środa, 28 października 2015

STAN W KTÓRYM PODŚWIADOMOŚĆ GODZI SIĘ NA USUNIĘCIE NOWOTWORÓW

Natura podświadomości to myślenie na jakim wyrażamy z innymi ludźmi zgodną wolę. W tym stanie myślenia podświadomość jest na wolnej energii. Na wolnej energii psychika i ciało są zdrowe. W tym stanie człowiek ma w sobie tylko systemy neurologiczne oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Ten stan systemów neurologicznych opartych na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków jest oparty na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Do zmiany stanu energii w człowieku dochodzi w wyniku narzucenia myślenia lub wykonywania narzuconego myślenia. Na tym stanie odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że człowiek funkcjonuje na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Ja wskazuję na psychikę opartą na narzuconych słowach i wykonywaniu narzuconych słów, że to ona wyparła psychikę opartą na rozumie. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Ten stan rozumu który nie zna słów który nie istnieje bez emocji odkryłam, że jest stanem podświadomości. Zygmunt Freud odkrył sprzeciw podświadomości, a ja odkryłam, że ten sprzeciw podświadomości jest na narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów. Odkryłam, że narzucone zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że jak narzucamy inne słowa lub wykonujemy inne słowa aniżeli słowa na jakich stworzony jest nasz mózg, psychika i ciało to wchodzimy w inną energię i jest to energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak oparta jest podświadomość. Maria Szulc pisze, że od momentu sprzeciwu podświadomości nasze ciało zaczyna funkcjonować w sposób właściwy dla danej choroby. Ja wskazuję, że ten moment tworzenia się choroby jest od momentu znalezienia się człowieka na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak słowa na jakich oparta jest podświadomość. Cieszę się z mojego odkrycia słów Stwórcy podświadomości.
Maria Szulc pisze, że podświadomość bezwiednie podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu. Ja odkryłam, że to nieznane ludziom myślenie  podświadomości jest dla mnie znane i jest znane dla każdego człowieka posługującego się myśleniem podświadomości. Ja robię tak samo sprzeciw na narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów jak Stwórca podświadomości. Niestety też weszłam w wykonywanie narzuconego myślenia gdyż pracowałam na myśleniu władzy. Przez wszystkie lata mojej pracy robiłam sprzeciw na myślenie władzy i tak samo kiedy zaczęłam występować przed sądami. Kiedy zaczęłam występować przed sądami miałam nadzieję, że jak wskażę na zapisy w ustanowionym prawie jakie zadają ludziom cierpienie to Sędziowie zajmą się tymi nieuczciwymi ludźmi i nakażą im naprawić uczynione ludziom zło. Wygrywałam wszystkie sprawy, gdyż komuś opierającemu się na prawdzie nie zgadza się kłamstwo, ale nie wiedziałam, że ludzie zadający cierpienie robią to świadomie. Nie wiedziałam, że świadomie opracowują słowa i narzucają je ludziom do wykonywania. My naturalnie wierzymy, że wszyscy mają dobrą wolę. Myślałam, że ludzie czegoś nie rozumieją i można zauważyć w moich książkach, że bardzo dokładnie wszystko wyjaśniam tak jakbym uważała, że ludzie czegoś nie rozumieją. Wygrywałam w Sądach wszystkie sprawy i kiedy zobaczyłam, że z danych w gazecie "Rzeczpospolita" pokazujących w kraju stan skarg ludzi od czasu powołania Wojewódzkich Sądów Administracyjnych, że wynosi przegranych ponad 99,5% a ja w województwie w którym najczęściej występowałam wygrałam 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy, to zaczęłam dopisywać do spraw w których występowałam, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jak będziemy się opierali na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie. Wtedy NSA przed którym wygrywałam wszystkie sprawy wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ja wtedy zrozumiałam, że to świadome zrobienie sobie z ludzi służących i napisałam, że zabranie mi prawa wykonywania zawodu to lepsze od ukrzyżowania Jezusa za to samo gdyż mówienie prawdy. Wskazuję na częste powtarzanie przez Papieża, że człowiek ma służyć. Ludzie władzy też mówią o tym służeniu ludziom, a to ludzie wykonujący wolę ludzi władzy i kościoła są ich służącymi. Jezus wystąpił przeciwko organom władzy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi z powodu narzucania przez nich słów i wskazał ludziom ażeby nie wykonywali narzuconych słów bo na nich jest cierpienie i śmierć. Ja to samo mówię do ludzi i piszę o tym, ale ludzie chcą wykonywać narzucane słowa. Wskazuję jak ogromna ilość ludzi jest oszustami. To oszuści nie znają myślenia podświadomości i to oszuści nie chcą posługiwać się myśleniem podświadomości. Naukowcy odkryli, że treści myśli zmieniają morfologię, a ja odkryłam, że te treści jakie zmieniają morfologię to inne treści jak morfologia oparta na treściach jakie są w naturze mózgu. Zatem zabijają serce treści w krwi inne jak treści na jakich krew oparta jest w naturze. Krew jest dostarczana we wszystkie miejsca ciała i krew przenosi narzucone treści w miejsce ciała w którym na tych zmienionych treściach tworzą się nowotwory.
Weszłam też w myślenie narzucone ale robiłam sprzeciw na prawo ludzi oparte na narzuconych słowach. Oprócz prawa ludzi robiłam sprzeciw na narzucone słowa przez banki, komorników, firmy windykacyjne i wszystkie firmy narzucające słowa. Zrobiłam też sprzeciw na narzucane słowa przez mojego byłego męża. Mój były mąż nie raz mówił, że powinnam mieć męża jakiegoś geniusza. Czasami mówił, że jestem głupia, ale zapewne dlatego, że nie rozpoznałam wcześniej, że świadomie opracowuje narzucanie słów ażeby zadać mi cierpienie. Na wykonywaniu narzuconych słów wierzy się kłamcy, ale ja nie wierzyłam. Ja wiedziałam które słowa są kłamstwem tak jak wiem w prowadzonych przeze mnie sprawach. Zrezygnowałam z pomagania ludziom w wygrywaniu dla nich spraw kiedy zauważyłam, że większość z nich mówi, że mam im wygrać sprawy zgodnie z prawem. Zgodnie z prawem znaczy zgodnie z kłamstwem. Gdybym ja opierała się na prawie ludzi to nigdy nie wygrałabym spraw dla ludzi ponieważ kłamstwo nie ma rozwiązań. To samo zauważyłam jak zapytał mnie Ordynator Szpitala Psychiatrycznego dlaczego jego pacjenci mówią, że  zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Powiedziałam do niego ażeby ich zapytał czy uważają, że należy wykonywać wolę ludzi władzy i dowie się że zachorowali psychicznie w wyniku wykonywania narzuconego myślenia przez ludzi władzy.
Przekazuję ludziom, którzy wykonywali narzucone słowa i przywrócili się na myślenie oparte na prawdzie, że jeśli mają taki stan to robią sprzeciw na ludzi narzucających słowa, gdyż wiedzą, że oni ich oszukują. Wtedy należy wypowiadać słowa "nie zawieram umów z ludźmi narzucającymi słowa". Wtedy poczuje się jak energia likwiduje złą energię jakiej nabyło się na narzuconych słowach lub wypowiadaniu narzuconych słów. My powinniśmy robić sprzeciw zawsze na narzucającego słowa, a nie godzić się na wykonywanie słów oszusta. Jeśli nie ustępujemy w wymaganiu nie oszukiwania nas to oszust się naprawia, a jak nie chce się naprawić to należy zerwać z nim kontakt. Podświadomość oparta jest na prawdzie i wie, że jeśli my jesteśmy oparci na prawdzie to robimy sprzeciw na słowa oszusta, tak jak ona to robi. Oszust wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu. Jeśli my mamy w mózgu słowa oparte na prawdzie to naturalnie robimy sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Jak się godzimy z kłamcą to przestajemy odróżniać słowa, a oszust się z tego cieszy, gdyż żyje z oszukiwania człowieka który wykonuje jego wolę i na oszusta pracuje. To samo jest pod względem seksu. Człowiek oparty na prawdzie opiera się na miłości i nie idzie na seks z kłamcą, gdyż go od kłamcy odrzuca. Jak zgodzimy się na seks z kłamcą to wchodzimy w uzależnienie od miłości. Miłość oparta jest na prawdzie.  

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz