sobota, 10 października 2015

WYPOWIADANIE SŁÓW JAKIE SĄ W NATURZE MÓZGU PROWADZI DO POZNANIA SWOJEJ NATURALNEJ DOSKONAŁOŚCI

Wszystkie stworzenia w stanie natury są doskonałymi. Doskonałość stworzeń jest oparta na energii opartej na słowach Stwórcy. Ta doskonała energia to energia życia. Wszystkie stworzenia w naturze są grawitacyjnymi siłami życia. Ludzie na mózgu który nie zna słów są takimi samymi grawitacyjnymi siłami życia jak wszystkie inne stworzenia. Grawitacyjna siła śmierci pojawiła się we wszechświecie w wyniku narzucenia słów opartych na kłamstwie przez ludzi. Albert Einstein to widzi. Albert Einstein to mędrzec, ale my wszyscy jesteśmy mędrcami na słowach swojego Stwórcy. Ludzie nabyli umysłu opartego na braku rozumu na wykonywaniu słów narzuconych przez ludzi kłamców. Złoczyńcy to ludzie którzy wymyślili słowa przy pomocy których namawiają ludzi na przejście na wykonywanie narzuconych słów. Sprawcami energii śmierci są ludzie kłamcy, Ci ludzie kłamcy to ludzie narzucający słowa. Kłamcy opierający się na narzuconych słowach ustanowili na ziemi prawo oparte na narzuconych przez nich słowa i różne religie. Narzucenie słów spowodowało powstanie w człowieku złej energii, a na niej złej grawitacyjnej siły jaką jest grawitacyjna siła śmierci. Stan we wszechświecie grawitacyjnej siły śmierci pokazuje jaki wielkimi ludzie są kłamcami. Ludzie chodzą do kościoła po rozgrzeszenie ze słów opartych na kłamstwie. Odkrycia naukowe pokazują, że nie ma rozgrzeszenia ze słów opartych na kłamstwie, a jest funkcjonowanie na energii opartej na kłamstwie na jakiej jest cierpienie i śmierć. Bardzo źle ludzie się zachowują wobec swojego Stwórcy za danie im życia i możliwość życia w doskonałym świecie. Nie mam najmniejszych wątpliwości co do stworzenia raju na ziemi przez Stwórcę skoro jeszcze jest życie na ziemi, a wprowadzona jest w nim zła energia i niewyobrażalna ilość ludzi kłamców. Ludzie kościoła mają na obrazach z Jezusem napisy, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Ja miałam przyjemność zobaczenia trzech ludzi od których czułam jak wychodzi  z nich energia miłości. Nie trzeba tych ludzi faktycznie zobaczyć ażeby czuć tą energię gdyż patrzę na Vitasa i jak chcę poczuć energię miłości to sobie włączam jego śpiew i patrzę na jego twarz i jego poruszanie się. Nie wiem czy on o tym wie, gdyż ja dopóki nie spotkałam tych trzech osób z potężną dawką miłości to nie wiedziałam, że są tacy ludzie.  Obrazy z napisami o Jezusie, że to Bóg i że jest miłością są dowodem na to, że Jezus mówił, że na Jego słowach jesteśmy energią miłości. Fiodor Dostojewski dobrze widzi, że nie ma możliwości oszukania człowieka który opiera się na słowach Stwórcy. Ja nie wiedziałam, że dlatego wygrywam wszystkie sprawy w sądach ponieważ opieram się na słowach na jakich się wie kto jest oszustem.
Namawiam zawsze ludzi na powrót na słowa swojego Stwórcy jakie mamy w naturze mózgu i na jakich mamy rozum i jesteśmy oparci na doskonałej energii. Na energii opartej na rozumie mamy doskonałe umiejętności. Te umiejętności widać u Uczestników Konkursu Chopinowskiego. Ja też czuję, że bym tak grała, ale nie nauczyłam się bo zajmowałam się przywracaniem ludzi na myślenie na jakim wszyscy mamy doskonałe umiejętności, rozum i wspaniałe emocje.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz