środa, 14 października 2015

PRZYCZYNĄ CHORÓB JEST BRAK ROZUMU W MÓZGU

Anatomia jest oparta na rozumie w mózgu który nie zna słów. Ta anatomia byłaby zawsze zdrowa gdyby człowiek nie narzucił słów. Narzucone słowa mózg wykazuje w umyśle opartym na braku rozumu i na tym braku rozumu są oparte wszystkie choroby ludzi. Choroby są oparte na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu. Brak rozumu pojawił się w naturze w wyniku wymyślenia przez ludzi myślenia. To wymyślone myślenie jest oparte na kłamstwie, a rozum jest oparty na prawdzie. Ja w swoim życiu prawie nie chorowałam, ale okazało się, że pojawiło się u mnie nadciśnienie. Lekarz powiedział, że to od wykonywanej pracy, a ja przyznałam mu rację bo była to praca oparta na myśleniu ludzi. Gdyby to myślenie ludzi było oparte na rozumie to nie wystąpiłaby choroba. Ja z braku rozumu już wyszłam bo zrozumiałam, że weszłam w myślenie oparte na kłamstwie i wycofałam się. I tak się dobrze trzymałam bo wygrywałam wszystkie sprawy w sądach. Sądy są oparte na myśleniu ludzi, a myślenie ludzi oparte jest na kłamstwie. Skoro wygrywałam z kłamstwem to znaczy, że nie nabyłam przekonań opartych na kłamstwie. Lekarz powiedział, że nadciśnienie jest ale dodał, że ono nie jest aż takie złe. Zatem gdybym nabyła przekonań opartych na braku rozumu to byłoby źle. Ministerstwo Zdrowia jest oparte na myśleniu ludzi, a ciało jest oparte na myśleniu Stwórcy. Stąd prawie wszyscy ludzie chorzy, bo prawo ustanowione przez ludzi jest oparte na braku rozumu i ludzie jak wykonują to myślenie ludzi nazywane prawem to nabywają braku rozumu. Brak rozumu nabywa się od ludzi którzy nie mają rozumu, a rozum ma się w naturze mózgu od swojego Stwórcy.
W roku 2000 odkryłam myślenie jakie jest w naturze mózgu, ale nie mogłam znaleźć ludzi którym by to myślenie się zgadzało. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu oparty jest rozum, a prof. Maria Szulc pisze, że jest to nieznane ludziom myślenie. Zatem to tajemnicze myślenie jakie znają ludzie jest oparte na braku rozumu. Wszyscy ludzie na tym z nabycia myśleniu są chorzy umysłowo i psychicznie i mają chore ciała. Ludzie którzy ustanowili prawo ludzi nazywają wymyślone przez siebie myślenie prawem, a psychika na wymyślonym myśleniu jest nienormalna. Jak psychika jest nienormalna to człowiek jest nienormalny. Zatem wymyślenie przez ludzi myślenia i nazwanie go prawem spowodowało, że ludzie którzy przeszli na to myślenie zamienili rozum na brak rozumu. Maria Szulc pisze, że podświadomość wszystko zapisuje, a Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że to prawdą i że jak zapisy myślenia są inne jak w naturze to mózg wykazuje, że to brak rozumu.
Oparte na rozumie psychika i ciało przeszły na myślenie oparte na braku rozumu i wszyscy ludzie którzy przeszli na myślenie wymyślone przez ludzi nabyli umysłowej i psychicznej choroby i różnych chorób ciała. Ministerstwa Zdrowia oparte na myśleniu wymyślonym co jakiś czas ogłaszają ludziom, że znaleźli lek na jakąś chorobę, ale ludzie ciągle są chorzy bo nie ma leku na brak rozumu.

                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz