wtorek, 13 października 2015

LUDZIE NAZYWANI MINISTRAMI ZDROWIA NAMAWIAJĄ DO WYKONYWANIA MYŚLENIA UŚMIERCAJĄCEGO ŻYCIE

Zdrowie jest oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a Ministrowie Zdrowia namawiają do wykonywania myślenia uśmiercającego życie. Wczoraj były Minister Zdrowia Pan Bartosz Arłukowicz mówił w programie telewizyjnym, że rozmawiał z 12.000 ludzi w Szczecinie którym się zgadza opieranie się na myśleniu władzy, czyli myśleniu uśmiercającym życie. Jako Premier w Polsce jest była Minister Zdrowia Pani Ewa Kopacz reprezentująca myślenie które uśmierca życie. Ja piszę do Ministerstwa Zdrowia o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon od roku 2004, a ci ludzie mówią, że są od zdrowia ludzi. Na napisane przeze mnie kilka dni temu pisma do Ministerstwa Zdrowia w których wskazuję na odkrycie naukowe, że systemy neurologiczne na słowach narzuconych przez człowieka zadają życiu cierpienie i śmierć znalazła się u mnie w spamie wiadomość, że to odpowiedź na moje pismo. Nie wiadomo jak to robią, że pismo znalazło się w spamie. a nie w otrzymanych wiadomościach. To pismo w tym spamie jest następujące:
Odpowiedź na pismo- Ministerstwo Zdrowia. Z poważaniem Departament Zdrowia Publicznego. 
To jest wszystko. Wskazuję zatem ludziom, że ludzie wybierający ludzi na stanowiska władzy znają myślenie tych ludzi. Ludzie w obozach śmierci też wiedzieli jakich wybrać lekarzy. William Szekspir widzi, że ludzie czyniący zło potrafią się uśmiechać. Jak się w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce znaleźli dyrektorzy którzy reagowali na moje odkrycie myślenia na jakim oparte jest zdrowie i życie to ich zwolnili, a nowo wybrana dyrektor napisała już do mnie, że jej się nie zgadza, że systemy neurologiczne oparte na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów zadają cierpienie psychice i ciału i uśmiercają życie. Przysłali mi pozdrowienia. Zatem Naukowcy którzy odkryli, że Jezus sam szykował się na śmierć dobrze odkryli, gdyż Jezus wiedział, że ludzie narzucający słowa chcą zadawać cierpienie i śmierć. Drugi Pilot z Lufthansy świadomie opracował zabicie 150 pasażerów. On wiedział, że trzeba namówić Pierwszego Pilota na wyjście do toalety akurat w tym momencie w którym zaplanował miejsce w którym kiedyś mieszkał na uśmiercenie tam ludzi. Andreas Brevik zaplanował  wymordowanie ponad 70 ludzi. Mówił, że to zgodnie z opracowanym przez niego manifestem. Ludzie władzy świadomie opracowują mordowanie ludzi. Morderca działa przy pomocy oskarżania tego na kogo chce napaść. Opracowanie wojny z Rosją jest przy pomocy znalezienia na Ukrainie ludzi którzy zaczęli wołać, że oni chcą wejść do Unii Europejskiej. Były Minister Finansów Pan Jacek Rostowski mówił, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa to za pięć lat była wojna. Na drugi dzień ktoś musiał mu kazać powiedzieć, że się pomylił, ale wydarzenia na Ukrainie świadczą, że się nie pomylił. Ludzie w obozach śmierci też mają napisane w dokumentach, że to za nie wykonywanie pracy. Ludzie którzy wybudowali te obozy śmierci i którzy uśmiercali tam ludzi to ludzie, którzy nie wykonują pracy. To za pieniądze zabrane ludziom wybudowali ci ludzie krematora do uśmiercania ludzi. Najpierw tych ludzi wyrzucili z ich domów, a przed zamordowaniem zabrali im biżuterię jaką na sobie mieli.
Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że na tych rozbieżnych celach ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych innych jak oparte jest życie. Ja odkryłam, że człowiek na tych systemach neurologicznych jak wykonuje narzucone słowa to ta energia go uśmierca. Kombinatorzy myślami uznali, że ta energia oparta na narzuconych słowach uśmierca tylko ludzi, którzy wykonują ich myślenie, ale ja odkryłam, że ta energia uśmierca każdego człowieka wypowiadającego inne słowa jak są w naturze mózgu.
Nie mam wątpliwości co do tego, że przysyłane mi pisma z Warszawy adresowane takim samym pismem zarówno na mój adres domowy jak i na Starym Mieście mają na celu spowodowanie ażeby moja psychika się bała. We wszystkich tych listach są pisma pisane przez tą samą osobę tym samym charakterem pisma, a we wszystkich są podane różne numery telefonów. Są to numery: 733 811 263, 733 394 119, 537 631 193. We wszystkich pismach są te same słowa: Proszę o pilny kontakt pod numerem telefonu....... WAŻNE!!!
Na jeden z tych numerów zadzwoniłam i było to po godzinie 19-tej i odezwał się mężczyzna który powiedział, że chodzi mu o odpowiedź na trzy pytania. Zapytał czy chcę o tej 19-tej odpowiedzieć na te pytania. Odpowiedziałam, że jestem w tej chwili na ulicy. Na drugi dzień zadzwoniła do mnie kobieta i pytała o wpływ ciepła na zdrowie, czy dobrze się czułam w czasie upałów i czy wyłączali elektryczność.
To była ta pilna wiadomość  i zaznaczona trzema wykrzyknikami, że WAŻNE. Pisma z tą samą treścią przychodzą dalej ale w każdym jest inny numer telefonu.

Z danych podawanych na moim blogu wynika, że tylko kilka osób interesuje myślenie Boga, a mówią, że czekają na Jego powtórne przyjście. Na pewno po to ażeby Go znowu zamordować.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz