piątek, 9 października 2015

NIENORMALNA PSYCHIKA JEST NA PRAWIE LUDZI

Nikt jeszcze nie widział psychiki skonstruowanej na prawie ludzi. Ludzie są psychiką i jeśli wykonują prawo ludzi to ta psychika staje się nienormalna. Psychika jest oparta na myśleniu jakie małe dzieci wypowiadają z natury i nie jest to myślenie zapisane, że to prawo ludzi. Małe dzieci wypowiadają słowa dla nich naturalne, a słowa naturalne są w naturze mózgu. Ludzie którzy ustanowili prawo wymyślili inne myślenie i na wykonywaniu tego myślenia psychika stała się nienormalna, a ludzie umysłowo chorzy. Tym wymyślonym myśleniem posługuje się również Ministerstwo które ludzie chorzy umysłowo nazwali Ministerstwem Zdrowia. Na myśleniu wymyślonym człowiek jest umysłowo chory, a Ministerstwo Zdrowia jest przy myśleniu ludzi którzy nazywają wymyślone przez nich myślenie prawem. Jak w Departamencie Zdrowia byli dwaj Dyrektorzy którym zgadzało się odkryte przeze mnie myślenie na jakim oparta jest psychika to tych Dyrektorów zwolnili. Występowałam przed sądami w obronie ludzi którym przy pomocy nazwania wymyślonego myślenia prawem zabrali pieniądze i jak powiedziałam, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi na myśleniu jakie jest w naturze mózgu to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Sędziowie powołali biegłego psychiatrę do zbadania mojej psychiki. Sędziowie nie opierają się na myśleniu na jakim oparta jest psychika, a wydali nakaz zbadania mojej psychiki. To badanie zlecili biegłej sądowej psychiatrze. Psychika nie jest oparta na ustanowionym prawie przez ludzi, a niby biegła psychiatra mówi do ludzi których myślenie jest inne jak myślenie na jakim oparta jest psychika o stanie według niej mojej psychiki. Moja psychika jest oparta na rozumie, a co doskonale widać po tysiącach stron napisanych przeze mnie pism i po wygranych wszystkich sprawach w sądach dopóki się nie przyznałam, że opieram się na naturalnym dla  nas rozumie.
Dane z gazety "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 od kiedy powołano wojewódzkie sądy administracyjne mówią, że ponad 99,5% ludzi skarży się niezgodnie z wymyślonym przez ludzi władzy myśleniem. Ludzie którzy przychodzili do mnie po pomoc w ich sporach z organami władzy mówili, że przyszli do mnie ponieważ nie rozumieją języka prawniczego. Ja się nie dziwię, że ludzie nie rozumieją języka prawniczego ponieważ psychika jest oparta na rozumianym myśleniu.
Ludzie kościoła opowiadają o Bogu, a mówią, że im się zgadza wymyślone myślenie przez ludzi władzy. Ja mówię, że psychika nie zna myślenia na jakim wykonuje się wolę ludzi i człowiek który godzi się wykonywać myślenie nieznane psychice zrobił się umysłowo i psychicznie chory. Umysłowa choroba jest oparta na wymyślonym myśleniu, a psychiczna choroba od wykonywania nieznanego psychice myślenia.  

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz