wtorek, 20 października 2015

PRAWDOMÓWNE MÓZGI ZAMIENIONE NA KŁAMSTWOMÓWNE

Naukowcy odkryli, że mamy prawdomówne mózgi i że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym. Po debacie przedstawicielek partii PIS i PO w internecie podaje się dzisiaj, że eksperci są zgodni co do wypowiedzi Pani Ewy Kopacz i Pani Beaty Szydło. Tym ekspertom się zgadza myślenie oparte na kłamstwie. U mnie na twitterze widać, że kłamcy wiedzą, że trzeba u mnie usuwać  z Obserwatorów ludzi opartych na rozumie jak np. prof. Petera Edwardsa z Uniwersytetu Oxford który ma ponad 113 milionów wejść na jego nazwisko. Ludzie oszuści wiedzą, że nie trzeba pokazywać ludzi wykazujących, że to co piszę jest dla nich ulubione, tak jak Programy dla iSO który ma miliard sześćset osiemdziesiąt milionów wejść w internecie. Nikogo nie pokazują, że to co ja piszę jest dla kogoś ulubione. W powiadomieniach można jeszcze zobaczyć, że jest tam napisane, że Programy iSO wykazują mój artykuł "odczuwamy myślenie" jako ulubiony. Można jeszcze zobaczyć nie usuniętych jeszcze Obserwatorów opartych na rozumie tak wybitnych ludzi jak prof. Takeda Hroyuki o niezwykłym dorobku naukowym i o niezwykłym dorobku naukowym Antonei B Csoka z Departamentu Anatomii na Uniwersytecie Harvard. Obrzydliwi ludzie powstali na myśleniu opartym na kłamstwie. Ci obrzydliwi ludzie usuwaniem u mnie Obserwatorów opartych na rozumie chcą pokazać, że nie ma ludzi którzy mają rozum. Ludzie którzy mają rozum to ludzie którzy mówią prawdę. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym i odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Naukowcy też odkryli, że w stanie mózgu na jakim człowiek wypowiada słowa są słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że to kłamca wypowiada inne słowa jak oparte na prawdzie.
Obrzydliwi kłamcy przyszli na świat z mózgami na jakich wypowiadali prawdę, a teraz wybierają jako swoich przedstawicieli ludzi, którzy budują dla nich krematoria do uśmiercenia ludzi i uczą w wojsku zabijania ludzi. Obrzydliwi ludzie zamykają do więzienia ludzi takich jak Pan Maciej Maleńczuk którego natura nie chciała iść do wojska uczyć się zabijania ludzi. Obrzydliwi ludzie z nabytym w mózgu kłamstwem rozgrzeszają ludzi z wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu. Obrzydliwi ludzie narobili na ziemi tyle zła, że Albert Einstein odkrył, że tyle wytworzyli energii śmierci, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę, a inni Fizycy mówią, że nie ma już możliwości utrzymania życia na ziemi. Zajmująca się poznawaniem podświadomości Biochemik prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości, a ja odkryłam, że podświadomość to energia życia oparta na myśleniu podświadomości.

                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz