poniedziałek, 12 października 2015

ENERGIA ŚMIERCI JEST OPARTA NA SŁOWACH NARZUCONYCH PRZEZ ZŁYCH LUDZI

Energia życia jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Energia śmierci jest oparta na braku rozumu w mózgu który zna słowa. Mózg który nie zna słów jest stworzony na myśleniu Stwórcy mózgu, a mózg który zna słowa ma z nabycia wypowiadane słowa przez człowieka i wypowiadanie innych słów Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje w innym miejscu w mózgu, gdyż pomiędzy dwiema strefami w mózgu.
Człowiek funkcjonuje na energii jaka jest w systemach neurologicznych i na energii życia funkcjonujemy na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Ludzie mają w naturze mózgu takie same myślenie jak zwierzęta. Wszyscy wiemy, że zwierzęta rozumieją. Ludzie utracili rozum w wyniku wypowiadania innych słów aniżeli są w naturze mózgu. Ja w wyniku poznania odkrycia naukowego które mówi, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele natychmiast wiedziałam, że te rozbieżne cele jakie wykazuje mózg są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Jezus wystąpił przeciwko ludziom którzy utworzyli organy na narzuconych słowach: władzy, kościołowi i wymiarowi sprawiedliwości i swoim cierpieniem na krzyżu i śmiercią z rąk ludzi narzucających słowa wskazał, że na narzuconych słowach jest energia śmierci. Ludzie wykonują te narzucone słowa oparte na energii śmierci, a ta energia śmierci zadaje im cierpienie i śmierć. Ludzie narzucający słowa świadomie zadają cierpienie i uśmiercają ludzi i teraz robią tak samo jak ponad 2000 lat temu kiedy na ziemi był nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa. Kiedy napisałam, że narzucane zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon i zwolnieni zostali z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce dyrektorzy którym zgadzało się odkryte przeze mnie myślenie na jakim oparte jest zdrowie i życie człowieka. Nie wiadomo czy w tym, że dzisiaj otrzymałam z Uniwersytetu Cambridge wiadomość, że nie chcą tego co piszę nie jest również spowodowane udziałem ludzi którzy chcą uśmiercać życie. Otrzymałam z Uniwersytetu Cambridge około trzech tysięcy podziękowań, a naraz kiedy piszę, że w stanie mózgu który nie zna słów nikt nie wykonywał prawa ludzi to otrzymałam wiadomość, że nie chcą tego co ja piszę. Ja się opieram na odkryciach naukowych. Ludzie którzy mają rozum niech popatrzą jak wielkiego zła narobili na ziemi ludzie narzucający słowa. Albert Einstein bardzo dobrze widzi, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, Wskazuję jak wielkimi mordercami są ludzie. Ludzie na ziemi szukają pieniędzy na ratowanie życia ludzi, a ludzie władzy wydają zabrane ludziom pieniądze na produkowanie i kupowanie broni do uśmiercania życia. Ludzie narzucający słowa to niewyobrażalne paskudztwo. To paskudztwo świadomie zadaje cierpienie i uśmierca życie. Ludzie zgodzili się na wykonywanie słów ludzi które zadają im cierpienie i śmierć. Na moim blogu pokazują, że mało kto czyta o moich odkryciach, a kiedyś byli to ludzie z około stu krajów świata. Z twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu, a teraz wymazują ludzi którzy wchodzą do mnie jako Obserwatorzy. Takim paskudztwem są ludzie o których Zygmunt Freud odkrył, że wyparli opartą na rozumie podświadomość. Pełno chorych umysłowo i psychicznie chorych ludzi i pełne szpitale ludzi na całym świecie i niezliczona śmierć ludzi to dzieło ludzi namawiających na wykonywanie ich słów. Inne prawo ludzi jak prawo Stwórcy to prawo oparte na energii uśmiercającej życie. W spisie treści w internecie od jakiegoś czasu widzę, że ktoś szczególnie zaznacza moje odkrycia.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz