niedziela, 18 października 2015

STAN NARZUCONYCH SŁÓW W MÓZGU TO STAN ODEJŚCIA OD STANU STWORZENIA

Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów, oraz Naukowcy ci odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że te narzucone zachowania  i problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Stan człowieka w stanie stworzenia to systemy neurologiczne utrzymujące stan zrównoważonej energii. Te systemy neurologiczne utrzymujące stan zrównoważonej energii oparte są na słowach jakie są w naturze mózgu. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje stan odejścia systemów neurologicznych od stanu równowagi. To odejście od stanu równowagi jest oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu.  Mózg wykazuje pomiędzy dwiema strefami w mózgu słowa jakimi człowiek odszedł od stanu stworzenia. Od stanu stworzenia odeszliśmy przy pomocy narzuconych przez siebie słów. Narzucone słowa zakrzywiły w człowieku energię, a to spowodowało naruszenie psychiki i ciała. Naruszenie psychiki i ciała jest oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Narzucenie słów to narzucenie przy pomocy narzucania słów wykonywania woli narzucającego słowa, a wykonywanie narzuconych słów to przejście na wykonywanie woli człowieka którego słowa człowiek zdecydował się wykonywać. Na narzuconych słowach i wykonywaniu narzuconych słów człowiek jest odchylony od normy. Norma to stan stworzenia. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Na emocjach oparta jest psychika, a zatem psychika nie istnieje bez słów w mózgu na jakich oparty jest rozum. Naukowcy odkryli, że naturalnym dla mózgu jest wypowiadanie prawdy, a zatem emocje na jakich oparta jest psychika są oparte na słowach opartych na prawdzie. Narzucenie słów narusza psychikę, a psychika oparta jest na emocjach, a zatem narzucenie słów narusza emocje. Naruszenie emocji to naruszenie psychiki. Naruszenie emocji oparte jest na narzuconych słowach i wykonywaniu narzuconych słów. Te zmienione emocje na narzuconych słowach spowodowały powstanie psychopaty, a zmienione emocje na wykonywaniu narzuconych słów spowodowały powstanie ofiary. Ofiara to człowiek wykonujący słowa psychopaty.
Ustanowione przez ludzi prawo jest oparte na narzuconych słowach i ludzie wykonują te słowa. Przychodzący do mnie po pomoc ludzie w ich sporach z organami skarbowymi wskazywali mi na przepis prawa którym zadano im cierpienie. Ja patrzyłam na ten przepis i widziałam słowa użyte do okradzenia cierpiącego człowieka. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a kiedy powołano od roku 2004 Wojewódzkie Sądy Administracyjne wygrywałam wszystkie sprawy w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Olsztynie. Pamiętam słowa Radcy Prawnego z Izby Skarbowej w Elblągu kiedy pewnego dnia spóźniłam się w Warszawie na rozprawę kilka minut i była przerwa, a on powiedział, że "pani to nawet jak się spóźni to wygra". Powiedział, że za chwilę będzie ogłoszenie wyroku, ale on już wie, że to ja wygram. Dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania Wojewódzkich Sądów Administracyjnych powołanych od roku 2004 mówią, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w kraju. Kiedy zobaczyłam w tych danych, że 50% wszystkich wygranych w Województwie Warmnińsko-Mazurskim za 11 miesięcy roku 2004 jest przeze mnie to zaczęłam dopisywać w skargach, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jak będziemy opierali się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie. Wtedy NSA wystąpił do Krajowej Izby Doradców Podatkowych o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ja wtedy zrozumiałam o co chodzi i napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu za mówienie prawdy to lepsze od za to samo ukrzyżowanie Jezusa. Po moich wygranych widać, że Sędziowie znają myślenie jakie jest w naturze mózgu, gdyż się ze mną zgadzali dopóki nie przyznałam się, że opieram się na prawdzie. Zrozumiałam, że Sędziowie którzy przeciwko mnie wystąpili nie chcą opierania się na naturalnym dla nas myśleniu. Ja wiem, że na naturalnym dla nas myśleniu odebrałabym wszystkie zabrane ludziom pieniądze i nie byłoby władzy. Mój były mąż nie raz mówił, że powinnam mieć męża jakiegoś geniusza, a ja odpowiedziałam, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wszyscy jesteśmy geniuszami. Odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu zgadzało się dwóm Dyrektorom w Departamencie Zdrowia w roku 2011 i przysłali mi każdy z nich z osobna pisma z wyrazami szacunku i uznania. Dyrektorzy ci co jakiś czas przysyłali mi pisma z zapytaniami czego od nich oczekuję. W jednym z pism Dyrektorzy Ci piszą, ażebym na drodze moich zainteresowań wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm i że są Posłowie wybierani przez ludzi jako ich Przedstawiciele jeśli otrzymają co najmniej 100.000 głosów i że muszą być ustanowione jakieś reguły. Odpisałam, że Prezydent, że Sejm, że Posłowie opierają się na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów  i że Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły, a zatem my naturalnie wiemy jak należy postępować. Ja często piszę, że inny reprezentant jak oparty na rozumie Stwórca to reprezentant oparty na braku rozumu. Ci mądrzy Dyrektorzy przysłali mi jeszcze jedno pismo już tylko z wyrazami szacunku i uznania. Ja pisałam do Ministerstwa Zdrowia i do Departamentu Zdrowia w celu wskazania im na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach, a to zadaje psychice i ciału cierpienie i śmierć. Wskazywałam, że cierpienie i śmierć są oparte na wykonywaniu woli ludzi. Okazało się, że Ministerstwo Zdrowia nie chciało opierania się na słowach na jakich psychika i ciało są zdrowe, tak samo jak Sędziowie, którzy przeciwko mnie wystąpili. Pewnego dnia otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia z podpisem już nowej Dyrektor, że jej się nie zgadza, że człowiek na wykonywaniu woli człowieka cierpi i umiera, Biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przysłał mi koło czterystu podziękowań, a od momentu w którym napisałam, że  narzucane zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to podziękowania przestały przychodzić. Z Uniwersytetu Cambridge mam około trzech tysięcy podziękowań, a po napisaniu przeze mnie, że płacenie podatków jest na energii śmierci otrzymałam sprzeciw na to moje odkrycie. To moje odkrycie jest prawdą ponieważ podatki się płaci na wykonywaniu woli ludzi, a na wykonywaniu woli ludzi człowiek funkcjonuje na systemach neurologicznych które zadają psychice i ciału cierpienie i śmierć. Nasze ciała nie są stworzone na wykonywaniu woli ludzi i energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na wykonywaniu woli ludzi uśmierca psychikę i ciało. Moi klienci widzieli zmienione odczuwanie u ludzi pracujących w urzędach skarbowych, gdyż mówili, że nie chcą tam chodzić, gdyż tam są ludzie zimni, bezduszni i bezwzględni. Ludzie w organach skarbowych opierają się na wykonywaniu innych słów jak są w naturze mózgu i te inne słowa są wybranych przez ludzi ludzi. Ci wybrani przez ludzie ludzie są tak bezczelni, że uważają ludzi którzy ich nie wybierają, że są też od wykonywania ich woli. Ci ludzie stosują na ludziach przemoc przy pomocy wymuszania uznawania ich myślenia za prawo. Dorosły już dzisiaj pięknie śpiewający Pan Maciej Maleńczuk mówi, że zamknęli go do więzienia za jego odmowę pójścia do wojska. Dla mnie ta decyzja Pana Macieja Maleńczuka który wolał siedzieć w więzieniu jak pójść na naukę zabijania ludzi jest dowodem na to, że to Wielki Człowiek. Pan Maciej Maleńczuk bez wątpienia opierał się na swoim naturalnym odczuwaniu które nie chciało uczyć się zabijania ludzi. Ludzie władzy uznali, że odczuwanie Pana  Macieja Maleńczuka  ma wykonywać ich wolę i zastosowali na tym odczuwaniu przemoc zamykając go do więzienia. Wielu z młodych chłopców boi się więzienia i poszli uczyć się mordowania ludzi. Znalazłam chorą psychikę żołnierzy w szpitalach psychiatrycznych którzy już mówią, że jak wyjdą ze szpitala to pojadą na wojnę zabijać ludzi. Ci ludzie mają już zmienioną psychikę na zmienionych przekonaniach, tak jak Sędziowie którzy przeciwko mnie wystąpili i jak ludzie w Ministerstwie Zdrowia którzy zatrudnili nową Dyrektor Departamentu Zdrowia z przekonaniami, że człowiek ma wykonywać wolę człowieka.
Przejście na przekonania oparte na narzuconych słowach spowodowało, że zachorowała psychika. Ludzie w szpitalach psychiatrycznych mają zmienione przekonania. Te zmienione przekonania na jakich chora jest psychika są oparte na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Ludzie psychicznie chorzy po odpowiednio długo podawanych im lekach zaczynają wypowiadać słowa jakie są w naturze mózgu. Jak nie biorą leków to psychika powraca do nabytego stanu na słowach narzuconych.
Ludzie kościoła mówią, że zrzekli się miłości, a miłość jest oparta na słowach Boga. Myślenie oparte na prawdzie jest oparte na emocjach miłości. Emocje miłości są naturalnymi dla wszystkich ludzi, a kochanie to inny stan emocji łączący ludzi których Stwórca dla siebie stworzył. Ten stan naturalnych emocji opartych na miłości można było wczoraj zobaczyć w programie "Mam talent" gdzie para tancerzy przepięknie tańczyła, a tancerz mówił, że ma swoją dziewczynę która siedzi na sali. Przewodnicząca Jury i jeden z Członków Jury zapytali go jak on to godzi tańcząc z inną kobietą z którą w tańcu się ociera ciało z ciałem. Członkowie Jury wszyscy zgodzili się, że są na TAK w wykonanym tańcu, a tańczący jak wyszedł wpadł w ramiona swojej dziewczyny. Dziewczyna w czasie oglądania tańca widać było, że jest szczęśliwa i leciały jej łzy radości. Ja na to samo wskazuję jak do jednego z moich przyjaciół zapomniałam zadzwonić w dniu jego imienin i zadzwoniłam po czterech dniach i odebrała jego żona. Jego żona powiedziała "Basia on cierpiał, że zapomniałaś o jego imieninach". Ja mam więcej takich opartych na miłości przyjaciół. Pewnego dnia moi przyjaciele wrócili z podróży na Litwę i przywieźli różne alkohole. Żona mojego przyjaciela posmakowała jeden z alkoholi. a my z jej mężem jeszcze trzy. Ona mówiła do nas żebyśmy nie mieszali alkoholi bo będziemy chorzy i miała rację bo na drugi dzień pierwszy raz nie poszłam do pracy. Na moje urodziny przynieśli mi ci moi przyjaciele przepiękny i cenny naszyjnik. To ona wybrała.
Kiedyś powiedziałam do mojego wnuka, że jestem zakochana w pewnym człowieku którego on zna, a mój wnuk powiedział "Babciu on ma żonę". Ja odpowiedziałam, że w niej jestem też zakochana. Mój wnuk powiedział, że tego nie rozumie. Kiedyś byłam w Egipcie i poznałam tam kobietę już starszą, bardzo sympatyczną. Jej mąż jest również bardzo sympatyczny. Byliśmy na tej samej wycieczce. Kiedyś byłyśmy na zakupach w Hurgadzie i ona w sklepie podeszła do mnie i dała mi małego skarabeusza do zawieszenia jako naszyjnik. Zapytałam dlaczego mi to daje, a ona odpowiedziała, że w dowód sympatii. Mam przyjaciółkę w Gdańsku, a mieszkam w Elblągu i ona w dniu moich urodzin niespodziewanie weszła z ciepłymi jeszcze zrobionymi przez nią paprykami z serem, a jej mąż trzymał blachę z ciepłym jeszcze sernikiem. Trzeci rok nie prowadzę już mojej działalności, a mój były klient pracujący na Uniwersytecie w Bonn który mało zna język polski razem ze swoją żoną pochodzącą z Maroka w dniu moich urodzin przysłał mi życzenia, a jego wspaniała Matka piękne kwiaty. Jak byłam na ślubie w Niemczech mojego klienta i jego dziewczyny z Maroka to nie było tam gości tylko z jednego kontynentu.
Pamiętam, że jako młoda dziewczyna moja przyjaciółka miesiąc po ślubie zaprosiła mnie do nich i mieli tylko jeden tapczan. Rano obudziłam się i zobaczyłam, że jestem w łóżku tylko z jej mężem. Po chwili przyszła i mówiła, że była po świeże pieczywo w sklepie. Druga moja przyjaciółka mieszkała w hotelu asystenckim z mężem. Zaprosiła mnie na grany wtedy w Gdańsku film "Zdobycz". Dorabiała sobie dyżurami w internecie i niespodziewanie zadzwonili po nią na dyżur. Nie chciała słuchać ażebym pojechała do domu i spałam w jednym pokoju z jej mężem. Na oddzielnych tapczanikach, ale całą noc w jednym małym pokoiku.
Nam trudno jest zauważyć łączące nas emocje. Nie wiem czy żona ukraińskiego piosenkarza śpiewającego głównie po rosyjsku pięciooktawowym kontra tenorem byłaby zazdrosna gdybym powiedziała, że jestem zakochana w nim z powodu jego głosu i poruszania się. To zakochanie się to nasza natura, ale trzeba odróżnić miłość od kochania. Pięknie tańcząca Pani Iwona Pawlowić powiedziała o swoim zdarzeniu w życiu, że jako zamężna osoba zobaczyła człowieka i stwierdziła, że go kocha. Opowiadała, że bardzo przepraszała swojego męża za to, że chciała iść do człowieka którego kocha i że razem ze swoim mężem  płakali. Tak samo rozstał się z żoną  jej obecny mąż który ma troje dzieci z żoną z którą był w związku. Większość z nas popełniła błędy wchodząc w związek małżeński oparty na narzuconych słowach. Ludzie w kościołach i urzędach stanu cywilnego opracowali przysięgę małżeńską opartą na narzuconych słowach, a na narzuconych słowach to nie Bóg złączył. Narzucone słowa opracowali ludzie opierający się na narzuconych słowach. Na narzuconych słowach łączą ludzi ludzie narzucający słowa. Bóg nas łączy na Jego słowach. Mózg oddziela ten nasz stan na narzuconych słowach i słusznie, gdyż narzucone słowa są do oszukiwania. Seks jest oparty na kochaniu. My do innych ludzi czujemy miłość, a ochota na seks jest oparta na kochaniu. Ludzie to zaburzyli przy pomocy słów do oszukiwania, a to się kończy psychicznym cierpieniem.
Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Ja odkryłam, że ta psychika jest oparta na słowach opartych na miłości. Odkryłam, że ludzie narzucający słowa nie mają miłości, gdyż oni potrafią okradać ludzi i zabijać ludzi na wojnach. Potrafią gwałcić ludzi i znęcać się nad nimi.
To odejście człowieka od stanu stworzenia jest nienormalnym stanem człowieka. To mózg decyduje o tym czy jesteśmy normalni czy nienormalni. Prawdą jest, że to Stwórca mózgu decyduje o tym czy jesteśmy normalni czy nienormalni, gdyż to On stworzył nasz mózg, który wykonuje Jego wolę.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz