sobota, 24 października 2015

JEDYNE MYŚLENIE NA JAKIM CZŁOWIEK I INNE STWORZENIA SĄ NORMALNE

Podświadomość to psychika. Psychika oparta jest na emocjach, a Naukowcy odkryli, że emocje nie istnieją bez rozumu w mózgu. Rozum oparty jest na myśleniu. My mamy rozum lub nie mamy rozumu gdyż mózg wykazuje, że jest w nim umysł świadomy i umysł nieświadomy. Ludzie którzy są chorzy psychicznie mają umysł nieświadomy. W naturze jest tylko umysł świadomy. Umysł świadomy oparty jest na rozumie. Ludzie i zwierzęta mają umysł na jakim rozumieją. Natura jest rozumiejąca. Rozumienie i nierozumienie jest oparte na myśleniu. Wszyscy ludzie w stanie natury rozumieją, a moi klienci przychodzili do mnie po pomoc i mówili, że dlatego do mnie przyszli ponieważ nie rozumieją języka prawniczego. Jeżyk prawniczy jest zatem innym językiem aniżeli dla nas naturalnym. Psychika Macieja Maleńczuka i wielu innych chłopców nie chciała iść do wojska na naukę zabijania ludzi. Żołnierze przyjeżdżają z wojen psychicznie chorzy i można ich spotkać w szpitalach psychiatrycznych. W szpitalach psychiatrycznych spotyka się też ludzi o których Ordynator Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego oni mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Kontrola skarbowa jest oparta na myśleniu o jakim moi klienci mówili, że nie rozumieją tego języka. Spotkali się zatem psychicznie chorzy ludzie w szpitalach psychiatrycznych po wykonywaniu myślenia ludzi władzy. Wymiar sprawiedliwości wymierzył karę więzienia Maciejowi Maleńczukowi i innym chłopakom którzy nie chcieli wykonywać myślenia ludzi władzy. Należałoby zapytać skąd ludzie władzy znają myślenie którego nie chce wykonywać psychika chłopców którzy nie chcą iść do wojska. Należałoby zapytać ludzi kościoła skąd oni znają myślenie na jakim mówią, że Bóg z niego wybacza. To jest nieznane myślenie naturze o jakim ludzie kościoła mówią, że Bóg z niego przebacza. Żołnierze i ludzie wykonujący prawo ludzi są w szpitalach psychiatrycznych, a zatem kłamstwem jest, że Bóg przebacza za to co się robi przy pomocy innego myślenia i kłamstwem jest mówienie przez ludzi kościoła, że Jezus oddał życie za grzechy ludzi. Ja wskazuję, że żołnierze za zabijanie ludzi są w szpitalach psychiatrycznych, a zatem nie ma rozgrzeszenia z zabijania ludzi. Żołnierze wykonali zabijanie ludzi na myśleniu władzy, a Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla  za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Anatomia to psychika i żołnierze są psychicznie chorzy na wykonywaniu nieznanego psychice myślenia. Ja dla moich klientów mam wygrane wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie i Wojewódzkim  Sądzie Administracyjnym w Olsztynie do czasu w którym powiedziałam, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jak będziemy opierali się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie. NSA wtedy wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy. Pytam skąd znają ludzie władzy myślenie które zapisali w ustanowionym przez nich prawie pod postacią paragrafów których ludzie nie rozumieją. To tajemnicze myślenie zapisane pod postacią paragrafów służy do okradania ludzi. Ja dla moich klientów odebrałam zabrane im pieniądze przy pomocy nazwania nierozumianego myślenia ludzi władzy prawem, a dane z gazety "Rzeczpospolita" podają, że ponad 99,5% ludzi przegrało. Widziałam, że moi klienci jak długo im nie wygrywałam sprawy to leczyli się psychicznie, a niektórzy leżeli na onkologii. Psychika moich klientów zachorowała od tego co zrobili im ludzie którzy nazwali ich myślenie prawem. Moi klienci zatrudniali często po około stu pracowników, a po kontroli skarbowej widziałam ich nazwiska wywieszone przez komorników, że licytuje się ich mienie ażeby dać pieniądze dla ludzi władzy, którzy wydali im nakaz wykonywania tego co wymyślili. Kiedy szłam do banków w sprawach moich klientów którzy pracowali za granicą to od Dyrektorów Banków usłyszałam, że kiedyś zajmowali się przechowywaniem pieniędzy ludzi, a teraz zajmują się zabieraniem pieniędzy ludziom i przekazywaniem ich do komorników. Komornicy pokazują pisma z podanymi w nich niezrozumiałymi dla ludzi paragrafami na podstawie których mówią, że przy udziale policji i ślusarza wyważają drzwi do ludzkich domów i biorą sobie z nich to co chcą, a ludzi zgodnie z prawem obmacują czy nie ukryli czegoś przed ludźmi których wybrali jako władzę nad ludźmi. Ludzie w zakładach pracy nie dają wynagrodzeń ludziom którzy pracę wykonali tylko przekazują dla ludzi władzy którzy ustanowili, że ludzie mają dla nich dawać pieniądze. Ludzie w programie "Kultura" mówią, że dla nich trzeba więcej pieniędzy zabierać ludziom ażeby oni mogli mieć wyższą kulturę. Minister Finansów w Polsce mówił, że gdzieś wypatrzył zasadę, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa to za pięć lat była wojna. Wojna to uśmiercanie życia. To uśmiercanie życia jest oparte na energii jaka jest w systemach neurologicznych na jakich wykonuje się myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Energia życia jest oparta na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu na jakim oparty jest rozum, a na nim rozumiane myślenie. Ludzie wymyślający nierozumiane myślenie wymyślili je w zamierzonym celu  Naukowcy odkryli, że mózg wie, że narzucający zachowania ma rozbieżne cele. Ja odkryłam, że te rozbieżne cele są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Zatem Bóg nie wybaczył ludziom oszukiwania ludzi przy pomocy nierozumianego myślenia, a wręcz odwrotnie, gdyż człowiek na narzuconym myśleniu funkcjonuje na innych systemach neurologicznych na jakich ma zmienioną anatomię na myśleniu narzuconym przez człowieka. Ta zmieniona anatomia to anatomia umysłowo i psychicznie chora.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz