czwartek, 15 października 2015

CHOROBA PSYCHICZNA I CIAŁA JEST OPARTA NA SŁOWACH DO CZYNIENIA ZŁA

Zdrowa psychika i zdrowe ciało są oparte na słowach do czynienia dobra jakie są w naturze mózgu. Chora psychika i chore ciało są oparte na słowach narzuconych przez człowieka. Mózg wykazuje słowa narzucone przez człowieka, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że do czynienia zła. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Dla mnie nie ma już kto przyznać Nagrody Nobla za  odkrycie, że te czynności od jakich zmienia się anatomia to czynności wykonywane na słowach do czynienia zła. Napisałam o tym do ludzi nauki tysiące pism przez ponad dwadzieścia lat. Już w momencie w którym usłyszałam o przyznaniu Nagrody Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela  napisałam do niego i innych ludzi nauki, ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości, kościoła, dziennikarzy i ogromnej ilości innych ludzi, że czynności od jakich zmieniona jest anatomia wykonywane są na słowach do czynienia zła i że mózg robi sprzeciw na słowa do czynienie zła. Napisałam, że na tych słowach do czynienia zła ludzie funkcjonują na innych systemach neurologicznych, a co odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Na te moje około trzech tysięcy pism, a może i więcej jest milczenie. To milczenie jest milczeniem złoczyńców. Ja nie chcę nagrody żadnej od złoczyńców.
Z odkryć naukowych wynika, że jakby wszyscy ludzie wykonują czynności na słowach do czynienia zła.
Ciekawe kto jest w stanie wyleczyć z psychicznej choroby, myślę, że 99% ludzi. Zygmunt Freud musiał odkryć podświadomość opartą na rozumie, a Karol Jung kłócił się z nim, że on uważał, że dla ludzi normalnym jest brak rozumu. Szkoda, że nie żyje już Karol Jung bo dowiedziałby się o odkryciu naukowym które mówi, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Szkoda też, że nie żyje Zygmunt Freud bo dowiedziałby się, że odkrył podświadomość opartą na rozumie. Ci dwaj lekarze psychiatrzy mieli do czynienia z ludźmi chorymi psychicznie opartymi na umyśle nieświadomym na jakim Karol Jung wskazuje, że  człowiek nie wie co robi i nie wie dokąd idzie. Zygmunt Freud odkrył w mózgu rozum, a na nim człowiek wie dokąd idzie i co robi. Zygmunt Freud mówi, że ludzi należy leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja odkryłam, że ta psychoanaliza polega na odkryciu myślenia opartego na kłamstwie na jakim dla chorego psychicznie normalnym jest czynienie zła. Ja wskazuję, że ludzi chorych psychicznie przywozi się do szpitali agresywnymi, których trzeba wiązać lub wzywać do pomocy policję, gdyż czynią zło. Wskazuję, że po pobycie w szpitalu psychiatrycznym pod opieką lekarza który ma rozum chory powraca na emocje naturalne dla psychiki i wychodzi ze szpitala dobry dla ludzi dla których był zły. Leki pomagają, ale myśli do czynienia zła pozostały w mózgu i jeśli chory nie bierze leków to s powrotem zaczyna zachowywać się agresywnie i wykonywać czynności zła i znowu idzie i nie wie dokąd. To samo dotyczy wszystkich chorób ciała, że one są uśpione lekami, a jak człowiek nie ma leku to ciało boli na słowach do czynienia zła na jakich oparta jest choroba. Lekarze wycinają choroby, ale nie wycinają słów do czynienia zła. Stan choroby psychicznej i ciała jest prawie u wszystkich ludzi, gdyż ludzie ustanowili prawem słowa do czynienia zła. Jak odbierałam w sądach ukradzione ludziom pieniądze przy pomocy nazwania myśli do czynienia zła prawem to oskarżyli mnie, że nie postępuję zgodnie z prawem. Samo nazwanie myślenia prawem jest dowodem umysłowej choroby. Człowiek zdrowy umysłowo ustanawia prawo w oparciu o prawo do mienia, a ludzie nazwali prawem myślenie oparte na kłamstwie. Ogromna ilość ludzi kłamców mówi, że dla nich jest prawem nazwanie myślenia opartego na kłamstwie prawem. Ludzie zatem powinni mówić, że postępują zgodnie z nazwaniem myślenia opartego na kłamstwie prawem.
W stanie myślenia jakie jest w naturze mózgu to myślenie jest oparte na prawie do mienia jakim jest człowiek. Człowiek jest stworzony na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i prawo do człowieka ma Ten Kogo jest to myślenie.
Dr Deepak Chopra używa powiedzenia schizofrenik na chodzie. Ten oparty na rozumie lekarz wie co mówi. Ja odkryłam, że wszyscy ludzie wykonujący prawo ludzi są schizofrenikami na chodzie. Pewna Pani Psycholog powiedziała do mnie, że człowiek nie wie w którym momencie zacznie mówić od rzeczy i nie będzie wiedział dokąd idzie i co robi. Odpowiedziałam, że mnie to nie spotka. Wstała i wyszła. Ja mówię, że nie wie w którym momencie  zacznie mówić od rzeczy i nie będzie wiedział co robi człowiek  który ma w mózgu myślenie oparte na kłamstwie. Ja wskazuję, że całe prawo jest oparte na kłamstwie, a więc ludzie którzy je wykonują w każdym momencie mogą nie wiedzieć dokąd idą i co robią. Z ogromną ilością ludzi już tak jest. Każda śmierć jest oparta na systemach neurologicznych opartych na słowach opartych na kłamstwie. Ludzie oparci na kłamstwie nie wiedzą dokąd idą i co robią ponieważ myślenie oparte na kłamstwie nie ma oparcia w stanie rzeczywistym. Ludzie którzy mówią prawdę wiedzą, że to co mówią ma oparcie w rzeczy, a ludzie którzy kłamią wymyślili myślenie, a na wymyślonym myśleniu nie wie się o co chodzi i dokąd idzie. Na wykonywaniu myślenia kościoła też ludzie nie wiedzą o co chodzi i dokąd idą jeśli wierzą w kłamstwo. Opowiadanie, że ktoś coś widział i ktoś uznał to za święte to nie jest oparcie na prawdzie, a człowiek na wymyślonym myśleniu nie wie o co chodzi. Jezus ludzi ostrzegł przed wykonywaniem narzuconych słów. Narzucone słowa nie mają oparcia w stanie rzeczywistym i człowiek oparty na narzuconych słowach nie wie o co chodzi. Ludzie władzy mówią o mieniu jakie jest na ziemi, że jest ich przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. To myślenie oparte na kłamstwie nie ma oparcia w rzeczy, gdyż nie jest prawdą, że mienie jakie jest na ziemi jest ludzi. Chodzą zatem ludzie na wymyślonym przez siebie myśleniu na jakim mówią, że to co jest Czyjeś jest ich a na tym myśleniu które nie ma oparcia w prawdzie są umysłowo  i psychicznie chorzy. Zygmunt Freud mówi, że choroba psychiczna jest skutkiem urazu psychicznego. Ordynator Szpitala Psychiatrycznego który zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej musiał widzieć przyczynę tego urazu psychicznego w wyniku dowiedzenia się przez kontrolowanych, że kontrolujący napisali im, że mienie jakie mają należy do nich. Złodziej użył myślenia opartego na kłamstwie do przejęcia mienia. Ja wskazuję, że zarówno złodziej jak i okradziony są psychicznie chorzy pod względem myślenia opartego na kłamstwie. Kontrolujący opiera się na kłamstwie, a kontrolowany zgodził się nazywać myślenie oparte na kłamstwie prawem i obydwaj zachorowali psychicznie. Ja nie raz widziałam w szpitalach psychiatrycznych leżących obok siebie urzędnika urzędu skarbowego i kontrolowanego przez urzędnika skarbowego. Lekarze psychiatrzy muszą prawie cały świat przebudować na zakład psychiatryczny. Tym lekarzom nie będzie miał kto płacić i już jest źle bo nie ma pieniędzy. Umysłowo chorzy ludzie stojący na czele władzy wymyślają, że trzeba zorganizować jakąś wojnę i wymordować ludzi którzy nie pracują. Hitler mordował umysłowo chorych, czyli tych co wykonywali jego wolę. Hitler był chory na schizofrenię. Ludzie nauki odkryli, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby. Ja mówię, że oni te predyspozycje mają na myśleniu opartym na kłamstwie jakie mają z nabycia od siebie w mózgu. Mózg myślenie pod względem użycia oddziela. Choroby utrzymują się na systemach neurologicznych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Myślenie do rozbieżnych celów to myślenie oparte na kłamstwie, a  całe prawo ludzi i prawo kościoła są oparte na kłamstwie.
Lekarzy psychiatrów potrzeba ogromnie dużo, ale jeśli lekarze biorą pieniądze od ludzi umysłowo chorych to też są chorzy psychicznie. Branie wynagrodzenia od człowieka który zabrał te pieniądze choremu to umysłowa choroba. Pomagać jest ładnie, ale z zabranych komuś pieniędzy to nie jest pomoc tylko złodziejstwo i przemoc.  Każdy sam potrafi płacić temu komu należy zapłacić, a nie za pieniądze płacone niby dla siebie utrzymywać ludzi niepotrzebnych. Należy płacić ludziom którzy dla nas wykonują czynności.

                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz