czwartek, 15 października 2015

ZADANE CIERPIENIE PRAWIE WSZYSTKIM LUDZIOM PRZEZ LUDZI NARZUCAJĄCYCH SŁOWA

Psychika jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Tej psychice zadali i zadają cierpienie ludzie narzucający słowa. Ludzie narzucający słowa to ludzie przeciwko którym wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa. Jezus wskazał, że to: ludzie władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości. Przed chwilą napisałam do Pana Macieja Maleńczuka wyrazy najwyższego szacunku i uznania za odmowę wstąpienia na naukę mordowania ludzi do wojska. Tego młodego wtedy chłopaka który nie chciał uczyć się mordowania ludzi zamknęli do więzienia. Powiedzieli mu, że to za nie wykonywanie ich myślenia do mordowania ludzi nazwanego prawem. Natura Macieja Maleńczuka jak widać nie uznawała tego prawa, a nie uznawała, gdyż natura jest oparta na słowach do czynienia dobra. W szpitalach psychiatrycznych można spotkać umysłowo i psychicznie chorych żołnierzy którzy już nabyli przekonań o normalności mordowania ludzi. Psychika zachorowała od uznania myślenia do czynienia zła za prawo. Każda psychika zachorowała od zmiany przekonań. Zmiana przekonań to zmiana przekonań z opartych na prawdzie na oparte na kłamstwie. Psychika jest oparta na prawdzie i człowiek oparty na prawdzie robi sprzeciw na słowa oparte na kłamstwie. My opierając się na słowach jakie są w naturze mózgu robimy sprzeciw na słowa oparte na kłamstwie, tak samo jak robi to nasz mózg. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg robi sprzeciw na narzucane zachowania i problemy, a ja odkryłam, że to na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Występowałam przed sądami i nie wiedziałam dlaczego ja wszystkie sprawy wygrywam, a ponad 99,5% ludzi przegrywa. Kiedy zobaczyłam te dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" to zaczęłam pisać do sądów, że rozwiążemy wszystkie sprawy jak będziemy opierali się na prawdzie. Nie wiedziałam, że sądy chcą zadawania ludziom cierpienia, gdyż wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ludzie skarżący się do sądów skarżą się bo cierpią, a sądy wystąpieniem przeciwko mnie orzekły, że tak ma być. Wtedy zrozumiałam o co chodzi i napisałam, że zabranie mi prawa wykonywania zawodu to lepsze od za to samo ukrzyżowania Jezusa. Zrozumiałam, że ludzie władzy i sądy świadomie posługują się innym myśleniem jak jest w naturze mózgu przy pomocy którego zadają ludziom cierpienie i śmierć. Zabijanie ludzi jest zapisane w Konstytucji jako normalne, a dla naszej natury nie jest normalnym zabijanie ludzi. Maciej Maleńczuk nie chciał zabijać ludzi i nie chciała ogromna ilość młodych chłopaków na których zastosowano przemoc. Uczenie się zabijania ludzi zmienia psychikę i ciało i teraz żołnierze leżą w szpitalach psychiatrycznych ze zmienioną psychiką i ciałem. Ta zmieniona psychika i ciało są zmienione na nabytym w mózgu myśleniu na jakim wykonywali wolę ludzi wybranych przez ludzi jako władza. Za cierpienie tych ludzi odpowiedzialni są wszyscy ludzie wybierający władzę gdyż dali im siłę przejęcia władzy nad psychiką opartą w naturze na słowach do czynienia dobra. Ludzi złoczyńców nie obchodzi, że ktoś ich nie wybiera i stosują przemoc na ludziach wymuszaniem wykonywania ich woli. Ja piszę do sądów o przysłanie mi dokumentu na prawo do człowieka na jakim się opierają mówiąc, że ludzie mają wykonywać wolę wybranych ludzi. Oczywiście nie przysyłają. Piszę do nich, że brak prawa do ludzi, a wymuszanie od ludzi wykonywania narzuconych słów to napad na ludzi. Odsyłają mi te pisma bez słowa. Wiedzą, że to napad.
Jezus też wiedział i na drodze krzyżowej możemy usłyszeć takie słowa jak POJMANIE JEZUSA. Pojmanie to napad przez złoczyńców. Złoczyńcy napadli na Tego Kto dał im życie. Na obrazach z Jezusem piszą, że wiedzą, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Ten kto pojmuje ten nie ma miłości, a ma nienawiść. Zmieniło się odczuwanie stworzone na miłości na odczuwanie jakie ma złoczyńca napadający na ludzi. Nie raz piszę, że nie warto było dawać ludziom możliwości wypowiadania słowa, ale są ludzie nieliczni, ale wypowiadający słowa Boga. To prawidłowe, że ludzie wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu przeszli na funkcjonowanie na energii jaką zadają cierpienie i śmierć, a jaka im zadaje cierpienie i śmierć. Stwórca wiedział jak skonstruować człowieka. To przerażające, że wszyscy stworzeni dobrymi ludźmi, a na ziemi złoczyńcy nazwali swoje myślenie prawem. To wstrętne opowiadać o Bogu a namawiać do wybierania władzy. To wstrętne żyć z okradania ludzi przy pomocy nazwania myślenia do okradania prawem. Dziennikarze wskazują na ludzi czyniących zło, a namawiają do wybierania ludzi czyniących zło. Wybrany Prezydentem Pan Andrzej Duda mówi dzisiaj, że ubolewa nad śmiercią studentki z Bydgoszczy która została uśmiercona na terenie Uczelni. Takie mamy teraz Uczelnie utworzone na słowach złoczyńców. Ludzie narzucający słowa mówią, że ubolewają nad czyjąś śmiercią i cierpieniem, a wymuszają wykonywania pod groźbą kar myślenia jakim się posługują, przy pomocy którego zadają cierpienie i śmierć. Obrzydliwe kim są ludzie na narzuconych słowach. Wspaniałymi są ludzie na słowach Stwórcy.  

                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz