sobota, 17 października 2015

UMYSŁ ŚWIADOMY JEST OPARTY NA WYKONYWANIU WOLI STWÓRCY

Naturą człowieka jest umysł świadomy. Umysł świadomy jest oparty na rozumie w mózgu, a umysł nieświadomy jest oparty na braku rozumu w mózgu. Brak rozumu w mózgu jest oparty na wykonywaniu woli człowieka. Na wykonywaniu woli człowieka człowiek nie wie co robi i nie wie dokąd idzie. Na wykonywaniu woli Stwórcy człowiek wie co robi i wie dokąd idzie. Dr psychiatra Karol Jung kłócił się z dr psychiatrą Zygmuntem Freudem o to, że on uważa, że człowiek jest stworzony na uzależnieniu od myśli na jakich nie wie co robi i nie wie dokąd idzie. Zygmunt Freud nie zgodził się na nazwanie tego co odkrył umysłem nieświadomym i nazwał to co odkrył podświadomością. Podświadomość to natura i ta natura jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Ludzie zachorowali umysłowo i psychicznie na wykonywaniu woli ludzi. Wola ludzi jest oparta na wykonywaniu innych słów jak są w naturze mózgu.  Mózg wykazuje wykonywanie woli ludzi na umyśle nieświadomym i na energii opartej na umyśle nieświadomym. Umysł świadomy jest oparty na wykonywaniu czynności na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje wolę Stwórcy. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że ludzie wykonują czynności na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że to myślenie do rozbieżnych celów jest oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Do czasu napisania przeze mnie, że narzucane zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu otrzymywałam podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Tych podziękowań otrzymałam około czterystu. Nie wiadomo czy to na Uniwersytecie Carnegie Mellon postanowiono zaprzestać wysyłania mi podziękowań, czy zmieniono tam ludzi decydujących o wysyłaniu podziękowań. Z Uniwersytetu Cambridge mam około trzech tysięcy podziękowań, a od czasu kiedy napisałam, że płacenie podatków jest oparte na energii śmierci otrzymałam sprzeciw. Nie wiadomo czy jest to sprzeciw ludzi na Uniwersytecie Cambridge którym zgadzało się aż około 3000 moich artykułów w których piszę, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu funkcjonujemy na energii życia, czy przysłał to jakiś złoczyńca wymuszający przynoszenia mu pieniędzy przez ludzi od których uważa, że są od wykonywania jego woli i woli takich ludzi jak on. W Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie i Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Olsztynie też mam wygrane wszystkie sprawy dopóki nie napisałam, że się opieram na słowach jakie są w naturze mózgu. W Polsce z Departamentu Zdrowia usunięto dwóch Zastępców Dyrektora którzy w roku 2011 przysyłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania za odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu na jakim oparte jest zdrowie i życie, i co jakiś czas przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. Na tych ludzi wymuszających wykonywania ich woli wskazał nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa, że to ludzie władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Dzisiaj mamy prawo ustanowione na myśleniu narzuconym przez ludzi narzucających słowa na jakim to myśleniu mózg wykazuje, że ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy i mają chore ciała. Jezus dobrze wiedział, że ludzie narzucający słowa to złoczyńcy. Naukowcy odkryli, że Jezus sam szykował się na śmierć, a ja odkryłam, że Jezus chciał ludziom wskazać ażeby nie wykonywali woli narzuconej przez ludzi bo na ich myśleniu jest cierpienie i śmierć. Dzisiaj ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na wykonywaniu woli ludzi. Wykonywanie woli ludzi jest oparte na wprowadzonym do mózgu myśleniu na jakim wykonuje się wolę ludzi. Na tym wprowadzonym do mózgu myśleniu na jakim wykonuje się wolę ludzi człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Ludzie wykonują wolę ludzi na systemach neurologicznych które zadają ich ciału cierpienie i śmierć. Ludzie złoczyńcy wiedzą, że psychikę trzeba nękać i straszyć żeby się bała i wykonywała wolę złoczyńcy. Mam od takiego człowieka pisma z Warszawy z kopertami takimi samymi zaadresowanymi na takim samym piśmie maszynowym, a w środku takie same kartki z takim samym pismem ręcznym. Listy są przysyłane na moje dwa adresy jakie mam. Wszystkie je zacytuję: Proszę o pilny kontakt pod numerem telefonu 537 631 193 WAŻNE!!!
Drugi list: Proszę o pilny kontakt pod numerem telefonu 733 811 263 WAŻNE!!!
Trzeci list: Proszę o pilny kontakt pod numerem telefonu 733 394 119 WAŻNE!!!
Pod numer telefonu 733 811 263 zadzwoniłam i to pilne i ważne usłyszałam, że jest zapytanie mnie o pogodę i jak moje zdrowie reaguje na tą pogodę.
Naukowcy w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów. Ja napisałam tysiące artykułów do ludzi nauki , że opieram się na odkryciach naukowych w których wskazuję, że energia śmierci jest w systemach neurologicznych na jakich wykonuje się wolę ludzi i że w tych systemach neurologicznych jest energia śmierci. Pisałam do tych ludzi nazywanych ludźmi nauki, że Albert Einstein wskazuje, że energia śmierci we wszechświecie jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ci ludzie nauki wykonujący wolę ludzi władzy szukają energii śmierci w budynku i na urządzeniach kupionych za miliardy euro zabranych ludziom i mówią, że już chyba nie znajdą, a szukają ich naukowcy oparci na narzuconym myśleniu z ponad 600 krajów świata. i oni nie reagują na odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu, a zatem wykonują wolę tych ludzi potworów. Ja wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że on jako Neurobiolog odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ludzie się zeszmacili za kradzenie dla nich pieniędzy przez ludzi potworów których myślenie nazywają, że jest dla nich prawem. Ludzie kościoła opowiadający o Bogu zeszmacili się za pieniądze jakie biorą od ludzi potworów. Człowiek który bierze pieniądze od ludzi potworów jest też potworem, gdyż chce ażeby się znęcać nad ludźmi. Psychikę ludzi na wykonywaniu woli ludzi potworów widać w obozach śmierci jak się boi tych co za wybranie ich obiecali dobro i szczęśliwe życie. Tym bojącym się ludzi potworów ludzi ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i Jego mają prosić jak nie chcą cierpieć.
Ludzie w wymiarze sprawiedliwości wymierzają ludziom kary za nie wykonywanie woli ludzi potworów. Panu Maciejowi Maleńczukowi wymierzyli karę zamknięcia go do więzienia za odmowę przyjścia na naukę mordowania ludzi do wojska.
Inne prawo ludzi jak prawo Stwórcy to prawo złoczyńców. Składam najwyższe wyrazy szacunku i uznania dla ludzi którzy nie wykonują woli ludzi złoczyńców jakich wszędzie jest pełno i że nie wykonują prawa złoczyńców. Składam najwyższe wyrazy szacunku i uznania wybitnym profesorom którzy zawiadamiają mnie, że ich wiedza jest oparta na rozumie ich Stwórcy. Składam najwyższe wyrazy szacunku i uznania dla każdego człowieka który nie ma żadnych tytułów naukowych, a ma naturalny rozum na myśleniu Tego Kto go stworzył. Składam najwyższe wyrazy szacunku i uznania dla dr Deepaka Chopry i ogromnej ilości ludzi opierających się na jego wiedzy. Składam najwyższe wyrazy szacunku i uznania dla Edwarda Snowdena poszukiwanego listem gończym przez Stany Zjednoczone za ogłoszenie tajemnic przy pomocy których zadaje się ludziom cierpienie i śmierć.
To prawidłowe, że ludzie czyniący zło funkcjonują na narzuconym przez siebie myśleniu.

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz