym tego w kogo myślenie się wchodzi. Na myśleniu Stwórcy ludzie są wolnymi. W programach telewizyjnych o podróżnikach widzimy ludzi napotykających na nie pozwalanie im na korzystanie z ziemi. Ludzie bez rozumu mówią, że ziemia jest ich i trzeba ją od nich kupić to będzie się miało. Ludzie bez rozumu nabyli ziemi przy pomocy myślenia do oszukiwania i bardzo dobrze, że są umysłowo chorzy. Ludzie umysłowo zdrowi mówią o swoim mieniu, że jest ich. Na ziemi nie ma ziemi należącej do ludzi, ale ludzie którzy mają rozum widzą, że jeśli ktoś mieszka na jakiejś ziemi to nie będzie go z niej wyrzucał, gdyż to nie jest jego ziemia. Ludzie bez rozumu wyrzucają ludzi z ziemi o której mówią, że jest ich. Myślenie jest oparte na energii i człowiek który coś wytworzył z energii ma rzecz wytworzoną na jego myśleniu. Ludzie narzucający myślenie wymyślili, że to co wytworzył Stwórca i inni ludzi jest ich, a mózg ich wykazuje, że są umysłowo chorzy. Mózg też wykazuje zmieniony stan człowieka posługującego się wymyślonym myśleniem, że to stan złodzieja. Złodziej używa myślenia do nazwania Czyjegoś mienia swoim. Pełno na ziemi mamy ludzi mówiących, że to co jest na ziemi jest ich, a mózg ich wykazuje, że nie mają rozumu. Człowiek na braku rozumu jest umysłowo chory, a ponieważ odczuwanie nie istnieje bez rozumu to na braku rozumu człowiek jest też psychicznie chory. W programie "Kultura" zatytułowanym "Hala Odlotów" usłyszałam kiedyś, że muszą zapytać Polityków jakiej Kultury od nich oczekują. Ja mówię, że człowiek posługujący się myśleniem do oszukiwania nie ma żadnej kultury. Mózg wykazuje sprzeciw na narzucone zachowania i wykonywanie narzuconych zachowań, a ja odkryłam, że to na wypowiadaniu słów na jakich człowiek jest źle zachowującym się. Wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu kłamca. Mózg jak widać oddziela człowieka pod względem wypowiadania słów i wypowiadanie innych słów jak oparte na rozumie wykazuje na braku rozumu. Ażeby człowiek nabył braku rozumu to musi wejść w myślenie człowieka opartego na braku rozumu. Ludzie wykonujący prawo ludzi weszli w myślenie oparte na braku rozumu i mamy pełno ludzi opartych na braku rozumu. Ludzie to jedyne stworzenia w naturze którzy nie mają rozumu. Brak rozumu jest oparty na innych słowach jak rozum. Ludzie którzy nie mają rozumu mówią, że dla nich jest prawem wykonywanie woli człowieka. Wolę człowieka wykonuje się na innych słowach jak wolę Stwórcy, a mózg wykazuje wypowiadanie innych słów na umyśle opartym na barku rozumu. Dr psychiatra Karol Jung był tak przekonany, że ludzie są w naturze oparci na braku rozumu, że kłócił się z dr psychiatrą Zygmuntem Freudem o to, że odkrytą przez Zygmunta Freuda podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami, a ja odkryłam, że tą psychikę opartą na rozumie wyparł brak rozumu oparty na innych słowach jak oparty jest rozum. Występowałam przed sądami i wygrywałam wszystkie sprawy, a dane o przegranych mówią, że ponad 99,5% ludzi skarży się niezgodnie z myśleniem ludzi władzy. Ja odkryłam, że niezgodne z myśleniem opartym na rozumie jest myślenie oparte na braku rozumu. Kiedyś zobaczyłam duży tytuł w gazecie "Przechytrzyć Boga", a ja odkryłam, że ten kto mówi, że przechytrzył Boga jest umysłowo chory. Odkryłam, że prawo ludzi jest oparte na myśleniu opartym na braku rozumu w mózgu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Odkryłam, że to złodziej posługuje się innymi słowami przy pomocy których okrada. Myślenie jakie jest w naturze mózgu jest myśleniem na jakim zachowuje się uczciwie, a prawo ludzi jest oparte na nazwaniu prawem słów przy pomocy których się okrada. Ludzie którzy są złodziejami mówią, że umowa to wykonywanie ich słów. Dużo mamy ludzi złodziei gdyż prawo ludzi jest oparte na słowach do okradania. To wielki wstyd dla ludzi być stworzonymi uczciwymi, a z nabycia złodziejami.
Ludzie wykonujący prawo ludzi nabyli przekonań o normalności okradania. My mamy przekonania z natury oparte na uczciwości, a z nabycia na nieuczciwości. Mnie się nie zgadzało to myślenie do okradania i pisałam i mówiłam do ludzi, ażeby nie opierać się na tym myśleniu i że nasza anatomia jest oparta na wypowiadaniu prawdy, ale prawie nikt nie chciał o tym słuchać. Jest to dowodem na to, że ludzie mają silne przekonania oparte na myśleniu do oszukiwania. Nasze ciało jest oparte na myśleniu na jakim zachowujemy się uczciwie i od nieuczciwości zachorowało.
Naukowcy wiedzą, że w naturze wszechświata jest tylko grawitacyjna siła życia. Ludzie w stanie natury są grawitacyjnymi siłami życia opartymi na rozumie. Odkryłam, że grawitacyjna siła życia jest rozumiejąca i powiedziałam do niej ażeby usunęła ze mnie narzucone myślenie. Odkryłam, że grawitacyjna siła życia wie czy nasze myślenie jest z nią zgodne i jak jest zgodne to wykonuje naszą wolę. Odkryłam zatem, że siła o jakiej mówią przekazy o ludziach z okresu Starożytności, że czynili przy jej pomocy cuda to nie żadna siła cudowna tylko naturalna nasza siła wykonująca naszą wolę na rozumie w mózgu. Odkryłam też, że na myśleniu narzuconym przez człowieka powstała w człowieku też grawitacyjna siła, ale oparta na braku rozumu i wykonuje dla człowieka słowa oparte na kłamstwie. Różne grawitacyjne siły są oparte na różnym myśleniu. Grawitacyjna siła to energia i ona jest oparta na słowach. Wykonywaniem czynności na energii realizujemy dla siebie swoje słowa.

                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz