poniedziałek, 12 października 2015

WYKONYWANIE NARZUCONYCH SŁÓW TO PRACA DLA ZŁOCZYŃCY

Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności.
Anatomia jest oparta na wykonywaniu czynności na woli Stwórcy anatomii. Czynności na jakich wykonuje się wolę Stwórcy wykonuje się na słowach jakie są w naturze mózgu.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w człowieku są systemy neurologiczne które zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami i że mózg wykazuje te narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele. Ja odkryłam, że te rozbieżne cele są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Skutkiem tego było zaprzestanie przysyłania mi podziękowań przez biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Zanim napisałam, że narzucane zachowania i wykonywanie narzuconych zachowań to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu otrzymywałam podziękowania na moje odkrycia i otrzymałam ich z Uniwersytetu Carnegie Mellon około czterystu. Z Uniwersytetu Carnegie Mellon nie otrzymuję podziękowań od momentu w którym napisałam, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, ale na Uniwersytecie Carnegie Mellon czytają to co piszę chociaż niby się ze mną nie zgadzają, gdyż jak napisałam, że dzisiaj otrzymałam zawiadomienie, że Uniwersytet Cambridge nie zgodził się z tym co piszę to oni pierwszy raz przysłali mi zawiadomienie, że oni też nie zgadzają się z tym co piszę.
Z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce również otrzymywałam pisma z wyrazami szacunku i uznania i od czasu do czasu pisma z zapytaniami czego od nich oczekuję, a od czasu napisania przeze mnie, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu otrzymałam dwa pisma od nowej dyrektor która pisze, że jej się nie zgadza, że systemy neurologiczne na narzuconych słowach zadają cierpienie i śmierć. Poprzednim dyrektorom się zgadzało. Napisałam, że to nie ja odkryłam, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma narzucający zachowania i wykonujący narzucane zachowania, gdyż Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, a ja odkryłam, że te narzucane zachowania i problemy na jakie mózg robi sprzeciw to wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu. Napisałam, że ja natychmiast wiedziałam, że te narzucone zachowania i problemy to narzucone słowa, gdyż tak jak mózg też przeciwko narzuconym słowom występowałam przed sądami. Ja na słowach jakie są w naturze mózgu odbierałam ludziom ukradzione im pieniądze przy pomocy nazwania innych słów jak są w naturze mózgu prawem. Odkryłam coś przerażającego, gdyż uśmiercanie ludzi przy pomocy wymuszania od nich wykonywania narzuconych słów. Anatomia jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu, a ludzie wykonują czynności na słowach ludzi jakich nie zna anatomia. Skutek tego wykonywania narzuconych słów przez anatomię to dokonywanie uśmiercania anatomii przy pomocy zadawania jej cierpienia. Uniwersytet Cambridge przysłał mi około trzech tysięcy podziękowań, a dzisiaj otrzymałam zawiadomienie, że Uniwersytet Cambridge niby nie chce lub nie zgadza się ze mną. Na co jest to niby nie zgadzanie się to mój artykuł zatytułowany, że Płacenie podatków jest na energii śmierci. Ja piszę, że w stanie mózgu który nie zna słów nie ma wykonywania prawa ludzi. Niewyobrażalnego zła narobili na ziemi ludzie złoczyńcy dla których ludzie zadają cierpienie i śmierć swojej psychice i ciału. Wytworzyć tyle energii śmierci, że Naukowcy mówią, że nie ma już możliwości utrzymania życia na ziemi to niewyobrażalne cierpienie i śmierć zadane wymuszaniem wykonywania wymyślonych i narzuconych słów przez złych ludzi. Albert Einstein mówi do tych złych ludzi, że na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę a oni jeszcze dzisiaj robią wszystko ażeby ludzie wykonywali ich wolę jaka zadaje ich psychice i ciału cierpienie i śmierć. Zachęcam ludzi, że jak spotkają człowieka który mówi, że ma od niego kupić ziemię to niech na niego wyślą psy i inne zwierzęta. Zwierzęta wiedzą jacy ludzie są złymi, gdyż czują. Nie wykonywać myślenia tych morderców życia. To paskudztwo uśmiercające życie przychodzi jeszcze kontrolować ludzi czy nie ukryli przed nimi czegoś co wypracowali. Stwórca robi sprzeciw na narzucone myślenie i po to przyszedł na ziemię ażeby powiedzieć ludziom, że ludzie narzucający słowa są złodziejami i bandytami. Złoczyńcy działają przy pomocy zadawania cierpienia narzuconymi słowami. Jak człowiek długo wykonuje narzucone słowa to cierpi i z czasem umiera. Złoczyńcy przysyłają do mnie na moje dwa adresy listy pisane ręcznie tym samym pismem, że proszą o pilny kontakt pod numerem telefonu i w każdym piśmie jest inny numer telefonu jak: 733 394 119, 537 631 193, jak 733 811 263. Podkreślają, że to ważne i trzy wykrzykniki, a nie piszą kim są. W internecie podają, że nie tylko ja poszukuję kto kryje się za tymi numerami. Zadzwoniłam na numer 733 811 263 i usłyszałam, że niby prowadzą badania o atmosferę pogodową i jak odczuwa zdrowie tą pogodę. Mózg wykazuje, że narzucający zachowania ma rozbieżne cele. Ci ludzie piszą, że to pilne i ważne do nich zadzwonić, a to dla mnie nie jest ważne ani pilne. Ludzie narzucający słowa zaburzają ludziom psychiczny spokój ażeby ich wykończyć psychicznie. Wszyscy ludzie wymuszający wykonywania narzuconych słów zadają ludziom cierpienie zaburzaniem im psychicznego spokoju. Pełno złoczyńców na ziemi dokonujących powolnego uśmiercania psychiki przy pomocy narzuconych słów. Nie należy wykonywać narzuconych słów, gdyż to narzucający słowa namawia na wykonywanie jego słów ażeby uśmiercać psychikę człowieka. Tak samo dokonują uśmiercania psychiki ludzie z firm windykacyjnych zaburzających psychiczny spokój telefonami i dzwonieniem do ludzi, że niby nie mogą się dodzwonić. Jedna a moich klientek straciła pokarm bo dzwonili do niej w porze jak karmiła dziecko. Ludzie narzucający słowa wymierzają kary za zatrudnianie kobiet w ciąży, a mówią, że są czyniącymi dobro dla ludzi. Tak samo dokonują uśmiercania psychiki komornicy i urzędnicy przysyłający wezwania do dawania im pieniędzy. Nasza psychika i ciało nie są oparte na wymyślonych słowach przez ludzi i cierpi i umiera.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz