sobota, 17 października 2015

WYJŚCIE Z ENERGII ŚMIERCI I POWRÓT NA ENERGIĘ ŻYCIA

Życie wszystkich stworzeń jest oparte na systemach neurologicznych. W naturze człowieka funkcjonujemy na systemach neurologicznych na jakich wykonujemy wolę Stwórcy. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja odkryłam, że to na wykonywaniu czynności na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje wolę człowieka. Naukowcy odkryli, że treść myśli zmienia morfologię, a ja odkryłam, że ta treść myśli jakie zmieniają morfologię jest oparta na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Odkryłam, że ażeby morfologię zmieniała treść myśli to muszą to być inne treści jak treści na jakich oparta jest morfologia. Odkryłam, że ta treść myśli inna od treści myśli na jakich oparta jest morfologia to treści oparte na kłamstwie narzucone przez człowieka. Mózg wykazuje to myślenie narzucone przez człowieka, że jest do rozbieżnych celów na wypowiadaniu przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu. Występowałam przeciwko tym słowom wypowiadanym innym przez ludzi przed sądami w których wygrywałam wszystkie sprawy na moich słowach. Nie wiedziałam dlaczego, a widziałam, że dane z gazety "Rzeczpospolita" podają, że w kraju ponad 99,5% ludzi skarży się niezgodnie z prawem. Nie wiedziałam dlaczego mój pierwszy szef na wykonywane przeze mnie dobrze wszystkie czynności mówił "Gdzieś się pani taka uchowała". Teraz wiem, że  Panu Maciejowi  Maleńczukowi który wolał iść do więzienia jak uczyć się w wojsku mordowania ludzi też powinno się zadać pytanie gdzie się taki uchował. Te słowa wypowiedziane przez mojego przełożonego świadczą o tym, że on wiedział, że człowiek taki powinien być skoro mówił, gdzie się taka uchowałam. Inni ludzie mieli tyle samo lat co ja a wykonywali źle czynności. Kiedy zdawałam swój pierwszy bilans przedsiębiorstwa przełożony z jednostki nadrzędnej powiedział "ta dziewczyna za pięć lat przegoni wiedzą wszystkich 44 głównych księgowych przedsiębiorstw", Też nie wiedziałam dlaczego tak mówi, ale z czasem zrozumiałam, że ludzie wykonują zarządzenia przychodzące z Ministerstw a ja się im sprzeciwiałam. Nie zauważałam wtedy, że robię swój sprzeciw na wykonywanie słów narzuconych przez ludzi wybranych jako władza. Instytut Ekonomiki Rolnej w Warszawie około czterdziestu lat temu robił badania w stu wybranych przedsiębiorstwach i ja otrzymałam pierwszą nagrodę za to że zrobiłam wszystko dobrze. Około trzydziestu lat temu przyjechał do naszego przedsiębiorstwa już innego w którym pracowałam pracownik z Ministerstwa Rolnictwa na kontrolę i powiedział, że wszystko jest dobrze. Kiedy otworzyłam swoją firmę w której prowadziłam wiele firm ludzi jako doradca podatkowy nigdy nie pozwoliłam na nałożenie moim klientom kar, a w sądach wygrywałam wszystkie sprawy. Na studiach na nauce filozofii prowadzonej przez docenta, a później prof. dr hab. Józefa Starańczaka      ( autor książki "Filozofia i determinizm" oraz skryptów ) trudno było zdać egzamin i uzyskać ocenę dostateczną. Kiedyś była sytuacja, że zdawałam egzamin w dniu w którym miał Imieniny. Poczęstował mnie koniakiem i wystawił mi ocenę dobrą mówiąc, że jestem niezwykle sympatyczną osobą. Ze mną byli inni studenci i nie zdali. Nie było to na terenie Uczelni. Józef Starańczak już nie żyje, a ja chcę zwrócić uwagę na to, że z którymkolwiek profesorem rozmawiałam równocześnie mówiąc o nauce którą profesor prowadził to prosił o indeks i wystawiał mi bardzo dobrą ocenę. Ci ludzie zauważali, że to co mówię zasługuje na dobrą ocenę. Józef Starańczak zajmował się myśleniem i powinien zwrócić swoją uwagę na moje myślenie na jakim mówił, że jestem niezwykle sympatyczną osobą. Mózg odróżnia myślenie i odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że mózg wie, że narzucone słowa mózg wie, że są do rozbieżnych celów . Jeśli nie odróżniamy myślenia to znaczy, że mamy w mózgu kłamstwo. Ludzie zajmujący się filozofią powinni zawrócić swoją uwagę na myślenie ludzi niesympatycznych i zauważyć, że ludzie są sympatyczni i niesympatyczni na różnym myśleniu. Pan Janusz Palikot jest filozofem który prawidłowo robi sprzeciw na myślenie narzucone, ale sam też narzuca myślenie. Ja robiłam naturalnie sprzeciw na myślenie zapisane, że to prawo ludzi i wygrywałam wszystkie sprawy z tym myśleniem innym zapisanym jako prawo ludzi, a Pan Janusz Palikot namawia na jego myślenie. Ja nie mam myślenia na jakie wołałabym ludzi ażeby na nie wstąpili. Ja mówię ażeby opierać się na myśleniu na jakim jesteśmy stworzeni. Naukowcy którzy odkryli, że treść myśli zmienia morfologię niewątpliwie odkryli tą zmienioną morfologię u ludzi wypowiadających inne słowa jak słowa na jakich jesteśmy sympatyczni. Pewnego dnia jedna z moich koleżanek przyniosła mi kwiaty na moje imieniny do mojego lokalu w którym prowadziłam działalność i zapytała czemu tobie ci dyrektorzy z którymi już nie pracujesz przynoszą kwiaty. Odpowiedziałam, że nie wiem. Jak mnie kiedyś ktoś zapytał dlaczego go nie kocham to z grzeczności nie odpowiedziałam, że nie wiem, ale jak kogoś kocham to też nie wiem dlaczego. Nie wiem dlaczego czuję miłość słysząc głos Vitasa i nie wiem dlaczego czuję miłość jak słyszę muzykę Fryderyka Chopina.  Ludzie którzy przynoszą mi kwiaty, a nie robią starań jak Poseł z partii PIS namawiający na seks bezinteresownie przynoszą mi kwiaty. Żona jednego z moich przyjaciół jak ja zadzwoniłam po czterech dniach z życzeniami imieninowymi do niego, a ona odebrała telefon powiedziała, że on cierpiał z tego powodu, że ja zapomniałam o jego imieninach, Żona tego mojego przyjaciela po wypowiadanych przez nią słowach widać, że jest wspaniałym człowiekiem. Mam więcej takich wspaniałych przyjaciół i wielu z nich pełni wysokie stanowiska i prowadzi dobrze prosperujące przedsiębiorstwa. Boję się o nich i próbuję namawiać ażeby nie wykonywali narzuconych słów.
Wieloletnia główna księgowa naszego zjednoczenia kombinatów z czasem została szefową komórki rewizyjnej, czyli przeprowadzającej kontrole. Ona w późnym wieku zachorowała psychicznie i umarła. Mnie Dyrektor Naczelny zrobił kiedyś rewidentem kombinatu i z czasem zapytał czy tak naprawdę we wszystkich przedsiębiorstwach jest dobrze jak ja piszę. Odpowiedziałam, że dobrze pracują i tak napisałam. Pamiętam, że jak wyszłam za mąż i przyjechała do nas kuzynka męża to powiedziała, że ja mówię, że wszyscy ludzie są wspaniali i niezwykli. Po tym co ja piszę widać, że ja widzę ludzi złych i na nich robię sprzeciw. Ja cieszę się, że nie zamieniłam się na człowieka złego. W naturze wszyscy jesteśmy dobrymi, sympatycznymi ludźmi.
Zmieniona morfologia krwi z powodu zmienionych treści myśli jest morfologią złą. To treści myśli zmieniły krew u człowieka złego. Mamy doskonałego Stwórcę który nas stworzył na swoim rozumie i morfologii krwi opartej na Jego słowach jakie są w naturze mózgu. Ja też nie czuję się dobrze z powodu niektórych swoich decyzji. To, że się człowiek nie czuje dobrze z powodu niektórych swoich decyzji jest dowodem na to, że odczuwanie cierpi na złych decyzjach. To odczuwanie czuje się dlatego źle na złych decyzjach ponieważ natura odczuwania oparta jest na energii opartej na słowach do czynienia dobra. Ludzie narzucający słowa czynią zło. Ludzie narzucający słowa okradają ludzi przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem. Ludzie narzucający słowa zadają psychice ludzi cierpienie wymuszaniem od niej wykonywania ich woli. Inną wolę jak wola Stwórcy wykonuje się na innych słowach, a Naukowcy odkryli, że emocje nie istnieją bez rozumu w mózgu który nie zna słów. Emocje są oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a na woli narzuconej przez ludzi nie ma energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Jak psychika i ciało nie funkcjonuje na energii opartej na rozumie to cierpi i umiera. Zauważam dużo ludzi psychicznie chorych którzy kiedyś pełnili wysokie stanowiska. Niedawno popełnił samobójstwo były, wieloletni Naczelnik Urzędu Skarbowego w Malborku. To narzucone myśli są przyczyną samobójstw, gdyż na nich psychika cierpi. Ordynator Szpitala Psychiatrycznego który zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej dobrze widział przyczynę choroby psychicznej na wykonywaniu woli organów skarbowych, czyli na myśleniu narzuconym przez ludzi władzy.
Na energii życia na jakiej oparte jest nasze odczuwanie można nazwać, że żyjemy w niebie, a na energii śmierci na jakiej nasze odczuwanie przeszło na narzucone słowa można nazwać, że żyjemy w piekle. Z tego piekła jest wyjście jeśli powróci się na myślenie na jakim odczuwanie jest szczęśliwe. Jak powrócimy na myślenie dla nas naturalne to poczujemy w sobie energię. Ta energia to energia życia oparta na prawdzie. Wtedy trzeba wypowiadać, że nie wykonuje się woli ludzi i energia śmierci likwiduje się. Droga powrotu na energię życia jest zależna od stanu narzuconego myślenia jakie jest w mózgu. To myślenie z nabycia w mózgu jest oparte na kłamstwie i trzeba przywrócić przekonania z opartych na kłamstwie na naturalne dla nas oparte na prawdzie.
Bez najmniejszych wątpliwości odkryłam, ze mamy Stwórcę. Mózg wykonuje wolę Stwórcy. Ja nie raz doskonale widzę pomoc Stwórcy jak piszę. Stwórca jest oparty na dobrej woli i On wie, że ja chcę dobra.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz