wtorek, 27 października 2015

SĄDY REPREZENTUJĄ MYŚLENIE WYBRANYCH LUDZI, A JA STWÓRCY

Anatomia jest oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Anatomia nie zna myślenia wybranych ludzi, gdyż myślenie wybranych ludzi jest wymyślone. Myślenie jakim posługuje się człowiek mózg przyjmuje, ale w innym miejscu w mózgu i Naukowcy odkryli, że jest to pomiędzy dwiema strefami w mózgu. Na myśleniu w tym innym miejscu jakim jest pomiędzy dwiema strefami w mózgu człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to myślenie jest do rozbieżnych celów i że zajmują się nim systemy neurologiczne. Zatem odkryłam systemy neurologiczne oparte na wymyślonym myśleniu na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory.
Wygrywałam wszystkie sprawy w Sądach i Sędziowie się ze mną zgadzali, gdyż mam na to dowód jakimi są wszystkie moje wygrane w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie i 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy roku 2004 w województwie warmińsko-mazurskim. Te dane podaje gazeta "Rzeczpospolita" w miesiącu styczniu 2005 roku i w całym kraju gazeta podaje, że jest przegranych ponad 99,5% a ja w województwie warmińsko-mazurskim w Sądzie w Olsztynie mam wygrane 50% wszystkich wygranych w województwie. Gazeta podaje, że są województwa w których nikt nie wygrał żadnej sprawy. Orzeczenia Sądów brzmią, że ludzie się skarżą niezgodnie z prawem. Ja chciałam ażeby wszystkie problemy ludzi były rozwiązane i zaczęłam pisać do sądów, że rozwiążemy wszystkie sprawy jak będziemy opierali się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie jakie wszyscy mamy w naturze mózgu. Wtedy zostałam oskarżona o nie posługiwanie się myśleniem ludzi władzy i NSA w którym wygrywałam wszystkie sprawy wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Zrozumiałam wtedy o co chodzi i napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu jest lepsze od ukrzyżowania Jezusa za to samo gdyż mówienie prawdy.
Ja widząc problemy z jakimi przychodzili do mnie ludzie widziałam natychmiast przyczynę ich problemu w ustanowionym prawie. Mnie to prawo się nie zgadzało i naturalnie je odrzucałam. Wiedziałam, że ci ludzie posługują się kłamstwem, ale nie wiedziałam wtedy, że oni wymyślają myślenie jakie zaburza mózg, psychikę i ciało. Warto było słuchać Jezusa, który po to przyszedł na ziemię ażeby wystąpić przeciwko organom narzucającym słowa: władzy, wymiarowi sprawiedliwości i kościoła. Ludzie kościoła żyją w zgodzie z ludźmi władzy, biorą od ludzi władzy pieniądze zabrane ludziom przy pomocy nazwania wymyślonego i narzuconego myślenia prawem i namawiają ludzi do wybierania władzy. Nawet Arcybiskup Stanisław Gądecki mówił w czasie wyborów na Prezydenta, że człowiek który nie wybiera władzy ma grzech. To prawidłowa kara spotkała ludzi za przejście na wykonywanie wymyślonego myślenia na jakim ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy i mają chore ciała. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Te treści to myślenie na jakim oparta jest psychika. Maria Szulc pisze, że od momentu sprzeciwu podświadomości nasze ciało funkcjonuje inaczej i że to inaczej jest w sposób właściwy dla danej choroby. Ten sprzeciw podświadomości jest na wymyślone myślenie jakie odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. To tym myśleniem Naukowcy odkryli, że zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że one na tym wymyślonym myśleniu zajmują się wytwarzaniem w człowieku nowotworów i wszystkich innych zaburzeń psychiki i ciała. Opisujący dokładnie funkcjonowanie neuroprzekaźników w człowieku dr Deepak Chopra dobrze widzi, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja odkryłam, że ta zmora pamięci na jaką medycyna nie ma leku to wymyślone myślenie. Mózg, psychika i ciało nie są oparte na wymyślonym myśleniu i mamy pełno umysłowo chorych ludzi, ludzi chorych psychicznie i z różnymi chorobami ciała na systemach neurologicznych opartych na wymyślonym myśleniu.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz