piątek, 16 października 2015

O TYM JAK JEST PRAWIDŁOWO WIE MÓZG

Mózg wie w jakie miejsce zakwalifikować wydaną przez człowieka decyzję, czy pod myślenie oparte na rozumie czy pod myślenie oparte na braku rozumu. Mózg wie, że decyzje oparte na prawdzie trzeba zakwalifikować pod rozum, a decyzje oparte na kłamstwie pod brak rozumu.
Natura mózgu wie i my w stanie mózgu który nie zna słów wiemy. Człowiek który opiera się na prawdzie wie. Człowiek który opiera się na prawdzie wie, gdyż ma rozum. Człowiek który opiera się na kłamstwie nie wie bo nie ma rozumu. Brak rozumu jest z myślenia z nabycia, gdyż rozum jest naszą naturą.
Sędziowie u których wygrałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie i w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Olsztynie wiedzieli, że ja mam rację gdyż wszędzie tam mam wygrane sprawy. Gdybym się nie przyznała, że opieram się na prawdzie to dalej bym wygrywała sprawy. Od momentu w którym przyznałam się, że opieram się na prawdzie wystąpiono o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojej nie znajomości myślenia ludzi władzy. We wczorajszym programie "Hala Odlotów" brało udział sporo ludzi reprezentujących m.in. kościół, była psycholog, reżyser i wielu innych ludzi. Rozmawiano o ogłoszonej przez Polskiego Księdza decyzji o tym, że kocha drugiego mężczyznę. Ogłaszający Ksiądz, że kocha powiedział, że nie będzie oszukiwał Kościoła, że nie kocha i powiedział, że występuje z Kościoła. Jedna z występujących osób w programie mówiła, że człowiek w naturze jest wolny, a druga, że Prezydent Andrzej Duda wydał rozporządzenie którym zabrał wolność. Ja mówię, że Prezydent Andrzej Duda w stanie mózgu który nie zna słów też był wolny i nikomu nie zabierał wolności bo nie umiał mówić i napisać, że wydaje rozporządzenie o zabraniu ludziom wolności. W stanie mózgu który nie zna słów nikt nie zna prawa ludzi. Ja wygrywałam z tym prawem ludzi bo nie zgadza się z moim myśleniem opartym na rozumie. Ponad 2000 lat temu ludzie stojący na czele mienia Stwórcy wydali wyrok przybicia do krzyża swojego Stwórcy, a ja napisałam do ludzi którzy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na rozumie, że to już postęp w myśleniu. Panu Maciejowi Maleńczukowi wydali wyrok skazujący go na karę więzienia za to, że nie chciał wykonywać prawa ludzi na jakim uczą zabijania ludzi w wojsku. W stanie mózgu który nie zna słów nikt z nikim się nie kłócił gdyż wszyscy mają w naturze mózgu takie same słowa. W kościołach widać obrazy z Jezusem na których są napisy, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Ksiądz który ogłosił, że występuje z Kościoła bo nie chce być oszustem, że kłamie, że nie kocha postanowił to ogłosić, że występuje z Kościoła nie opartego na miłości. Ja mówię, że wszyscy ludzie oparci na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu mają psychikę opartą na miłości. Jezus widać, że o tym mówił, gdyż świadczą o tym napisy na obrazach z Jezusem. Ludzie kościoła mówią, że nie chcą miłości, ale też mówią, że nie wiedzą co to jest prawda. Na pewno to dziwne, że homoseksualiści chcą uznania ich przez ludzi. Ja w niczym nie wołam o uznanie mnie przez ludzi, a tylko chciałam ażeby ludzie nauki ogłosili moje odkrycie, że mózg wykazuje człowieka, że nie ma rozumu na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i że na tym wypowiadaniu innych słów jest umysłowo i psychicznie chory. Wskazuję, że umysłowa i psychiczna choroba jest skutkiem postanowienia przez mózg, że wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu jest oparte na braku rozumu.
W stanie mózgu opartego na prawdzie my wiemy. Pewna Psycholog powiedziała do mnie, że człowiek nie wie w którym momencie zacznie mówić od rzeczy i będzie szedł nie widząc odkąd. Odpowiedziałam, że mnie to nie spotka, a ona wstała i wyszła. Ja przedstawiam dowód na to, że psychika nie wie co robi i nie wie dokąd idzie jak w mózgu ma z nabycia myślenie oparte na kłamstwie. Ja nie mam w mózgu myślenia opartego na kłamstwie i nie mogę osiągnąć stanu, że nie będę wiedziała co robię i dokąd idę. Do tego ażeby nie wiedzieć co się robi i dokąd idzie trzeba mieć w mózgu myślenie na jakim się nie wie. Ludzie oszukujący na moim blogu o małej ilości ludzi wchodzących na mojego bloga i wymazujący u mnie na twitterze Obserwatorów opartych na rozumie wiedzą, że ja mam rację gdyż inaczej ludzi opartych na rozumie by nie ukrywali. Oni zatem jeszcze wiedzą tak jak wiedzieli Sędziowie którzy zgadzali się z tym co ja mówię. Ludzie w programie "Hala Odlotów" już nie wiedzą. Ta ich niewiedza jest oparta na uznawaniu przez nich ustanowień przez ludzi władzy i kościoła. Ustanowienia na jakich wykonuje się wolę ludzi są oparte na kłamstwie, a kłamstwo mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu i ci ludzie już nie wiedzą. W miarę dalszego opierania się na kłamstwie człowiek dochodzi do stanu jaki widzi dr psychiatra Karol Jung, że człowiek idzie i nie wie dokąd. Karol Jung kłócił się z Zygmuntem Freudem o to, że on uważa, że naturą człowieka jest umysł nieświadomy na jakim człowiek nie wie co robi i nie wie dokąd idzie. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje nam, że myślenie na jakim człowiek nie wie co robi i nie wie dokąd idzie nie jest naturalnym dla mózgu, gdyż mózg na nie robi sprzeciw. Zygmunt Freud odkrył podświadomość opartą na rozumie na jakiej podświadomość wie. Podświadomość to psychika oparta na rozumie. To myślenie odkryte przez Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które odkryli, że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów odkryłam, że jest oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Inne słowa jak są w naturze mózgu oparte na prawdzie to słowa oparte na kłamstwie. Zygmunt Freud odkrył podświadomość, czyli naturę mózgu opartego na rozumie i odkrył, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Ja wskazuję ile ludzi jest do leczenia przy pomocy psychoanalizy gdyż wszyscy ludzie opierający się na myśleniu władzy i kościoła. Do tego wskazuję, że ci ludzie nie chcą zmienić myślenia. Wskazuję na ludzi umysłowo i psychicznie chorych, że oni też nie chcą się leczyć. Ludziom którzy chcą się leczyć wskazuję, że trzeba przejść na myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu i wtedy funkcjonowanie ciała powróci na systemy neurologiczne oparte na rozumie i człowiek wyjdzie z systemów neurologicznych opartych na braku rozumu. Pewien oparty na rozumie lekarz psychiatra powiedział do mnie, że oddział na jakim pracuje to ciężkie przypadki. Ja odkryłam, że te ciężkie przypadki są już oparte na przekonaniach opartych na kłamstwie. Leczeniem przywraca się tych ludzi do rozumu, ale trzeba pilnować ażeby brali leki bo wracają na brak rozumu.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz