środa, 28 października 2015

NA WYKONYWANIU WOLI LUDZI POWSTALI GŁUPI LUDZIE

Na wykonywaniu woli Stwórcy ludzi mają rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Naukowcy też odkryli, że w mózg wykazuje, że są w nim narzucane zachowania i problemy i że są one do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że na tych narzuconych zachowaniach i problemach są głupi ludzie.  Ci głupi ludzie to ludzie którzy wyparli podświadomość opartą na rozumie i funkcjonują na braku rozumu. Ludzie którzy nie mają rozumu mówią, że w naturze mózgu jest myślenie ludzi których wolę wykonują, a ja mówię, że wykonywanie woli ludzi jest oparte na braku rozumu. Mózg w stanie w którym nie zna słów oparty jest na rozumie. Ja nie wykonuję woli ludzi i mam rozum. Ludzie których znam i mają rozum też nie wykonują woli ludzi, ale oni są niezwykłą rzadkością. Prawie wszyscy ludzie wykonują wolę ludzi i nabyli braku rozumu. Ludzie którzy opierają się na myśleniu Stwórcy mają rozum, a ludzie którzy przeszli na wykonywanie woli ludzi nabyli od ludzi którzy nie mają rozumu braku rozumu. Ludzie bez rozumu przy pomocy urządzeń mechanicznych leczą ciało stworzone na rozumie. Ludzie bez rozumu mówią, że ich człowiek przyszłości zamiast uczuć będzie miał drewno i blachy gdyż mówią, że będzie na protezach. Dobrze, że Albert Einstein odkrył, że na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach będzie katastrofa na niewyobrażalną skalę i że to samo odkryli inni Fizycy którzy mówią, że nie ma już możliwości utrzymania życia na ziemi. Albert Einstein mówi, że to na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, a ja mówię, że na braku rozumu.
W stanie mózgu który nie zna słów ludzie mieli rozum, a teraz na wykonywaniu woli ludzi mózg wykazuje, że nie mają rozumu.
Ludzie którzy mają rozum ocaleją i będą mogli wybudować Sfinksa z rozumną ludzką twarzą jak ocaleli po zatopionej Atlantydzie słusznie nazywani Wielkimi Egipcjanie.
W tej chwili na moim blogu pokazują ludzi z rozumem, że jest siedemnastu. Dokąd nie wiedzieli, że odkryłam myślenie oparte na rozumie to pokazywali, że ludzie którym zgadza się myślenie oparte na rozumie są z około stu krajów świata.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz