sobota, 10 października 2015

ENERGIA ŚMIERCI JEST OPARTA NA NARZUCONEJ WOLI

W stanie mózgu który nie zna słów ludzie wykonują wolę Stwórcy. W stanie mózgu który nie zna słów istnieje tylko energia życia. Mózg odrzuca narzuconą wolę do umysłu nieświadomego opartego na energii uśmiercającej życie. Mózg wykonuje wolę jego Stwórcy, a co wcześniej przedstawiłam. Naukowcy którzy odkryli, że myśli zmieniają morfologię pokazują nam, że krew zmienia swój obieg, a to dokonuje uśmiercania życia.
Odkryte w mózgu przez Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Cranegie Mellon narzucane zachowania i problemy to narzucona wola. Naukowcy ci odkryli, że tymi narzuconymi zachowaniami zajmują się systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że narzucone zachowania i problemy to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i że tymi wypowiadanymi innymi słowami jak są w naturze mózgu zajmują się systemy neurologiczne w których nie ma energii życia. Od bardzo dawna piszę, że narzucone słowa nie są oparte na układach z pierwiastków na jakich oparta jest energia życia. Od dawna piszę, że wykonywanie narzuconych słów uśmierca życie, a to nikogo nie obchodzi. Od dawna piszę, że Jezus wystąpił przeciwko kombinatorom myślami którzy zrobili sobie z ludzi wykonawców ich woli. Od dawna piszę, że w ludzkich domach, zakładach pracy, szkołach kombinatorzy myślami wymuszają wykonywania narzuconych przez nich słów i od dawna piszę, że małe dzieci wypowiadają słowa swojego Stwórcy. Wskazuję na mózg, że jest w nim wola Stwórcy oparta na energii życia i wola narzucona przez człowieka oparta na energii śmierci. Wolę Stwórcy wypowiada się na słowach jakie są w naturze mózgu i są to słowa oparte na prawdzie, a wolę człowieka wypowiada się na słowach wymyślonych przez kombinatorów myślami i są to słowa oparte na kłamstwie. Po ustanowionym na ziemi prawie widać, że kombinatorzy myślami robią przy pomocy kombinowania myślami z ludźmi to co chcą. Jeden z takich kombinatorów myślami mówił do mnie, że każdą kobietę można położyć na kolana, a tylko trzeba użyć odpowiednich słów i zachowań. Takich kombinatorów myślami spotykałam którzy pytali mnie czy potrafię wykorzystać prawo. Odpowiadałam, że potrafię, ale tego nie robię. Gdybym zajmowała się wykorzystywaniem prawa to pomagałaby kłamcom i weszła pomiędzy kłamców ustanawiających prawo, a kłamców dla których wykorzystywałabym prawo. Prawo i wykorzystywanie prawa jest oparte na myśleniu i tym myśleniem jest myślenie oparte na kłamstwie. Myślenie jakie wyparło odkrytą przez Zygmunta Freuda podświadomość to myślenie oparte na kłamstwie. Inne prawo ludzi jak Stwórcy to prawo kłamców. To Stwórca rządzi, gdyż mózg wykonuje Jego wolę i mózg myślenie kłamcy wykazuje na braku rozumu. Na braku rozumu czyli na myśleniu opartym na kłamstwie oparta jest choroba umysłowa i psychiczna i wszystkie choroby ciała. Zajmujące się niby zdrowiem Ministerstwo Zdrowia oparte jest na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim jest oparta choroba umysłowa i psychiczna oraz wszystkie choroby ciała. Kombinatorzy myślami wymyślili, że będą poszukiwali leków na poszczególne choroby, a leków na kłamstwo nie ma. Dr Deepak Chopra zna dobrze funkcjonowanie ciała i dobrze widzi, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja odkryłam, że ta zmora pamięci to myślenie oparte na kłamstwie. Kombinatorzy myślami mają w swoich rękach swoich służących którzy np. na twitterze jak człowiek zaznaczy kogoś, że go obserwuje to już nie pokazują, że on czyta to co piszemy. Kombinatorzy myślami patrzą jacy ludzie są z kim powiązani i zwalniają z pracy, tak jak np. Dyrektorów z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 którym zgadzało się odkryte przeze mnie myślenie na jakim oparte jest zdrowie i życie. Wielu z ludzi zgodziło się być służącymi kombinatorów myślami. Mój były mąż nie raz mówił, że ja powinnam mieć męża jakiegoś geniusza gdyż wszystko wiem. Odpowiadałam, że wszyscy na myśleniu Stwórcy jesteśmy geniuszami. Każdy z nas raczej wszedł w myślenie jakim posługują się kombinatorzy myślami, ale człowiekowi który ma rozum wystarczy jedno doświadczenie. Wyszłam z myślenia kombinatorów myślami i napisałam do moich klientów, że bardzo im dziękuję za pieniądze jakie mi płacili, ale ja już nie chcę wykonywać tej pracy. Napisałam do moich klientów, że na myśleniu władzy zmienia się anatomia. Ja podjęłam decyzję o zaprzestaniu prowadzenia działalności jak zobaczyłam, że moi klienci chcą wykonywać wolę ludzi władzy. Ja prowadziłam ich firmy i nie pozwalałam ich okradać, a skoro wołali, że chcą zgodnie z prawem to niech ich okradają. Kiedyś przyszedł do mnie Poborca Podatkowy z Urzędu Miejskiego i jak mu powiedziałam, że jestem doradcą podatkowym który tak robi żeby ludzie nie płacili podatków to skoczył na równe nogi i wołał, że ja robię zło. Odpowiedziałam, że to zło które robię to ludziom żyjącym z okradania ludzi. Wygrywałam wszystkie sprawy ze złodziejami którzy zapisali, że ich myślenie do kombinowania myślami jest prawem i nie spodziewałam się, że Sędziowie chcą uznawania myślenia do oszukiwania za prawo i mówiłam, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi opierając się na naturalnym dla mózgu myśleniu opartym na prawdzie. Prowadzili wiele lat poszukiwania sposobu oskarżenia mnie gdyż podałam, że mam najwięcej wygranych spraw w kraju.
Cieszę się, że nasz Stwórca tak skonstruował mózg, że kombinatora myślami umieszcza na umyśle opartym na kombinowaniu myślami na jakim kombinator myślami jest umysłowo i psychicznie chory. To prawidłowe, że jak wykonujemy wolę kombinatorów myślami to jesteśmy tak jak kombinator myślami umysłowo i psychicznie chorzy. Oparty na rozumie Albert Einstein dobrze widzi, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Te sposoby myślenia ludzi i szczególnie w rządach to sposoby myślenia na jakich kombinator myślami i wykonujący jego wolę są umysłowo i psychicznie chorzy i doświadczają narzuconych przez siebie słów na energii na jakiej oparte są te słowa.
Ludzie wynagradzani przez kombinatorów myślami posługują się myśleniem do kombinowania myślami. Usłyszałam w programie nazywającym się kulturą, że zapytają polityków czego od nich oczekują. Ta kultura polityków jest oparta na oszukiwaniu ludzi. Zmieniły im się odruchy na tym oszukiwaniu ludzi, gdyż mówią, że uczą się mowy ciała. Mowa ciała jest oparta na prawdzie, a myślenia opartego na prawdzie nie można się nauczyć. Ludzie kościoła mówią "uczmy się miłości", a ja mówię, że energii miłości nie można się nauczyć. Energia miłości jest oparta na prawdzie i mają ją ludzie, którzy mówią prawdę. Energii miłości nie ma kombinator myślami i wykonujący wolę kombinatora myślami.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz