czwartek, 15 października 2015

MODLITWY DO BOGA NA WYMYŚLONYCH SŁOWACH

Na słowach jakie są w naturze mózgu nie modli się do Boga tylko wypowiada słowa Boga. Ciekawe do jakiego Boga modlą się ludzie posługujący się wymyślonymi słowami. Mózg wykazuje, że człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu wymyślił te słowa i na nich jest umysłowo i psychicznie chory. Ludzie na wymyślonych słowach funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na wymyślonych słowach na jakich są umysłowo i psychicznie chorzy. Mózg oddziela słowa na jakich stworzony jest człowiek od słów wymyślonych przez człowieka i oddziela energię opartą na słowach jakie są w naturze mózgu od energii opartej na wymyślonych słowach. Ciekawe do kogo się modlą ludzie opierający się na wymyślonych słowach. Bóg jest naszym Stwórcą i Jego słowa mamy w naturze mózgu. Na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu funkcjonujemy na słowach swojego Stwórcy. Człowiek jest stworzony na energii i funkcjonuje na energii opartej na słowach. Ludzie funkcjonujący na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów są energią opartą na wymyślonych słowach. Na tej energii opartej na wymyślonych słowach człowiek jest nienormalny. Papież mówi, że człowiek ma służyć i że ludzie kościoła służą Bogu, a ja mówię, że na wypowiadaniu słów Boga jest się energią opartą na Jego słowach. Służący jest na energii opartej na słowach wypowiadanych przez służącego. Słowa wypowiadane przez służącego to słowa wymyślone przez człowieka jakiemu służy. Te słowa wypowiadane przez służącego to słowa wymyślone przez człowieka który te słowa wymyślił. Mózg w tym samym miejscu wykazuje słowa narzucone co wykonywane słowa narzucone. Mózg wykazuje w tym samym miejscu słowa złoczyńcy i słowa wypowiadającego słowa złoczyńcy. Służący to wypowiadający słowa złoczyńcy. Złoczyńca i wypowiadający słowa złoczyńcy funkcjonują na systemach neurologicznych na jakich są energią opartą na słowach złoczyńcy. Ludzie oparci na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków są energią opartą na słowach Stwórcy tej energii. Chorzy ludzie to ludzie oparci na energii opartej na słowach złoczyńcy. W stanie mózgu który nie zna słów nie ma ludzi złoczyńców. W stanie mózgu który nie zna słów ludzie są energią jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków opartą na słowach jakie są w naturze mózgu. Na narzuconych słowach ludzie są energią opartą na narzuconych słowach. W wyniku wypowiadania przez ludzi innych słów jak są w naturze mózgu powstali inni ludzie i są to ludzie złoczyńcy i ludzie służący złoczyńcom. Od ludzi złoczyńców i ludzi służących złoczyńcom powstała we wszechświecie energia śmierci. Albert Einstein bardzo dobrze widzi, że energia grożąca katastrofą na niewyobrażalną skalę jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja odkryłam, że ta energia śmierci jest wytworzona przez ludzi którzy mają w sobie energię opartą na narzuconych słowach w mózgu. O tej energii śmierci wytworzonej przez ludzi naukowcy do których pisałam nie chcieli słuchać. Naukowcy służący złoczyńców za pieniądze zabrane ludziom szukają energii śmierci od kilku lat i to Fizycy aż z ponad 600 krajów świata na precyzyjnych urządzeniach kupionych za miliardy euro. Naukowcy ci mówią, że już chyba nie znajdą energii śmierci w naturze, a mieli ochotę na otrzymanie Nagrody Nobla za odkrycie, że to na słowach Stwórcy jest energia śmierci.
Przesyłam serdeczne pozdrowienia dla Naukowców opartych na rozumie Stwórcy.
We wczorajszym programie "Szkło kontaktowe" telefonujący mężczyzna powiedział złe słowa o dziennikarzu Panu Kraśko i o dziennikarce Pani Monice Olejnik, a prowadzących Pana Grzegorza Miecugowa i Pana Wojciecha Zimińskiego nazwał debilami. Słowo debil nie jest ładnym słowem, ale czy ładnym słowem można nazwać ludzi namawiających do wykonywania słów zadających cierpienie i śmierć. W programie "Szkło kontaktowe" nie raz mówią, że znajdą tego kto dzwonił. Ja wskazuję na człowieka który na Przystanku Woodstock wszedł na scenę i uderzył w twarz Pana Grzegorza Miecugowa, że tego człowieka zamknięto do więzienia. Ludzie zamykający do więzienia zamykają za słowa jakimi nazywa się człowieka czyniącego zło. Pan Wojciech Maleńczuk ma rację, że czasami jest nieprawidłowym nie uderzenie w twarz. Ja składam najwyższe wyrazy szacunku i uznania dla Pana Macieja Maleńczuka za jego przekonania na jakich odmówił pójścia na odbycie służby wojskowej. Ludzie złoczyńcy zastosowali na nim przemoc zamknięciem go do więzienia za nie wykonywanie słów złoczyńców nazwanych prawem. Pan Maciej Maleńczuk został zamknięty do więzienia za to, że nie chciał być mordercą. Uniknięcie odbywania służby wojskowej to nie nabycie myślenia do czynienia zła. Żołnierze przyjeżdżający z wojen są chorzy psychicznie na wykonywaniu słów złoczyńców. Pełno jest w szpitalach psychiatrycznych ludzi chorych na wykonywaniu czynności na słowach złoczyńców. Wielkie wyrazy szacunku i uznania należą się dla młodego chłopaka takiego jak Maciej Maleńczuk który wiedział, że go zamkną do więzienia, a nie poszedł uczyć się mordowania ludzi.
Dyrektorzy z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania za to co pisałam o odkrytym przeze mnie myśleniu jakie jest w naturze mózgu na jakim oparte jest nasze zdrowie i życie. Dyrektorzy ci chcieli zdrowia i życia ludzi. Pewnego dnia zjawił się u mnie w moim lokalu na Starym Mieście w Elblągu przyszły wtedy Minister Sprawiedliwości Pan Cezary Grabarczyk. Mówił, że jest zainteresowany moją wiedzą, a za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia z podpisem nowej Dyrektor która pisze, że jej się nie zgadza, że człowiek na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach cierpi i umiera. Napisałam jeszcze raz gdyż myślałam, że może czegoś nie rozumie, a ona przysłała jeszcze jedno pismo, że jej się nie zgadza, ze systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach zadają cierpienie i śmierć, ale otrzymałam pozdrowienia. Ja nie wierzyłam w to, że ludzie chcą czynić zło i pisałam chcąc ich przekonać, że naszą naturą jest czynienie dobra. Ze "Szkła kontaktowego" otrzymałam wiadomość, że to co piszę jest niepożądane i że autor wiadomości jest przekonany, że to co ja piszę wszyscy wyrzucają do kosza na śmieci. Ja dalej nie wierzyłam, że ludzie chcą czynić zło  i przedstawiałam odkrycia naukowe, że narzucone słowa nas uśmiercają i że to złe zachowania nazwać w nie swoim świecie wymyślone przez siebie myślenie prawem. Dostałam jeszcze dwa pisma ze "Szkła kontaktowego", że to co piszę wylądowało w spamie. Spam to niechciane wiadomości i tam też znalazła się odpowiedź Ministerstwa Zdrowia na to co piszę zatytułowana: odpowiedź na pismo z Ministerstwa Zdrowia i Z poważaniem Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia. To wszystko co napisali i jest jeszcze u mnie to w spamie. Dobrze by było jakby ktoś ogłosił czyje to są numery telefonów: 733 811 263, 537 631 193 i 733 394 119. Ktoś pisze te same słowa ręcznie na takiej samej kartce papieru "Proszę o pilny kontakt pod numerem ......WAŻNE!!!
Na jeden zadzwoniłam i pytali mnie o pogodę i moje zdrowie. Może jeszcze są następne pisma z kolejnymi numerami telefonów, gdyż nie każdego dnia odbieram pocztę. Wszystkie te listy są pisane na takiej samej kopercie zaadresowanej takim samym pismem maszynowym. Listy są z Warszawy.
Pokazuję jakimi złymi ludźmi są ludzie oparci na energii opartej na narzuconych słowach. Wymiar sprawiedliwości nazywa prawem te słowa wymyślone przez złych ludzi. To systemy neurologiczne zrobiły z tych ludzi złoczyńców na narzuconych przez nich słowach.
Ludzie kościoła mówią, że to jakiś niewidzialny szatan namawia na wykonywanie jego słów. Ja wskazuję, że tylko ludzie wypowiadają słowa i że widać ich ogromnie dużo namawiających na przejście na wykonywanie ich słów. Ci ludzie namawiający na wykonywanie słów do czynienia zła potworzyli różne partie i religie do których wstąpienia namawiają. Ludzie którzy wstępują zachorowali umysłowo i psychicznie. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Anatomia jest oparta na systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że są ludzie funkcjonujący na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia u ludzi opartych na narzuconych słowach to anatomia złoczyńcy, a zmieniona anatomia u ludzi wykonujących narzucone słowa to anatomia ofiar. Człowiek stał się ofiarą narzucającego słowa, gdyż zgodził się wykonywać narzucone słowa przez złoczyńcę. Cały świat cierpiących ludzi na całym świecie to dzieło wykonywania słów jakimi posługują się złoczyńcy. Ci ludzie złoczyńcy nie posługują się słowami Boga, a mówią, że modlą się do Boga.
Ja wskazuję na mózg, że on nie zna słów przy pomocy których modli się do Boga i wykazuje tego modlącego się do Boga, że wie, że jego cele są z Nim rozbieżne.
Mamy mózg w stanie natury który nie zna słów, ale ten mózg zna wszystkie słowa wypowiedziane przez człowieka i wie, że wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu trzeba wykazać w innym miejscu w mózgu na energii opartej na słowach jakimi posługuje się wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz