wtorek, 13 października 2015

INNA WOLA JAK STWÓRCY, TO WOLA ZADAWANIA CIERPIENIA I ŚMIERCI

Dobre emocje i życie są oparte na systemach neurologicznych na jakich wykonuje się wolę Stwórcy. Stwórca dobrze zrobił umieszczając narzuconą wolę przez człowieka na systemach neurologicznych na jakich jest odczuwanie cierpienia i śmierć. Stwórca oddziela w mózgu myślenie oparte na Jego woli, od myślenia opartego na woli narzuconej przez człowieka. Wola wykonywana jest na systemach neurologicznych i wola Stwórcy jest wykonywana na systemach neurologicznych opartych na Jego myśleniu, a inna wola człowieka jest wykonywana na systemach neurologicznych na jakich wykonuje się myślenie narzucone przez człowieka. Zatem każdy ma takie odczuwanie jak myślenie w mózgu. Ja przedstawiłam dowody na to, że ludzie władzy chcą zadawania cierpienia i również ludzie kościoła i funkcjonują na swoim myśleniu. Na myśleniu Stwórcy funkcjonuje człowiek oparty na woli czynienia dobra. Inne prawo ludzi jak prawo Stwórcy jest oparte na innej woli i stąd znalazło się na ziemi Stwórcy inne myślenie ludzi. Okrycie Naukowców  z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazało nam, że Stwórca wykazuje wykonywanie narzuconej woli na systemach neurologicznych opartych na narzuconej woli przez człowieka. Stwórca nie kłóci się i nie bije o to ażeby wykonywać Jego myślenie tylko postanowił, że masz człowieku i wykonuj sobie narzucone przez siebie myślenie. Jak ludzie mi mówią o zadawanym im cierpieniu przez ludzi władzy to mówię ażeby nie wykonywać ich myślenia to nie będą cierpieli. Człowiek który ma rozum wie, że ludzie władzy nie stworzyli jego mózgu, serca, wątroby, nóg, rąk, no i wszystkiego innego na czym oparte jest ciało. Ludzie nie stworzyli energii  na jakiej oparte jest życie. Ludzie nie stworzyli żadnej energii, a jak mówią, że ich wolę należy wykonywać, to jest to dowód ich złego zachowywania się. Mózg właśnie wykazuje, że rozbieżne cele ma narzucający zachowania i człowiek wykonujący narzucane zachowania. Źle zachowujący się ludzie wymuszają uznawania ich myślenia za prawo. To bardzo źle zachowujący się ludzie. Ludzie z Ministerstwa Zdrowia pokazali mi ich pismem w spamie, że są to niechciane przez nich wiadomości.  Tak samo otrzymałam kiedyś wiadomość z programu "Szkło kontaktowe", że to co piszę wylądowało w spamie. Ludzie którzy przysyłają mi pisma, że mają dla mnie ważną wiadomość pod różnymi numerami telefonu to źle zachowujący się ludzie. Źle zachowujący się ludzie zadają cierpienie w celu wymuszania wykonywania ich woli. Nie wolno wchodzić w myślenie złoczyńcy bo on chce zadawać cierpienie. Narzucona wola jest oparta na woli czynienia zła. To dlatego Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ludzie z czasów wojny opowiadają jak złoczyńcy ich nękali. Jaką też stosowali przemoc widać na przesłuchaniach. Ci ludzie mają zmienioną anatomię na złoczyńców. Nie należy wykonywać narzuconych słów gdyż są to słowa złoczyńcy. W stanie mózgu który nie zna słów wszyscy jesteśmy przyzwoitymi ludźmi. Stwórca nas stworzył takimi jak On jest, czyli opartymi na rozumie i przyzwoicie się zachowującymi. Na to moje odkrycie nie reagują ludzie nauki a ja opieram się na odkryciach naukowych. Z Uniwersytetu Cambridge mam około 3000 podziękowań, a na moje odkrycie, że podatki są na energii śmierci otrzymałam sprzeciw. Nie wiadomo czy jest to prawdą gdyż od czasu do czasu oszukuje się mnie i nie wysyła mojej poczty do Uniwersytetu Cambridge. Oszuści mają wszędzie swoich ludzi oszustów. Dobrze zachowujący się człowiek nie oszukuje. Otrzymałam jeden sprzeciw z Uniwersytetu Cambridge, a na dalsze moje wysyłanie korespondencji jest cisza. Ludzie dobrze zachowujący się wyjaśniają przyczynę sprzeciwu. To źle zachowujący się człowiek nie wyjaśnia. Z Uniwersytetu Carnegie Mellon otrzymałam około 400 podziękowań, a teraz otrzymałam dwa sprzeciwy. Też nie ma wyjaśnienia. Uczciwy człowiek wyjaśnia przyczynę jego nie zgadzania się na moje opieranie się na odkryciach naukowych. Energia śmierci jest na płaceniu podatków, gdyż podatki się płaci na woli narzuconej przez człowieka, a wola narzucona przez człowieka oparta jest na energii zadającej cierpienie i śmierć. Na woli Stwórcy nie wykonuje się woli ludzi.
Często piszę, że lekarz hinduskiego pochodzenia który prowadzi w Stanach Zjednoczonych jedną klinikę medycyny konwencjonalnej, a drugą klinikę medycyny niekonwencjonalnej dr Deepak Chopra wyjaśnia bardzo ładnie funkcjonowanie anatomii. Książki tego wspaniałego lekarza  i przede wszystkim człowieka to wspaniała mądrość. Pewnego dnia weszłam na twittera ażeby poczytać co mówi Deepak Chopra, a tam takie brzydkie słowa niby przez niego wypowiadane w które w żadnym przypadku nie wierzę. Każdy kto zna książki Deepaka Chopry wie, że są w nich mądre słowa i ze wspaniałymi uczuciami książki. To źli ludzie rzucają na niego złe słowa, że to niby on je wypowiedział. Człowiek który odróżnia słowa oparte na rozumie od słów opartych na braku rozumu wie, że to słowa wypowiadane przez zupełnie innego człowieka. Ludzie narzucający słowa to źle zachowujący się ludzie. Ci źle zachowujący się ludzie nie pokazują odkrycia funkcjonowania człowieka tylko mówią do ludzi, że znajdują na ich choroby leki. Ci źli ludzie utrzymują ludzi na życiu w cierpieniu, ale ludzie zgadzają się na to. My wszyscy jesteśmy stworzeni na słowach jakie są w naturze mózgu i nam się nie zgadzają narzucone słowa. Ludzie na narzuconych słowach są źle zachowującymi się i widać to po ich wrednych zachowaniach. Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a zatem nie posługują się słowami na jakich oparte jest ciało. Nasz mózg nie wiadomo od kiedy jest stworzony, a on wie, że narzucający słowa jest źle zachowującym się człowiekiem. Ile jest tych źle zachowujących się ludzi widać na filmach, w sztukach teatralnych, w szkołach, zakładach pracy i wszędzie gdzie są ludzie. Źle zachowujący się ludzie kontrolują pracę ludzi którzy na nich pracują. To niewyobrażalne paskudztwo. Po zachowaniach ludzi widać jak narzucone słowa zrobiły z człowieka źle zachowującego się człowieka. Źle zachowujący się człowiek jest skonstruowany ze złej energii. W naturze jesteśmy skonstruowani na dobrej energii, a skoro ludzie nabyli odruchów źle zachowujących się ludzi to jest to dowodem na to, że systemy neurologiczne zajmujące się narzuconymi słowami zmieniły budowę człowieka na odpowiadającą narzuconemu przez niego myśleniu.

                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz