wtorek, 27 października 2015

URAZ PSYCHICZNY JEST OPARTY NA WYMYŚLONYM MYŚLENIU

Zygmunt Freud odkrył, że choroba psychiczna jest skutkiem urazu psychicznego. Odkryłam, że ten uraz psychiczny jest oparty na wymyślonym myśleniu, gdyż psychika jest oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Brak reakcji ludzi lub sprzeciw ludzi na opieranie się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jest dowodem na to, że ci ludzie są świadomie czyniącymi zło. Napisanie do mnie do spamu pisma przez Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce odpowiadającego na moje odkrycie, że wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu uśmierca życie jest dowodem na świadome czynienie zła. Tych ludzi nie obchodzi, że psychika i ciało ludzi cierpi i umiera na wykonywaniu wymyślonego myślenia. To samo zrobił autor pisma ze "Szkła kontaktowego". Ażeby w ten sposób reagować na myślenie na jakim jesteśmy stworzeni to trzeba być człowiekiem świadomie czyniącym zło. Ci ludzie odważnie piszą, że lekceważą myślenie na jakim są stworzeni, a inni ludzie milczą. Ja odkryłam, że przychodzi moment w którym psychika osiąga stan wariata który nie wie o co chodzi. Odkrycia naukowe mówią, że człowiek przychodzi na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby i że w przypadku schizofrenii jest to najczęściej wiek około 25 lat. Ludzie chorzy na schizofrenię są chorzy psychicznie i również umysłowo. Psychika jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów, a dr psychiatra Karol Jung mówi, że on uważa, że naturalnym dla człowieka jest umysł nieświadomy. Dr psychiatra Zygmunt Freud nie zgadzał się z tym uważaniem przez Karola Junga, że naturą człowieka jest umysł nieświadomy i to co odkrył nazwał podświadomością. Podświadomość to natura i ta natura to psychika. O tej psychice Naukowcy odkryli, że nie istnieje bez rozumu w mózgu który nie zna słów. Odkryłam, że dla naszego odczuwania naturalnym jest wykonywanie czynności dobra i odkryłam, że na wymyślonym myśleniu dla ludzi normalnym stało się wykonywanie czynności zła. Odkryłam, że psychika i ciało są zmienione na wykonywaniu czynności zła. Odkryłam, że ludzie świadomie wymyślają myślenie do czynienia zła i oni wiedzą, że to robią. Odkryłam, że ludzie nie wiedzą co robią kiedy już w mózgu jest więcej myślenia do czynienia zła i wtedy już psychika nie wie o co chodzi. Wtedy już psychika jest pod władzą wymyślonych słów. Psychika pod władzą wymyślonych słów to nienormalny człowiek. Wszystkie choroby ciała są oparte na wymyślonym myśleniu jakie jest z nabycia w mózgu. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to myślenie z nabycia od człowieka jest do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że te rozbieżne cele to czynienie zła. Ja to przedstawiam bardzo dokładnie dla ludzi nauki, a szczególnie medycyny. Dwaj Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 chcieli zdrowia ludzi, gdyż bardzo często przysyłali mi pisma z pytaniami czego od nich oczekuję. Ludzie którzy chcą zła zwolnili tych Dyrektorów i zatrudnili Dyrektor która napisała do mnie, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych na myśleniu narzuconym przez człowieka, że uśmierca życie człowieka zadawaniem psychice i ciału cierpienia, ale przysłali mi z Ministerstwa Zdrowia pozdrowienia. Zatem Dyrektorom którym zgadzało się odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu przekazuję, że nie doznają urazu psychicznego na którym psychika zwariuje, a ludziom posługującym się wymyślonym myśleniem przekazuję, że mają to zapewnione. Ludzie posługujący się wymyślonym myśleniem też wiedzą o co chodzi, a na co dowodem jest przysłanie mi odpowiedzi do spamu, że moje odkrycie, że narzucone słowa uśmiercają życie jest niechciane. Ludzie wymazujący u mnie na twitterze ludzi którzy wchodzą jako Obserwatorzy też wiedzą o co chodzi. Człowiek z Warszawy który nie podaje na kopertach swojego adresu, a pisze tą samą treść Proszę o pilny kontakt pod numerem telefonu 733 811 263 WAŻNE!!! i w innej kopercie, że to WAŻNE pod innym numerem 537 631 193 a w jeszcze innej kopercie pod numerem 733 394 119 wie, że nękaniem powoduje się psychiczny stres i zabija psychikę.
Pewna Psycholog  powiedziała do mnie, że człowiek nie wie w którym momencie zacznie mówić od rzeczy i nie będzie wiedział co robi i dokąd idzie. Odpowiedziałam jej, że mnie to nie spotka. Nie zapytała mnie dlaczego uważam inaczej od niej, ale wstała i wyszła.
Podoba mi się rozum mojego Stwórcy, a co już  nie raz podkreślałam.
Lekarze psychiatrzy oparci na rozumie nie wiadomo czy będą chcieli leczyć świadomych złoczyńców, a trzeba otwierać jak najwięcej szpitali psychiatrycznych, gdyż prawie nikomu nie zgadza się myślenie na jakim oparta jest psychika.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz