środa, 21 października 2015

TAJEMNICZE POCHODZENIE MYŚLENIA NA JAKIM WYKONUJE SIĘ WOLĘ CZŁOWIEKA

Albert Einstein odkrył, że energia w naturze wszechświata jest oparta na zrównoważonej energii i że zakrzywienie w energii jest oparte na sposobach myślenia ludzi i szczególne w rządach. Albert Einstein też pisze, że chciałby poznać myśli Boga.
Albert Einstein dobrze chciałby poznać myśli Boga, gdyż ja odkryłam, że na myślach Boga jakie są w naturze mózgu w człowieku jest zrównoważona energia i odkryłam, że w człowieku na narzuconych słowach w mózgu jest zakrzywiona energia. Odkryłam też, że Albert Einstein ma rację, że zakrzywienie w energii jest oparte na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, gdyż na sposobach myślenia ludzi oparte jest oszukiwanie. Na słowach Stwórcy odkryłam, że człowiek zachowuje się wobec innych uczciwie, a na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów człowiek oszukuje człowieka. W tej chwili na moim blogu wykazują, że tylko jedenaście ludzi nie jest oszustami. Na tym myśleniu do oszukiwania ludzie oszuści wprowadzili na ziemi inne prawo jak Stwórca, gdyż na innym myśleniu. To inne myślenie na jakim jest oparte prawo ludzi to myślenie do oszukiwania. Myślenie do oszukiwania jest na zakrzywionej energii i jak ludzie wykonują to myślenie to w nich też zakrzywia się energia. Ja mówię, że każdy człowiek który ma rozum jak stworzyłby człowieka to też nie pozwoliłby ażeby ten kogo stworzył naciągał innych ludzi na przejście na wykonywanie wymyślonego przez niego myślenia. Stwórca nie pozwala i każdy oszust i wykonujący słowa oszusta ma w sobie zakrzywioną energię na jakiej psychika i ciało cierpią. Oszuści robią co mogą ażeby ludzie nie dowiedzieli się, że ich okradają i zabijają i pokazują na moim blogu, że tylko jedenaście osób wie o tym co ja piszę. W kościołach widzimy, że są miliony ludzi, a internet też jest na cały świat. Odkryłam, że jak się powie tym ludziom których miliony modli się w kościołach o myśleniu Boga to się obrażają. Ludzie mówią, że niby mają rozum, a zatem powinni wyjaśnić ten fenomen, że na myśleniu Boga jest na moim blogu w tej chwili jedenaście osób, a ludzi w kościołach na całym świecie podają, że to miliardy. Podają, że samych ludzi na religii chrześcijańskiej jest miliard dwieście milionów. Ja próbowałam powiedzieć o myśleniu Boga jakie jest w naturze mózgu do ogromnej ilości ludzi i nikt z nich nie chciał posługiwać się myśleniem Boga. Prof. Maria Szulc pisze, że myślenie odkrytej przez dr psychiatrę Zygmunta Freuda podświadomości jest ludziom nieznane. Ja mówię, że w naturze jest tylko podświadomość oparta na słowach jakie są w naturze mózgu, a zatem ludzie powinni powiedzieć skąd znają inne myślenie. Naukowcy odkryli, że w mózgu jest to inne myślenie ale mózg wykazuje je na umyśle nieświadomym opartym na braku rozumu. Naukowcy występujący w 39-odcinkowym programie "Bliżej Prawdy" którzy są najczęściej Laureatami Nagrody Nobla mówią, że to wiedza przyczyni się do odkrycia prawdy. Jednego Laureata Nagrody Nobla widziałam na twitterze czytającego to co piszę. Do programu "Bliżej prawdy" piszę, że odkryłam poszukiwany przez Neurobiologa Roberta Lawrence Kuhn umysł świadomy i że w naturze istnieje tylko umysł świadomy oparty na rozumie w mózgu który nie zna słów. Wśród Obserwatorów opartych na rozumie widzę u mnie na twitterze spośród ludzi nauki prof. Takeda Hroyuki który dokonał wielkich odkryć i można o nich przeczytać, gdyż podaje je na twitterze. Antonei B Csoka, zajmującego się genami w Departamencie Anatomii na Uniwersytecie Harvarda. Petera Edwardsa profesora chemii nieorganicznej na Uniwersytecie Oxford i wielu innych ludzi których ludzie bez rozumu jeszcze nie wymazali spośród Obserwatorów u mnie na twitterze opartych na rozumie. W Departamencie Zdrowia w Polsce byli też dwaj Dyrektorzy którym zgadzała się ich wiedza o anatomii z myśleniem jakie odkryłam, że jest w naturze mózgu. Ludzie zajmujący się uśmiercaniem anatomii ich zwolnili. Każdy ma swoje myślenie jeśli wyszedł z opartego na rozumie myślenia Stwórcy.
Albert Einstein niewątpliwie łapał się za głowę i wołał, że nie należy zaprzestawać w uświadamianiu ludziom grożącej na niewyobrażalną skalę katastrofy, a ja odkryłam, że świadomość ma tylko człowiek oparty na rozumie, a do ludzi którzy nie mają rozumu nie ma możliwości przemówienia bo nie rozumieją. Ja chciałabym ażeby ktoś z ludzi powiedział mi skąd pochodzi myślenie na jakim wykonuje się wolę ludzi. Mózg wykazuje to tajemnicze myślenie na umyśle opartym na braku rozumu.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz