wtorek, 13 października 2015

CZŁOWIEK NARZUCAJĄCY SŁOWA TO ZŁODZIEJ

W naturze mózgu wszyscy mamy takie same słowa. Na takich samych słowach wszyscy wyrażamy taką samą wolę. Ludzie bardzo dobrze zapisali w encyklopediach, że warunkiem umowy jest zgodna wola. Ludzie tak zapisali, ale ustanowione prawo nie jest oparte na takich samych słowach. Na ustanowionym prawie przez ludzi wykonuje się narzucane słowa. Odkryłam, że narzucający słowa to złodziej. Wykonywanie narzuconych słów to wykonywanie woli złodzieja. We wszystkich umowach opartych na ustanowionym prawie są słowa narzucające wolę. Wszystkie banki narzucają w umowach wolę. Umowy oparte na narzuconej woli to nie są umowy tylko wykonywanie woli narzucającego słowa. Odkryłam, że inne prawo ludzi jak Stwórcy to prawo złodziei. Na prawie Stwórcy ludzie posługują się takimi samymi słowami na jakich zachowują się wobec siebie uczciwie, a na słowach narzuconych człowiek narzucający słowa okrada człowieka któremu narzuca do wykonywania narzucone słowa. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucający zachowania i ludzie którzy mają problemy mają rozbieżne cele, a ja odkryłam, że narzucone zachowania i problemy są oparte na narzuconych słowach. Odkryłam, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, że są do rozbieżnych celów. Dokonałam brzydkiego odkrycia o ludziach, że narzucający słowa to złodziej. Zatem Stwórca robiąc sprzeciw na narzucone słowa zrobił sprzeciw na słowa złodzieja.
Sądy orzekają, że rację ma narzucający słowa i wydają nakaz zabierania pod przymusem pieniędzy dla narzucającego słowa, czyli dla złodzieja. Zatem człowiek wykonujący narzucane słowa raz jest okradziony przez narzucającego słowa, a drugi raz w sądzie. Zgwałcona kobieta pokazywana w programie "Świat się kręci" mówi, że drugi raz została zgwałcona w sądzie. Ja mówię, że gwałciciel posługuje się narzuconymi słowami.
Na ziemi prawem ustanowili ludzie narzucone słowa. W naturze mózgu nie ma narzuconych słów. Politycy i Przedstawiciele różnych religii namawiają na wstąpienie w ich szeregi. Ludzie którzy zgadzają się na wstąpienie do organizacji tych ludzi muszą się zgodzić na narzucone słowa, a zatem muszą podjąć decyzję o wystąpieniu z opierania się na uczciwości i wstąpić na słowa oparte na nieuczciwości. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucone zachowania i problemy to rozbieżne cele, a ja odkryłam, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam zatem, że inne słowa jak są w naturze mózgu wypowiada złodziej. Naukowcy odkryli, że tymi narzuconymi słowami zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że na narzuconych słowach ciało nie jest stworzone i cierpi i umiera.
Narzucone słowa uśmiercają życie bo życie jest oparte na takich samych słowach. Takie same słowa jak Stwórca wypowiadają ludzie którzy opierają się na słowach Stwórcy, a inne słowa wypowiadają złodzieje. Jak człowiek przeszedł na wykonywania narzuconych słów to stał się wypowiadającym słowa złodzieja. Inne słowa jak Stwórca wypowiada złodziej. Ile mamy ludzi złodziei świadczy ustanowione na narzuconych słowach prawo i to na całym świecie.
Bez narzuconych słów nie ma innego prawa ludzi jak Stwórcy. W naturze mózgu wszyscy mamy słowa Stwórcy. Słowa z nabycia to słowa złodzieja.
Natura jest oparta na słowach Stwórcy. Ludzie wypowiadający inne słowa jak Stwórca mówią, że świat jest ich, a ja mówię, że oni wypowiadają te słowa o świecie, że jest ich na słowach jakimi posługuje się złodziej. W naturze wszechświata nie ma innych słów jak słowa Tego Kto stworzył ten świat. Ludzie to jedyne stworzenia w naturze które otrzymały możliwość wypowiadania słów. Naukowcy odkryli, że człowiek w naturze jest przygotowany do wypowiadania słów. Odkryłam, że inne słowa jak słowa Stwórcy wypowiada ten kto okradł Stwórcę.

                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz